Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Joo toi hinta on kyl aivan törkee :D ite ostin 32gigasen 4s:n 399€, ihan liikkeestä ilman mitään sopimuksia ja oli muuten ihan maxihinta mitä suostuin maksamaan.
Oliko toi alviton hinta, vai kuka lähtee polkemaan hintoja noin Iphonen kohdalla:wtf:

Ee, toi oli ilmeisesti joku tiskin alla hetken pyöriny kappale. Oli paketti avattu ja laturi sieltä hävinny, mutta itse laitteessa oli vielä muovit päällä.
Selvä.
Katselin että tuota myydään n700€ tietämillä
Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka..:D
Tuollaiseen kiinnitin huomiota tuolla verkkokaupan mainoksessa
"Huom! iPhone on suunniteltu käytettäväksi 0-35 Celsiuksen lämpötilassa ja säilytettäväksi -20-45 Celsiuksen lämpötilassa. ":D

Mun mielestä tää on hauskaa:D
http://www.gigantti.fi/product/puhe...E4SWH16/iphone-4s-16gb-valkoinen-lukitsematon
Toki kaikki saa ostaa mitä haluaa, mutta siitä huolimatta, jos joku on hauskaa.. niin:jahas:
Tässä myös vähän komediaa:
Iphone 4 16 gb 994 euroa: http://www.mikromaja.fi/product.php...pple+iPhone+4+16+Gt,+puhelin&ad_prodid=416447

Mä en vaan ymmärrä noita iphonen hintoja. Julkaistaessa aivan vitun kalliita verrattuna mihin tahansa muun valmistajan lippulaivamalliin ja vuoden päästäkin aivan törkeän hintaisia, jolloin samalla hinnalla saatkin jo toisen valmistajan vuoden uudemman lippulaivamallin. Mut kai sitä pitää olla ylihintaa niin iTardit voi pitää yllä sitä illuusiota, että nyt on huipputuote käsissä.
32 giganen 4S hintaan 399 on jo helvetin hyvä diili, tuolla hinnalla kun joskus sais iphoneja ihan oikeasti eikä vaan tiskin alta.

Iphone 4 16 gb 994 euroa: http://www.mikromaja.fi/product.php...pple+iPhone+4+16+Gt,+puhelin&ad_prodid=416447

Mä en vaan ymmärrä noita iphonen hintoja. Julkaistaessa aivan vitun kalliita verrattuna mihin tahansa muun valmistajan lippulaivamalliin ja vuoden päästäkin aivan törkeän hintaisia, jolloin samalla hinnalla saatkin jo toisen valmistajan vuoden uudemman lippulaivamallin. Mut kai sitä pitää olla ylihintaa niin iTardit voi pitää yllä sitä illuusiota, että nyt on huipputuote käsissä.
32 giganen 4S hintaan 399 on jo helvetin hyvä diili, tuolla hinnalla kun joskus sais iphoneja ihan oikeasti eikä vaan tiskin alta.

Ahistaako jo vähän?

Eikö se kerro aika paljon Applen tuotteiden brändistä ja maineesta, jos jälleenmyynti arvoo pysyy liki samoilla linjoilla mitä ne uutena maksavat. Tämä 4skin on pitänyt vieläkin hintansa, vaikkakin juuri ilmestyi tuo 5. Apple tekee puhelinten "mersuja", kun taas Samsung "volkkareita", nokia sitten menee ladan kanssa samaan kategoriaan.

Minä taas mistään mitään tiedä, mutta mitä ylivoimaista tuossa olisi edes sittenkään, jos sitä nyt myytäisiin 399?
50€ halvemmalla saa jo esim Samsung GS II tai sitten, jos tuota Lumian 800 voi verrata tuohon, niin sitä saa alle 240€, joka on mun mielestä todella edullinen hinta:rolleyes:

Kuluttajan näkemys, että ylikorkea hinta on hyvä asia koska jälleenmyyntiarvo on sitten korkeampi on kyllä suurinta sontaa ikinä. Se ratkaisee mitä rahalla saa ja tänä päivänä Apple ei kyllä tarjoa rahoille vastinetta.
Jokainen firma perii tuotteistaan niin kovaa hintaa kuin mitä kuluttajat ovat valmiita maksamaan.

Eikö tuo jälleenmyyntiarvo liity hyvin suoraan juurikin tuohon, mitä rahalla saa? Jotenkin muistuu mieleen, kuinka aikoinaan kerrottiin tietokoneissa saatavan parhaiten vastinetta rahoilleen, kun kasaa itse tietokoneen komponenteista. Itsekin harrastin tuota 15 vuoden ajan. Näin jälkeenpäin ajatellen ylihintainen Macbook on tarjonnut ylivoimaisesti rahoille vastinetta, eikä se nyt vaihtoiässä tunnu edes erityisen kalliita, kun sillä neljänkin vuoden jälkeen sillä tuntuu olevan arvoa. Osto- ja myyntihinnan erotuksella tuskin olisin saanut mitään parempaakaan konetta.

