Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Siis tarkotatteko te nyt että laitatte datasiirron päälle/pois vai ihan oikeesti puhelimen pois 3g verkosta wanhaan 2g verkkoon ?

Eikös se datan liikuttaminen sitä virtaa syö ja senhän taas pystyy säätämään kuinka tiuhaan puhelin itseään synkkaa. Laittaa kaikki manuaaliseksi niin eipä kulu virtaa yhtään enempää ja siitä huolimatta bitti liikkuu jos haluaa spostit käydä katsomassa ilman mitään eri datan päälle laittoja.

Vai olenko nyt käsittänyt jotain ihan täysin väärin ?!?

Vitun tyhmää se on silti pitää sitä 3G:tä päällä pitkin päivää, jos sitä ei käytä kuin pari tuntia.
On juu. On niin saatanan tyhmää kun puhelin kuluu, maailma tuhoutuu ja galaksit räjähtää. Nykyisellään mulla kestää akku päivän ja laitan puhelimen joka tapauksessa joka yö lataukseen, niin mihin mä sitä akkua säästän? Ei mitään järkeä alkaa runkkaan koko ajan dataa päälle ja pois varsinkaan kun en hyödy siitä yhtään mitään.

E: Mulla on muutenkin toi puhelimen käyttö niin paljon työstä riippuvaista, että en tiedä miten paljon käytän. Että on mulla illalla sitten akkua jäljellä 30% tai 50%, niin se on ihan sama, koska se menee yöksi laturiin joka tapauksessa ettei sitten seuraavana päivänä käy niin, että akku loppuukin kesken kun olikin vain puolet jäljellä.

Kun noista kameroista on ollut puhetta niin tässä tuolta katumaasturi- ketjusta esimerkki tapauksesta, joissa noita yleensä käytetään:
http://www.pakkotoisto.com/attachments/moto-ja-tekniikka/90112d1352586315-katumaasturit-img_1035.jpg

Kuvaajana on ollut Mike joten taidoista tuskin jää kiinni. Olettaisin, että tuo on napattu iPhone5:lla?

Eli kännyköillä näpsitään kuvia sieltä täältä sen kummemmin miettimättä eikä kuvien tarvitse pro- tasoa. Riittää, että hyvä kuva tulee helposti. Lumialla tuosta olisi saanut helposti hyvän kuvan toisin kuin ilmeisesti iPhonella.

Summa summarum: iPhone5:n kamera vs. Lumia 92:n kamera on täysin naurettavalla tasolla. Kuvien ei tarvitse olla pro- tasolla, mutta kiva olisi, että Hondasta huomaisin kyseessä olevan Honda ilman asianmukaista selitystä.

Mä en kanssa ymmärrä että mitä sitä akkua säästämään kun se kestää päivän alusta loppuun ja yöksi lataukseen. Ei tällänen älypuhelin aktiivikäytöllä kestä kestä kun sen 2 päivää max. Jos haluu jotain viikkojen akkukestoa niin sit pitää ostaa joku härveli millä voi soittaa ja thats it.

Ite kun jaksoin yhteen aikaan sulkea 3G:n aina kun en sitä tarvinnut niin akku kesti 4-6 päivää lataamatta. Nykyään lataan joka yö. Joskus kun on vähemmän käyttöä niin kestää sen pari päivää. Käytössä siis oli ja on edelleen iPhone 3GS. Kyllä tuolla ihan hyvin saa akkua säästettyä ja ihan hyvä ominaisuus jos sen pystyy yhdellä painaluksella tehtyä.

Kun noista kameroista on ollut puhetta niin tässä tuolta katumaasturi-
ketjusta esimerkki tapauksesta, joissa noita yleensä käytetään:
http://www.pakkotoisto.com/attachments/moto-ja-tekniikka/90112d1352586315-katumaasturit-img_1035.jpg

Kuvaajana on ollut Mike joten taidoista tuskin jää kiinni. Olettaisin, että tuo on napattu iPhone5:lla?

Eli kännyköillä näpsitään kuvia sieltä täältä sen kummemmin miettimättä eikä kuvien tarvitse pro- tasoa. Riittää, että hyvä kuva tulee helposti. Lumialla tuosta olisi saanut helposti hyvän kuvan toisin kuin ilmeisesti iPhonella.

Summa summarum: iPhone5:n kamera vs. Lumia 92:n kamera on täysin naurettavalla tasolla. Kuvien ei tarvitse olla pro- tasolla, mutta kiva olisi, että Hondasta huomaisin kyseessä olevan Honda ilman asianmukaista selitystä.

