Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Niin? Mutta se pitää kiinni _nokiasta_ niin tottakai se toinen puhelin pääsee heilumaan enemmän. No jokatapauksessa tuo kamera on ainoa asia miksi voisin nokian ostaa. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ginza Tokyo Japan, Apple forever!

Applessa vain on vetovoimaa johon mikään muu alan brändi ei kykene. Apple on luonut omanlaisen tyylinsä ja huikean menestyksen omenan ympärille. Ja se vituttaa monia ihmisiä, usein myös ahdistaa ihan saatanasti.

Veikkaisin että se Apple ja sen menestys ei niinkään porukkaa ahdista.. tämmöset kommentit lähinnä ja yliampuva hehkutus on se mikä häiritsee. Tulee aina ovelta ovelle kiertävät jehovan todistajat mieleen kun näitä lukee.

Komppaan edellistä, edes itse en viitsi Nokiaa noin kosmisesti hehkuttaa. Saahan sitä toki, Suomi on vapaa maa.
On muuten viime vuosina lisääntynyt valtavasti japanissa älypuhelimet, aikaisemmin näkyi pelkkiä oman maan featurephoneja. Nyt näkyy androidia ja iphonea.

Veikkaisin että se Apple ja sen menestys ei niinkään porukkaa ahdista.. tämmöset kommentit lähinnä ja yliampuva hehkutus on se mikä häiritsee. Tulee aina ovelta ovelle kiertävät jehovan todistajat mieleen kun näitä lukee.

Mitäs se yli-innokas dissaaminen sitten on? Ei ainakaan normaalia.

Samaa mitä sinä teet jehoville ja muille uskiksille ;)

e: onhan tuo Applen brändi tässä ajassa aika ylivoimainen kuluttaja elektroniikassa. Huomaa jo tästä väännöstä kun asetelma on Apple vs muut. Mutta joka kuvittelee Applen jatkavan voittokulkuaan loputtomasti ei ymmärrä kovinkaan paljon liike-elämän lain alaisuuksien päälle. Sama kapitalistinen järjestelmä joka on mahdollistanut Applen kasvamisen isoksi valovoimaiseksi firmaksi varmistaa myös että haastajia tulee joka rintamalla ja jokaisesta taistelusta Apple ei voi selvitä voittajana. Apple on jo kerran kokeillut elämää ilman Jobsia ja ajautui lähes konkurssiin. Toivottavasti tämä uusi kokeilu sujuu paremmin :)

En tiedä johtuuko se vaan minusta, mutta tuntuu, että nokia fanit hehkuttavat 920 enemmän kun apple miehet iPhonea, vaikka sitä ei ole tullut edes.. :)

Samaa mitä sinä teet jehoville ja muille uskiksille ;)
En mä niitten ovelle mene tarjoamaan ateismia.

Meinaan, enpä ole kamalammin kirjoittanut tonne Windows-puhelin ketjuun tai Nokian ketjuihin. Mut iPhone ketju on väärällään Applen vihaajia.

Tuskin kukaan vielä ovelta ovelle kiertämällä yrittää Applen omistajiakaan käännyttää. Olis kyllä hieno markkinakampanja että mustat puvut päällä tulis vakavia hemmoja esittelemmään ovelle jotain Noksua :D

No en nyt ole laskenu mitä puhelinta täällä tai jossain muualla on haukuttu eniten, omaa nokiaa ainaki haukutaan paskaksi joka suunnasta, en puhu pelkästään internetistä. Ja jos yrität perustella että kun tämän kameran takiahan minä, niin saat lukea/kuulla kuinka se on turha tai kuinka et osaa sillä kuvata vaikka se olisikin hyvä.

En tiedä muista, mutta musta tuntuu että Iphonen omistaja ottaa helpommin elämäntehtäväksi vetää herneen nenään kun hänen luuriaan haukutaan, kuten sinäkin oot tehny. Muiden merkkien merkkiuskovaiset ei niinkään. Toki viestejä tulee joka suuntaan mutta kaikkein eniten niistä esimerkiksi täällä tuntuu suuttuvan sinä ja JayJay.

