Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Mä en vaan voi ymmärtää tota painosta stressaamista. Mä en löydä siitä mitään huonoja puolia vaikka kuinka koitan keksiä jos toinen puhelin painaa 150g ja toinen vaikka 200g. Varmaan valitsisin sen painavamman jos olisi identtiset puhelimet muuten. Tai sit en jos se kevyempi olisi vaikka coolimman värinen. Ihan sama oikeesti :D
Jopas Nokia on loistavan puhelimen tehnyt, kun paino on ainut mistä 920 saa miinusta:D
Tuo 920 kyllä alkoi kiinostamaan, kun siinä on kamerakin jo kohtalainen!
Mua ei tuo 185g paino pelota, mutta noi ulkomitat alkaa olemaan siinä rajoilla, että mahtuuko taskuun:jahas:
Tosin tuossa mittasin rahapussin mitat, mikä on myös taskussa, niin kyllä se kaikilta mitoiltaan on isompi, kuin tuo 920.
Jopa painoakin oli 245g, kun sen punnitsin piruuttani.
Niin ja rahaa siellä ei ole painona, kun oon korttimiehiä:D

Mihin muuten korttimies tarttee lompakkoa? Kortit saa nätisti aina niille valmistettuihin koteloihin tai semmoiseen rontin kortin kokoiseen juttuun, johon menee useita kortteja. Itellä ei ole lompakkoa ollut 20 vuoteen, ja olenkin ihmetellyt missä ihmiset sitä kantaa kun ei taskuunkaan mahdu.

Mihin muuten korttimies tarttee lompakkoa? Kortit saa nätisti aina niille valmistettuihin koteloihin tai semmoiseen rontin kortin kokoiseen juttuun, johon menee useita kortteja. Itellä ei ole lompakkoa ollut 20 vuoteen, ja olenkin ihmetellyt missä ihmiset sitä kantaa kun ei taskuunkaan mahdu.

Oon katsellut tuollaisia korttilompakoita, mutta en ole noita rahapussejakaan itse ostanut, vaan aina lahjaksi saanut.
Pitää kai sitä vinkata, kun joku mulle haluaa lahjan ostaa:D
Tuota mahtuuko tuo ajokortti sinne, kun mulla on vielä se isompi muoviläpyskä?

Tässä syy miksi olen valinnut HTC:n Samsungin sijasta. Makuasioita toki.

Itse vain pidän hulluna tuosta HTC:n kumimaisesta muovista ja hieman painavemmasta fiiliksestä. HTC Desire (se eka) on varmaan ollu hienoimpi luureja koskaa kädessä, siitä kun oltaisiin tehty 4,7" versio. :/

Sama. Kaikkia mitä oon kädessäni pidellyt HTC on ehdottomasti laadukkaimman tuntunen. Varsinkin samppa tuntuu joltain lelumuovilta. Lumia tulee käsifiiliksellä kakkosena, Iphonen materiaalit taas tuntuu vanhahtavilta... mutta makuasioita toki. Epäilemättä jokaisella lafkalla on helvetinmoiset sokkotestaukset ja mielipiteet menee tasan :D

Itsellä myös vain korttikotelo, tässähän se, ei paljon tuota mun vanhempaa iPod Nanoa suurempi tapaus:

ipod ja lompsa.webp

En kyllä lompakkoon palaisi enää.

Ite pitäs kanssa hommata kortti kotelo, ku ei tuota käteistä yleensä tule mukana kannettua.

Mike puhu kyllä asiaa, ite tulee kopeloitua koko ajan taskua, ihan vaan varmistaakseen, että se puhelin on matkassa :D Ei tuota sgs3:sta oo painolla pilattu ja muutenki niin littee puhelin, että ei se taskussa kyllä tunnu...

Käteistä jos joskus jotain kivikautista palvelua varten pitää nostaa, niin kyllä tuonne taittelee vaikka pari 20 seteliä väliin.

Mulla siis vakiona tuossa kotelossa pankkikortti, ajokortti, opiskelijakortti, kelakortti, 2x pankkitunnukset, ja pari käyntikorttia. Nuo ja pari setelii mahtuu just. Kotelo on siis 8 milliä paksu.

Mullon tommoinen Björn Borgin tekonahkainen taskujuttu, jossa menee kummallekin puolelle 3 korttia ja keskelle yksi. Korttien päät näkyy, joten helppo repiä sieltä. Setelit on sitten taskussa sekaisin miten sattuu jos niitä koskaan edes on. Olin kerran ilman korttia viikon kun Visamurto oli päällä, jeesus että oli meinaan hankalaa kun oli korttiin tottunut. Ja huomion tein, rahaa kuluu huomattavasti vähemmän kun näkee sen kuluvan kokoajan, kortilla ei niinkään näe rahan vähenemistä. Ihan erilaista maksaa setelillä kuin kortilla. Mullon vielä tilillä semmoinen puskuri, että voin vetää ylitse ja sitten kun unohdan joskus siirrellä firmalta sinne rahaa, niin kun meen katsoon, niin oon jotain tonnin miinuksella. Korkoa siitä ei kamalasti mene. Käteisen huomaa heti kun se loppuu.

Toi Björn Borgin versio on vielä kätsympi mitä noi kotelot, voisin nappaa kohta kuvan, niin tajuatte mitä tarkoitan.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Voisin kuvitella käyttäväni pelkkää korttia jos sais vain höylätä vaikkapa alle viidenkympin ostokset mutta kun aina pitää näpytellä depittiä, odotella, syöttää pin jne... hemmetin monimutkaista. Noh kaippa sitä kohta voi maksaa pikkuostokset puhelinta vilauttamalla. Sen jälkeen halpaa kuin makkara kun liittymä on firman :D

Tuossa jotkut on hehkuttanut puhelimien nopeustestissä, kuinka millisekunttien erot on tärkeitä puhelimessa ja kuinka Nokia ei pärjää siellä;)
920 taitaa olla millsekunneissakin nopein puhelin tällä hetkellä!
http://www.mouthshut.com/review/Nokia-Lumia-920-review-rlqpsqurnr
Taitaa se 920 olla tämän hetken paras puhelin speksejen mukaan!
Ai niin se paino unohtui:D

Mitatusti paras älypuhelin, Nokia Lumia 920. Ah tuota keltaista kauneutta. Peto kaunokaisen kuorissa.

Ite kattelin tollasta koteloo mustana. Eihän tuo nyt ihan vitun ruma ole ja sitä paitsi aika vitun kätevä. No joo onhan se vitun iso..

Kyllä nyt tuntuu, että nokia on tehnyt semmosen kapulan, että osakkeet nousee!

http://www.puhelinvertailu.com/uuti...droidin_markkinaosuus_nousi_jo_75_prosenttiin
Googlen Androidin markkinaosuus nousi jo 75 prosenttiin

Vielä viime vuonna Androidin vastaava luku samaan aikaan oli 57,5 prosenttia. Kasvu tapahtui erityisesti Symbianin ja BlackBerryn kustannuksella, sillä myös Applen laitteissa käyttöjärjestelmänä oleva iOS kasvatti markkinaosuuttaan 13,8 prosentista 14,9 prosenttiin. BlackBerryn osuus tippui viime vuoden 9,5 prosentin markkinaosuudesta 4,3 prosenttiin ja Symbianin 14,6 prosentista 2,3 prosenttiin.

Microsoftin Windows-käyttöjärjestelmää käyttävien laitteiden markkinaosuus kasvoi 1,2 prosentista 2,0 prosenttiin...

Ite kattelin tollasta koteloo mustana. Eihän tuo nyt ihan vitun ruma ole ja sitä paitsi aika vitun kätevä. No joo onhan se vitun iso..
No juu, ei se ny aivan kauhea ole, mutta toi video tuolla sivulla on aika ankea. :D Tämä kyllä vaikuttaa pätevältä: http://www.pulju.net/tuotteet/lompakot-korttikotelot/tru-virtu-alumiinilompakko
Saa vähän mohlompi olla, jos hyötyy vähän itsekin. Nykyinen on niin mini.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom