Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
En muista tuollaista että specseistä on turistu ettei ne saa olla liian hyvät, ja vaikka vielä olisi pullonkauloja ohjelmistossa, niin onhan se selvää että tehokkaammalla raudalla mennään pidempään sillä uudella softalla mitä ei vielä ole julkaistukkaan. Onnea siihen että 925 pysyisi järkevänä vuosia kun rauta rajoittaa jo nyt.

rajoittaa tarkalleen ottaen mitä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käyttöä.

No ei se tosiasiassa rajoita yhtään mitään. Ei pärjää benchmarkeissa, mutta tosielämän käyttökokemuksen sulavuus ratkaisee ja siinä lumput pesee mielestäni androidin 100-0. Ja tämä Samsungin omistajalta. Toinen asia taas pitääkö itse käyttiksestä. Itse painiskelen SGS4 ja HTC One kesken..

Johan taas vitsin murjaisit. Kuten kaikkialla on todettu WP toimii kaikissa lumioissa nopeasti jopa paskimmilla raudoilla.

S4 raudalla ei edes nykyisin Sampan viritykset toimi nopeasti.
Let me google that for you
Jos nyt ollaan taas realisteja vaihteeksi, niin kun on tekniikasta kyse, niin ongelmilta ei voi välttyä. Ei minkään merkin osalta. Vai oletko kokeillut googlettaa Nokia 920 lag tai problems tai issues jne jne... Löytyy niitä sieltäkin kasapäin. Nyt tietysti sanot että ei ne kaikki Nokiat ole lagisia eikä mulla ole mitään ongelmia ollut, mutta niin se on Samsungissakin.

Arkkitehtuurisista ratkaisuista johtuen Android nyt vaan tarvitsee enemmän prosessointitehoa sujuvuuden takaamiseksi. Kuinkahan hankala se on tajuta. Lisäksi nuo Sampan huonosti toteutetut UI kilkkeet tökkivät hieman kaikilla. Syytön kai minä siihen olen, että Samppa ei osaa kunnon softaa tehdä.

Ette todellakaan ymmärrä, en ole merkkiuskollinen annan täysin puolueettoman arvion aina siitä mikä on hyvä ja mikä ei.

lol.gif

Ihmeellistä kuitenkin, ettei meidän puolueeton arvioija ei vain huomaa sampan lageja.

Kävin tuossa räpläämässä galaxy s4:sta. Heti kun otin luurin käteen ja avasin näppislukon ja vetäsin sivulle niin lagas. Siis heti. Käyppäs japi ihan oikesti kokeilemassa noita puhelimia. Ei benchmarkit kerro mitään sen puhelimen käytettävyydestä.

Kävin tuossa räpläämässä galaxy s4:sta. Heti kun otin luurin käteen ja avasin näppislukon ja vetäsin sivulle niin lagas. Siis heti. Käyppäs japi ihan oikesti kokeilemassa noita puhelimia. Ei benchmarkit kerro mitään sen puhelimen käytettävyydestä.

Ei muuten kannata käydä. Itse olen testannut mitä tahansa laitetta ja merkkiä kaupassa niin aina ne on saatu johonkin ihme solmuun ilmeisesti innokkaiden teinien toimesta. Jopa Applen iPad lagas pirusti kun kerran kaupassa testailin. Että en kyllä sen perusteella tekisi mitään johtopäätöstä.

Jos eri merkkejä haluaa testailla niin kaivaa sellaisen kaverin jolla on ko vempain. Kaveri tod näk osaa kertoa huonot ja hyvät puolet ja näyttää sujuvuudet ja tökkimiset...

Ei muuten kannata käydä. Itse olen testannut mitä tahansa laitetta ja merkkiä kaupassa niin aina ne on saatu johonkin ihme solmuun ilmeisesti innokkaiden teinien toimesta. Jopa Applen iPad lagas pirusti kun kerran kaupassa testailin. Että en kyllä sen perusteella tekisi mitään johtopäätöstä.

Jos eri merkkejä haluaa testailla niin kaivaa sellaisen kaverin jolla on ko vempain. Kaveri tod näk osaa kertoa huonot ja hyvät puolet ja näyttää sujuvuudet ja tökkimiset...

Huhtiksella ei ole kavereita, ainut kosketus on juurikin nuo kaupan esittelyluurit ja innokkaat esittelijät jotka koittavat niitä myydä. Koita siinä sitten tehdä järkeviä päätöksiä.