En tiedä johtuuko se vaan minusta, mutta tuntuu, että nokia fanit hehkuttavat 920 enemmän kun apple miehet iPhonea, vaikka sitä ei ole tullut edes.. :)
Tuota noin:jahas:
Mistäs ketjusta minä löydän nokia fanien hehkutuksen tuosta 920
Olen luullut jo pitemmän aikaan, että Nokialla ei ole faneja;)
Vai johtuiskiko se sittenkin sinusta?

Vielä tähän brändi juttuun. Tässä vähän todellista vertailua brändeistä. Apple ei ole maailman arvokkain brändi joten varmaan tuo Applen käsittämätön maailmaa mullistava jne brändi ajattelu on juuri Apple miesten päässä koska heidän elämäähän se brändi on mullistanut. mm. Vihokki Mikkisoftan brändikin on yläpuolella :D

Ohessa maailman kymmenen arvokkainta brändiä 2011 Interbrand-yhtiön julkaiseman listan mukaan.[6]
Coca-Cola
IBM
Microsoft
Google
GE
McDonalds
Intel
Apple
Disney
Hewlett-Packard
http://fi.wikipedia.org/wiki/Brändi

Ja pliis, ei sitten mitään vasuriväitteitä etteikö se brändin arvo ole nimenomaan brändin mittari...

Tuota noin:jahas:
Mistäs ketjusta minä löydän nokia fanien hehkutuksen tuosta 920
Olen luullut jo pitemmän aikaan, että Nokialla ei ole faneja;)
Vai johtuiskiko se sittenkin sinusta?

Nokia ketju

Löysin kaverisi! :) Kaikille löytyy omat faninsa..

Apple on yksi maailman varakkaimmista ja arvokkaimmista yrityksistä, joten sun päiväunissa korkeintaan OSX jää ilman kehitystä.
Lueppas tuo mun viesti uudestaan oikein ajatuksen kanssa ja mieti uudestaan vastaustas.
Ja sen kyllä huomaa. Ja jos joku ei tykkää Nokiasta, niin sä suutut siitä.
Kyllä se sinä olet joka täällä suuttuu ja haistattelee vittua jos joku ei tykkää sun puhelimestas. En jaksa lähteä kahlaamaan threadia läpi, mutta onkohan kukaan muu täällä puolustanut omaa puhelintä yhtä agressiivisesti kuin sinä. Aika paljon pitää kiehua, että alkaa haistattelemaan kun puhutaan puhelimista.

En mä niitten ovelle mene tarjoamaan ateismia.

Meinaan, enpä ole kamalammin kirjoittanut tonne Windows-puhelin ketjuun tai Nokian ketjuihin. Mut iPhone ketju on väärällään Applen vihaajia.

Enpä itsekään ole kovasti kirjoitellut iPhone-ketjuun. Mutta Nokia WP-ketju on silti väärällään Nokia vihaajia.

Lueppas tuo mun viesti uudestaan oikein ajatuksen kanssa ja mieti uudestaan vastaustas.

Kyllä se sinä olet joka täällä suuttuu ja haistattelee vittua jos joku ei tykkää sun puhelimestas. En jaksa lähteä kahlaamaan threadia läpi, mutta onkohan kukaan muu täällä puolustanut omaa puhelintä yhtä agressiivisesti kuin sinä. Aika paljon pitää kiehua, että alkaa haistattelemaan kun puhutaan puhelimista.
Kahlaappa omat viestis läpi. 100% pelkkää itkua ja lainauksia mun viesteistä.

koska et ole oikea offroad kuski vaan tuollainen kampissa kahvia maisteleva "cityhomo".

- - - Updated - - -

No ihan vaan sitä että kun väitit että minä olisin suuttunu. Jokainen tajuaa mun viesteistä etten ole, sun viesteistä taas jokainen tajuaa että sinä olet.

Edittiä.. Poislukien tietenkin sinä, muut tajuaa.
Mitä sitten? En tajua, mun mielestä sä olet vetänyt herneet nyt.

Ei, syön hernekeittoa torstaina. Se on vasta huomenna, herneet laitetaan veteenkin vasta tänään. Mutta hyvä että päästiin yhteisymmärrykseen, lopputulema siis on että sinä et tajua. Ja vielä suora lainaus loppuun:

Case closed, ketkä tajuaa, voi jatkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom