- Ikä
- 40
:wall: :face:

..................USPTO, hyvin menee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:wall: :face:
Hauskaa!![]()
:jahas:
No eihän tuo tuollaisenaan ole mitenkään erityisen hauska, mutta eikös tähän kuvasarjaan liity se jonkin aikaa sitten vallinnut "internetilmiö" siitä, että nokia 3310 on rikkoutumaton. Vähän samaan tyyliin kuin nämä Chuck Norris kuvat, mitkä ilmentävät Chuckin ylivoimaisuutta kaikkeen. Eihän nämä nokia jutut ole missään nimessä yhtähauskoja, mutta kerroin tämän siksi, koska Jay Jay ei kuitenkaan ymmärtänyt/tiennyt asiayhteyttä.
Nyt on Jay Jay turha tulla selittämään, että "tiesinpäs, mutta ei siltikään ole hauska". Ei me uskota sua kuitenkaan.
Ehkä ajatellaan, että ikä tuo kokemusta myös tässä asiassa;)Missä vitun tynnyrissä sää luulet, että elän? Noita löytyy täältä pakkikseltakin ihan helvetisti ja ne jotkut on oikeasti ihan hauskoja, mutta mennyt vähän yli jo. Juuri niinkuin Chuck Norris vitsit / kuvat..
Onko tää muuten nykyään joku Repesin eli hauskoja kuvia netistä ketju?
Eiku tää ketju on nykyään "Postaa hauskoja vanhoja kuvia, jotka vittuilevat iPhonen käyttäjille ja aiheuta Jay Jaylle peppukipua" -thread. :dance::dance::dance::dance::dance::dance:Missä vitun tynnyrissä sää luulet, että elän? Noita löytyy täältä pakkikseltakin ihan helvetisti ja ne jotkut on oikeasti ihan hauskoja, mutta mennyt vähän yli jo. Juuri niinkuin Chuck Norris vitsit / kuvat..
Onko tää muuten nykyään joku Repesin eli hauskoja kuvia netistä ketju?
Ehkä ajatellaan, että ikä tuo kokemusta myös tässä asiassa;)
On mulla JB ja en ole kohta enää varma yhtään mistään valon vilkkumisista. Ihan kuin joku päivä JB:n jälkeen valo olisi vilkkunut sähköpostin saapumisen jälkeen, mutta eilen kun katselin, niin ei vilkkunut. Ja tänään ihmettelin kun valo vilkkui taas kun mulla oli tullut tekstari ja WhatsApp-viesti. Siis samaan aikaan. Kumpikaan yksistään ei tunnu vilkuttavan valoa, mutta siinä se nyt vilkkui ja siitä olen 100% varma. Hämärää on se, että kun kävin lukemassa WhatsApp-viestin ja jätin tekstarin koskematta, lopetti valo vilkkumisen. Mutta tosiaan kumpikaan ei yksistään vilkuta ja asetuksetkin on sen mukaiset. Tai sit kaikki johtuu kuun asennosta ja siitä mitä naapuri söi toissapäivänä lounaaksi.Hmmh, jännä, mielestäni Powerhousulla on myös JB, vai muistanko väärin ettei sittenkään maininnut päivitystä joskus tässä?
. Toinen juttu on yöt. Se on ihan saatanan kivaa kun keskellä yötä koko huone vilkkuu sinisenä ja joudut sitä valoa sammutteleen silmät ristissä.
Onko tuossa luurissa sitten tosiaan noin kirkas tuo vilkkuvalo?
On mulla JB ja en ole kohta enää varma yhtään mistään valon vilkkumisista. Ihan kuin joku päivä JB:n jälkeen valo olisi vilkkunut sähköpostin saapumisen jälkeen, mutta eilen kun katselin, niin ei vilkkunut. Ja tänään ihmettelin kun valo vilkkui taas kun mulla oli tullut tekstari ja WhatsApp-viesti. Siis samaan aikaan. Kumpikaan yksistään ei tunnu vilkuttavan valoa, mutta siinä se nyt vilkkui ja siitä olen 100% varma. Hämärää on se, että kun kävin lukemassa WhatsApp-viestin ja jätin tekstarin koskematta, lopetti valo vilkkumisen. Mutta tosiaan kumpikaan ei yksistään vilkuta ja asetuksetkin on sen mukaiset. Tai sit kaikki johtuu kuun asennosta ja siitä mitä naapuri söi toissapäivänä lounaaksi.
Mutta niin tai näin, niin miksi tämäkin juttu ei voi olla niin yksinkertainen, että käyt puhelimen asetuksista nappaamassa valon pois päältä, niin se ei silloin enää vilku? Miksi sen täydellinen disablointi yhden valikon takaa on täysi mahdottomuus? Vitun typerä kömmähdys Samsungilta. Joku tykkää valosta ja joku ei ja minä en tykkää kahdesta syystä: Ensinnäkin mulla on puhelin aina taskussa ja sieltä en valon vilkkumista näe. Silloin kun se ei ole taskussa, istun siitä kuitenkin metrin päässä ja kuulen jos jotain tapahtuu. En tarvitse valoa. Toinen juttu on yöt. Se on ihan saatanan kivaa kun keskellä yötä koko huone vilkkuu sinisenä ja joudut sitä valoa sammutteleen silmät ristissä.
Kelpais. Lähetä rahaa niin lähden lomalle.Jos ottaisit vähän lomaa. Menisit vaikka jonnekkin kivaan lämpimään paikkaan viikoksi lepäilemään ja rentoutumaan, ihan ilman puhelinta :D