Kehityksen kärjessä? Väitätkö sä oikeasti, että kosketusnäyttö on kirjoittamiseen paras ratkaisu? On se ihme, että tietokoneissa kuitenkin on vielä fyysiset näppäimistöt. Juu, onhan noita tabletteja mutta koitas kirjoittaa niillä oikeast jotain muutakin kuin "ihq", "WTF" tai "LOL" yms. Mulla menee päivittäin hermot näihin kosketusnäyttöihin niillä ei vain pysty kirjoittamaan ilman virhelyöntejä. Tai no, pystyy kunhan oikein keskittyy. Alan sitten "fanittamaan" jotain uutta ratkaisua tuon kirjoittamisen suhteen, kun joku sellaisen keksii/kehittää. Vielä sellaista ei ole tullut, joten on vähän hölmöä puhua "kehityksestä" kun ollaan menty siinä taaksepäin. Vain sen takia kun miljoona kärpästä sanoo, että paska on hyvää.
Edit: ja hei, mulla on tuossa pöydällä myös galaxy s3. Kirjoittaminen silläkin on yhtä paskaa, nenällä vielä vaikeampaa.
Edit II: Vittu, mun keittolevykin on noilla saatanan hipausunäppäimillä. On ihan vitun siistiä joo, mutta käytettävyydeltään sellainen perinteinen pyöritettävä rulla/vipu on helpompi, nopeampi ja 10 kertaa parempi.
Edit III: ei saatan, liesituuletin niin ikään on hipaisunäppäimillä. Ihan paska sekin muuten, mutta kuitenkin "siisti".