Lainemies alkaa vähitellen vaikuttaa vähän aparilta. Aina on pakko olla kärkkäästi eri mieltä eikä edes yritetä ymmärtää asian pointtia. No, oikeesti tyyppi vaan trollaa ja nauraa partaansa kun muilla palaa käpy, mutta aparilta se silti vaikuttaa.
Ja mielestäsi tämän väittelyn toinen osapuoli ei esitä mielipiteitään kärkkäästi ja yrittää ymmärtää toisen osapuolen pointin?
Mä ymmärrän kyllä ton Miken pointin siltä osin, että vaikka kaikki haluaa paremman ja hienomman kameran, on totuus kuitenkin se, että sillä otetaan just niitä sellaisia kuvia mitkä onnistuu ihan yhtä hyvin tai yhtä huonosti ihan millä tahansa nykypuhelimella. Sillä kameran paremmuudella ei ole siinä vaiheessa mitään merkitystä. Tietysti hyvällä puhelimen kameralla on mahdollisuus ottaa parempia kuvia kuin vähän huonommalla, mutta juuri kukaan ei osaa sitä hyötyä siitä puhelimesta irti ottaa. Ja sit jos aletaan taas puhua kuvaamisesta, niin minkä tahansa puhelimen saa kyllä heittää olan yli ja kaivaa kunnon kameran esiin.
Mitä itse olen vähän testannut eri puhelimien kameroita ottamalla molemmilla samasta kohteesta kuvat, niin kyllä tällainen puusilmäkin huomaa ettei ne kuvat miellytä omaa silmää yhtä paljon. Voi olla, että jotain asetuksia muuttamalla molemmilla saisin itseäni yhtä paljon miellyttävät kuvat, mutta harva niitä asetuksia jaksaa oikeasti ruveta säätämään. Huonoja kuvia varmasti ammattilaisen mielestä tulee molemmilla, mutta ei normaali kameran käyttäjä niitä kuvia ammattilaisia varten ota, vaan itselleen.