Lumia ruma, sanoo Samppa mies. Ei vittu :hyper:

huhhuh :D Tämä palstan suurin trolli hands down.
Miksei tota nyt voi bannata täältä pois? Ihan kiinnostava threadi olis lukea, mutta ei vaan jaksa lukea aikuisen (?) ihmisen lapsellista trollausta. Nytkin kun ekaa kertaa kuukauden tauon jälkeen avaan threadin, niin sama ressukka trollaa joka välissä...

Ei vain esittely lumiat ole tökkineet.

Ei, vain idiootti voisi luulla niin, uskon kuitenkin että trollaat.

Onko winkkarilla tälläistä kätsää ohjelmaa? https://play.google.com/store/apps/...51bGwsMSwxLDEsImZpLm9wLmFuZHJvaWQubG9tcHNhIl0.

Näkee pankkiasiat kertaluonteisella pin koodilla, voi tarkistaa esim saldon kännystä ilman että palaa pankkitunnuslukuja? Jos ei ole niin tähän viestiinhän on hyvä verrata koska tuollainen tulee wintoosalle, 2019 vai 2020 vuonna?

Olet kyllä ihmeteltyä tyhmempi. Joka alustalle löytyy oman pankin ohjelma josta näkee kaiken ilman pankkitnnuslukuja.

Koita nyt edes. Tietäen vielä kuin laginen ja buginen Android on, tuollaisten ohjelmien käyttö kyllä hieman pelottaisi.

edit. jaa onkin maininnut jo, lol.

Ehkä teinit ei ole vain kiinnostuneet niistä :D

Mä tosiian odotin täman tasoista kommenttia japilta, mut sä olet ilmeisesti vajonnut jo samalle tasolle japin kaa. Perustelut tyyliin: "samppa lagittaa koska se on niin hyvä", "samppa on parempi, se lagittaakin enemmän kuin nokia".

Mä tosiian odotin täman tasoista kommenttia japilta, mut sä olet ilmeisesti vajonnut jo samalle tasolle japin kaa. Perustelut tyyliin: "samppa lagittaa koska se on niin hyvä", "samppa on parempi, se lagittaakin enemmän kuin nokia".

Hah. Mulla on Nokia joten hieman huumorintajua pliis ;)

Kuulin huhua, että Windows Phoneen kun tulee jokin notifikaatio, niin se näkyy muutaman sekunnin yläpalkissa, jonka jälkeen ilmoitus katoaa kokonaan, eikä näy missään. Jos on vaikka 20 softaa, jotka voi vastaanottaa noita ilmotuksia, niin joutuu sitten jokaisen käynnistämään erikseen ja tarkistamaan että onko niihin tullut jotain.

Onko näin? :wtf:

Täytyy tulla sanoo että tälläsenä fucking applefanipoikahipsterinä kyl omaan makuun toi apple osaa ainaki markkinoinnin parhaiten ja rupes iOS 7 kiinnostaa kovasti ja odotus uusista puhelinmalleista nous samalla kummasti. Isompi näyttö vois olla jees mutta sen takia ei kiinnosta iOS:sta luopua.

Kuulin huhua, että Windows Phoneen kun tulee jokin notifikaatio, niin se näkyy muutaman sekunnin yläpalkissa, jonka jälkeen ilmoitus katoaa kokonaan, eikä näy missään. Jos on vaikka 20 softaa, jotka voi vastaanottaa noita ilmotuksia, niin joutuu sitten jokaisen käynnistämään erikseen ja tarkistamaan että onko niihin tullut jotain.

Onko näin? :wtf:

Tämä ongelma onkin varmasti jokaisen WP:n käyttäjän arkea :D
No joo, leikki sikseen - niistä tiilistähän sen näkee, jos jollain softalla on jotain kerrottavaa. Ei kaikkia 20:tä tarvitse alkaa availemaan.

Täytyy tulla sanoo että tälläsenä fucking applefanipoikahipsterinä kyl omaan makuun toi apple osaa ainaki markkinoinnin parhaiten ja rupes iOS 7 kiinnostaa kovasti ja odotus uusista puhelinmalleista nous samalla kummasti. Isompi näyttö vois olla jees mutta sen takia ei kiinnosta iOS:sta luopua.

Säkki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom