Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Entäs se paino?
Turposiko kädet samanlailla kuten käsireenissä, kun käsittelit puhelinta:D

Tulin vielä suoraan salilta kädet raiskattuna mutta oon ilmeisesti niin tajuttoman vahva ettei Lumian epäinhimillinen paino kiinnittänyt mitään huomiota. Näytön suuri koko sen sijaan kyllä, iP nelosen jälkeen ero on melkoinen.

Itelläki oli aluks samsunkin kanssa silleen, että ei vittu puhelin voi olla pelkkää näyttöö ja näin vitun iso!! :wtf: Mutta ku tota on nyt 3kk käyttäny, niin voishan puhelin olla isompikin :D Tuntuu ihan normiluurilta nytten. Johonkin perus iPhoneen siirtyminen vois olla hirvee järkytys, kun näyttö ois niin helvetin pieni. Kyllä mä arvostan nykyään pirusti puhelinta, jossa on iso näyttö!

Hyvä oli ku olin tuossa viikko sitten farkkuja ostamassa ja sitte siinä myyjälle sanoin, että ompas pienet taskut näissä farkuissa, että mahtaakohan puhelin mahtua taskuun. Myyjä vaan, että varmaan mahtuu. Mikä puhelin muka ei mahtus? "No mulla on tuo s3 ja se on aika iso ja en halua, että siitä näyttö hajoo toisen kerran. "Aa, no sitten en kyllä tiiä mahtuuko". No onneks se mahtu just ja just taskuun. Toisten farkkujen taskuun menis vaikka 2 s3:sta :D

No ei saatana ole, olen sen verran sillä ajellut tässä viime viikot, että rehellisesti pystyn sanomaan, että vain ja ainoastaan se näytön koko on syy miksi se on käytössä. Siltä osin ei vastaavaa löydy muuten se on välillä aika moista tuskaa...
Tää kuulostaa just niin siltä mitä se varmaan onkin, että omenamies on "pakotettu" käyttämään muuta laitetta ja vituttaahan se. Ihan jokainen asia siinä puhelimessa alkaa vituttaa. Saman uskoisin mulle käyvän jos lyötäisiin iPhone käteen. Nimittäin pelkästään se näytön koko on mulle niin suuri kynnyskysymys, että koko laitteesta olisi sen jälkeen ehkä vaikea löytää mitään hyvää. Ja toinen juttu on tietysti se että jos olet johonkin tottunut, niin erilaiset asiat tuntuu vaikeilta ja alkaa vituttaa. Kyllä mulle tulee mieleen montakin uudistusta mihin olen elämäni aikana törmännyt ja mitkä olen ensi alkuun haukkunut pystyyn, mutta ne onkin sit ollut ihan ok. Eikä tarvitse mennä kuin tonne palauteosiolle kun forumia on päivitetty, niin sieltä saa lukea joka kerta sitä itkua kun jokin asia on muuttunut. Sellaisia me ihmiset ollaan.

Tulin vielä suoraan salilta kädet raiskattuna mutta oon ilmeisesti niin tajuttoman vahva ettei Lumian epäinhimillinen paino kiinnittänyt mitään huomiota. Näytön suuri koko sen sijaan kyllä, iP nelosen jälkeen ero on melkoinen.
Is it you, Destroyer?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tää kuulostaa just niin siltä mitä se varmaan onkin, että omenamies on "pakotettu" käyttämään muuta laitetta ja vituttaahan se. Ihan jokainen asia siinä puhelimessa alkaa vituttaa. Saman uskoisin mulle käyvän jos lyötäisiin iPhone käteen. Nimittäin pelkästään se näytön koko on mulle niin suuri kynnyskysymys, että koko laitteesta olisi sen jälkeen ehkä vaikea löytää mitään hyvää. Ja toinen juttu on tietysti se että jos olet johonkin tottunut, niin erilaiset asiat tuntuu vaikeilta ja alkaa vituttaa. Kyllä mulle tulee mieleen montakin uudistusta mihin olen elämäni aikana törmännyt ja mitkä olen ensi alkuun haukkunut pystyyn, mutta ne onkin sit ollut ihan ok. Eikä tarvitse mennä kuin tonne palauteosiolle kun forumia on päivitetty, niin sieltä saa lukea joka kerta sitä itkua kun jokin asia on muuttunut. Sellaisia me ihmiset ollaan.

iPhonessa ei varmaan ole mitään vilkkuvia ledejä ;)

Mulla on aika pienet kädet ja kiedottuna noten ympärille, jää etusormen ja peukalon väliin vaan noin 3cm rako, etteikö ylettyis koko kierrosta meneen. Aika hobitti saa olla, jos ei takapuolen ympärille käsi mene.
yksi hobitti ilmoittautuu! Mulla jäi ainakin enemmän kuin tuo 3cm ja puhelinta tuntu olla jotenkin hankala pitää näpissä puhumis asennossa. GS3 puolestaan oli aika täydellisen kokoinen sitten omaan näppiin...

Se olis kyllä erittäin suuri plussa. Vittu mä vihaan tota omaa lediäni edelleen.

Siis sitä ilmoituslediä? Se on ihan vitun hyvä, ärsytti kun parissa edellisessä puhelimessa ei ollut sitä.

Sen saa muuten pois päältä, jos sattuu ärsyttämään ;)

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Lue Android-ketjusta. Ei saa. Sehän siinä vituttaakin.

Ei jaksa alkaa kahlaamaan koko ketjua tuon takia :D
Eikös sullakin ole SGS3? Joku bugi siinä sitten?
Mulla ainakin jääpi valo vilkkumatta, jos olen sen pois päältä ruksinut.

Esim. Gmail ei anna omissa asetuksissa ottaa lediä pois, jääkö se sullakin vikkumatta jos puhelimen omista asetuksista kaikki ledit pois? On mullakin esim. call, message, email HTC:n asetuksissa LEDiä koskien, mutta ei välttis toimi Gmailin kohdalla, tai muun softan.

Esim. Gmail ei anna omissa asetuksissa ottaa lediä pois, jääkö se sullakin vikkumatta jos puhelimen omista asetuksista kaikki ledit pois? On mullakin esim. call, message, email HTC:n asetuksissa LEDiä koskien, mutta ei välttis toimi Gmailin kohdalla, tai muun softan.

Jaa-a, tuota en ole testannut. Testasin vaan tekstarin ja puhelun kanssa.
Mua se ledi tosin ei haittaa, kuten tuli jo mainittua, niin mun mielestä se on hyvä asia puhelimessa :D
Ärsyttää ledittömän puhelimen kanssa, kun joutuu oikein ottamaan sen käteen ja aktivoimaan näytön, että näkee onko jotain viestejä tms. tullut ;)

edit:
Kyllä tuo ledi jää vilkkumatta myös gmailin kanssa. Just testasin. Oisko Jelly Bean fiksannut?

LoLLero

iwar.jpg

Hauskaa! :hyper:

:jahas:

edit:
Kyllä tuo ledi jää vilkkumatta myös gmailin kanssa. Just testasin. Oisko Jelly Bean fiksannut?
Hmmh, jännä, mielestäni Powerhousulla on myös JB, vai muistanko väärin ettei sittenkään maininnut päivitystä joskus tässä?

Huomenta

32394_10151249492523421_2140902838_n.webp

Back
Ylös Bottom