On kyllä aika kamala kuva, onko toi tosiaankin ip5:lla otettu. Se on kyllä tiedossa että ip5 ei ole hyvä pimeäkuvissa.

On kyllä aika kamala kuva, onko toi tosiaankin ip5:lla otettu. Se on kyllä tiedossa että ip5 ei ole hyvä pimeäkuvissa.
Juu, kävellessä nappasin sen kummemmin tarkennusta tai valotusta säätämättä. Paskaa toi pimeässä tekee ja valoisassakin kuten kaikki puhelimet.

Valoisalla kaikki ottaa suunnilleen yhtä hyviä/huonoja kuvia, jotka nyt useammalle riittää hetken mielijohteen räpsyks..
Pimeemmällä ei näytä olevan kuin yksi, jolla voi ajatella ottavansa räpsyjä, ja se on 920.

Et vois ajatella ottavas kuvia esimerkiksi tämän kuvan ottaneella kännykällä?

Vittu oon käsi näitten kuvien liittämisien kans....

Liitteet

• 2012-11-11-0890_1.webp
    2012-11-11-0890_1.webp
    258,4 KB · Katsottu: 195
  • 8175757922_7712dc8dc9_b.webp
    8175757922_7712dc8dc9_b.webp
    89,1 KB · Katsottu: 234
No kunhan nyt kävin näppäämässä pihalta kuvan, valkotasapaino oli automaatilla. Keskittykäämme kuvanlaatuun.

EDIT: jäi häiritteen, viherryksenpoisto-operaatio suoritettu:

8175802044_e27bcc1fb9_b.webp

Näkisin mielellään niitä parempia hämäräkuvia jos tätä laatua ei voi ajatellakkaan...

Valoisalla kaikki ottaa suunnilleen yhtä hyviä/huonoja kuvia, jotka nyt useammalle riittää hetken mielijohteen räpsyks..
Pimeemmällä ei näytä olevan kuin yksi, jolla voi ajatella ottavansa räpsyjä, ja se on 920.

Tohon kun lisätään vielä rich recording ja OIS:lla varustettu videokuvaus niin ei kauaa tarvitse arpoa mikä laite on paras kokonaisuutena mitä tulee kuvausominaisuuksiin markkinoilla olevissa älyluureissa.

No kunhan nyt kävin näppäämässä pihalta kuvan, valkotasapaino oli automaatilla. Keskittykäämme kuvanlaatuun.

EDIT: jäi häiritteen, viherryksenpoistooperaatio suoritettu:

katso liitettä 90135

Jos olis iPhonella otettu, niin olis karmee itku tosta purppurasta heijastuksesta.

Ja olen sanonut aikaisemminkin, Nokialla on parhaat kamerat puhelimissa, ottaisin iPhoneen mieluusti sellaisen.

Mistä se Iphonen purppura tuonne on päässy? Ja en minä Mike sun kans siitä väittelekkään, vaan puutuin tuohon ku joku sano ettei voi ajatellakkaan muulla kuin 920:sella hämärässä kuvausta. Ei saa sillä edes tuommosta jälkeä, ihan tiedoksi vaan.

Mil otettu? (808?)
Pidetty luurii kädessä ja räpsästy? (toivottavasti ei oo mitää jalustaa kehitelty tai laitettu puhelinta paikalleen tms muuta.
Kelpais laaduks vallan hyvin, ei vaan oo näkyny hämäräl otettui kuvii muilla edes siedettävii ku 920:llä..

No luonnollisesti puhelin on jalustalla. Jos tässä kuvanlaatua vertaillaan niin aivan turhaan me mitään tärähtäneitä kuvia katellaan. Ja joo 808. Ja en oo kehitelly jalustaa vaan ostin tämmösen takin taskuun mahtuvan:

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/34124/cbxgc/Monkeypod-Flex-SLR-Zoom

Ja siihen:

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/13358/dhmjx/Nokia-HH-23-Tripod-adapteri

Ja jos joku muuten tietää jonku muun systeemin tuon nokian aivan uskomattoman surkean jalustasovittimen tilalle niin olisin kiitollinen! Onhan se iso etu se kuvanvakaaja, ei sitä voi kieltää, mutta parempia kuvia on silti mahdollisuus ottaa tällä, myös hämärässä. Se oli pointtina mulla.

Back
Ylös Bottom