Minä taas mistään mitään tiedä, mutta mitä ylivoimaista tuossa olisi edes sittenkään, jos sitä nyt myytäisiin 399?
50€ halvemmalla saa jo esim Samsung GS II tai sitten, jos tuota Lumian 800 voi verrata tuohon, niin sitä saa alle 240€, joka on mun mielestä todella edullinen hinta:rolleyes:
Ei noita voi suoraan verrata hinnassa. iPhone nyt vain on halutumpi luuri ja siksi sen hintakin on korkeampi. Jos sitä ei enää menis tota vauhtia, etteivät kerkee kunnolla edes toimittaman, niin alkais hintakin putoamaan. Jos ne myy kokoajan varastot tyhjäksi ja tehtaat painaa 24/7, niin miksei pitäisi hintaa korkeella ja ottaaisi kunnon katetta? Bisnestä toi on, ei mitään nollakatteista höpöä.

Muistetaan nyt, että noi on yrityksiä, joiden pitäis tehdä voittoa. Nokian osake rämpii suossa ja Apple porskuttaa karmeita lukemia. Ei se Nokia sieltä mihinkään nouse jos syövät omia katteitaan.

Eikö se kerro aika paljon Applen tuotteiden brändistä ja maineesta, jos jälleenmyynti arvoo pysyy liki samoilla linjoilla mitä ne uutena maksavat. Tämä 4skin on pitänyt vieläkin hintansa, vaikkakin juuri ilmestyi tuo 5. Apple tekee puhelinten "mersuja", kun taas Samsung "volkkareita", nokia sitten menee ladan kanssa samaan kategoriaan.
Kato kato poikaa, vai että mersuun vertaa:D
Montako vuotta olet ajellut mersulla, että pystyt vertaamaan jo puhelinta autoihin;)
Lukeeko Mersun käyttöohjeissa, ettei saa käyttää kylmässä.
"Huom! iPhone on suunniteltu käytettäväksi 0-35 Celsiuksen lämpötilassa ja säilytettäväksi -20-45 Celsiuksen lämpötilassa. "
Ilmankos Nokian puhelimet kestää käyttöä, kun ne on "ladoja"

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Kato kato poikaa, vai että mersuun vertaa:D
Montako vuotta olet ajellut mersulla, että pystyt vertaamaan jo puhelinta autoihin;)
Lukeeko Mersun käyttöohjeissa, ettei saa käyttää kylmässä.
"Huom! iPhone on suunniteltu käytettäväksi 0-35 Celsiuksen lämpötilassa ja säilytettäväksi -20-45 Celsiuksen lämpötilassa. "
Ilmankos Nokian puhelimet kestää käyttöä, kun ne on "ladoja"
Taitaa kaikkien puhelinten manuaalissa olla maininta lämpötiloista. Ja toi oli ilmeisesti verkkokaupan infossa, ei manuaalissa. Mut sovitaaan nyt niin, että se on Applen virallinen ohje. Voit ihan rauhassa uskoa, että iPhone lopettaa toimintansa kun menee pakkaselle, mut joskus muronkin kannattais vähän ajatella omilla aivoillaan.

Joo tuossa Verkkokaupan ilmoituksessa tuo mainitaan.
Pääseekö Verkkokauppa tuolla sitten takuukorvauksista eroon, vai miksi se on mainittu?

Joo tuossa Verkkokaupan ilmoituksessa tuo mainitaan.
Pääseekö Verkkokauppa tuolla sitten takuukorvauksista eroon, vai miksi se on mainittu?
Mä veikkaan, että niiden lakimiehet on kyllä tuon tuohon ehdottaneet ja lienee jotain käsien pesua takuun osalta.

Kyllä noi lämpötilarajat lukee luurien käyttöohjeissakin.
Juuri siksi esim. vakuutusyhtiöt ei enää pahemmin korvaile pakkasessa hajonneita luureja.
Verkkis varmaan ilmoittaa sen siksi, että käyttäjät eivät ala heille sitten parkumaan, jos luuri kuolee talvikeleillä.

Apple tekee puhelinten "mersuja", kun taas Samsung "volkkareita"
Tää on kyllä osuva vertaus. Mersu on laatuauton maineessa ja kaikki on viimeisen päälle ja laadukkaan näköistä ja hinta on sen mukainen. Volkkari on tehty halvemmalla ja myydään halvemmalla, mutta on itse asiassa laadukkaampi kuin mersu.

No niinpä, eihän siinä olekaan mitään ylivomaista, mutta kun ei mitään mahkuja että tuohon hintaan saisi isoimmalla muistilla varustetun 4S. Sehän siinä just onkin kun halvin iphone 4 pienimmällä muistilla maksaa 400e ja just galaxy s2 saa vähän yli kolmensadan ja S3:n saa hintaan 454.

Tää on kyllä osuva vertaus. Mersu on laatuauton maineessa ja kaikki on viimeisen päälle ja laadukkaan näköistä ja hinta on sen mukainen. Volkkari on tehty halvemmalla ja myydään halvemmalla, mutta on itse asiassa laadukkaampi kuin mersu.
Mitenkäs sitten muotoillaan Nokia=Lada;)

Blööh.. Lumia 920 on enemmänkin Lambo osastoa. Hieno, värikäs ja harvinainen mahtavilla ominaisuuksilla.

Suositut

Back
Ylös Bottom