Niin? Mutta se pitää kiinni _nokiasta_ niin tottakai se toinen puhelin pääsee heilumaan enemmän. No jokatapauksessa tuo kamera on ainoa asia miksi voisin nokian ostaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ginza Tokyo Japan, Apple forever!
Applessa vain on vetovoimaa johon mikään muu alan brändi ei kykene. Apple on luonut omanlaisen tyylinsä ja huikean menestyksen omenan ympärille. Ja se vituttaa monia ihmisiä, usein myös ahdistaa ihan saatanasti.
Veikkaisin että se Apple ja sen menestys ei niinkään porukkaa ahdista.. tämmöset kommentit lähinnä ja yliampuva hehkutus on se mikä häiritsee. Tulee aina ovelta ovelle kiertävät jehovan todistajat mieleen kun näitä lukee.
Mitäs se yli-innokas dissaaminen sitten on? Ei ainakaan normaalia.
En mä niitten ovelle mene tarjoamaan ateismia.Samaa mitä sinä teet jehoville ja muille uskiksille ;)
Mitäs se yli-innokas dissaaminen sitten on? Ei ainakaan normaalia.
Tuota noin:jahas:En tiedä johtuuko se vaan minusta, mutta tuntuu, että nokia fanit hehkuttavat 920 enemmän kun apple miehet iPhonea, vaikka sitä ei ole tullut edes..
Ja sen kyllä huomaa. Ja jos joku ei tykkää Nokiasta, niin sä suutut siitä.Itse olen ollut ihan kannatuksen vuoksi Nokian kelkassa lähes aina.
http://fi.wikipedia.org/wiki/BrändiOhessa maailman kymmenen arvokkainta brändiä 2011 Interbrand-yhtiön julkaiseman listan mukaan.[6]
Coca-Cola
IBM
Microsoft
GE
McDonalds
Intel
Apple
Disney
Hewlett-Packard
Tuota noin:jahas:
Mistäs ketjusta minä löydän nokia fanien hehkutuksen tuosta 920
Olen luullut jo pitemmän aikaan, että Nokialla ei ole faneja;)
Vai johtuiskiko se sittenkin sinusta?
Ja sen kyllä huomaa. Ja jos joku ei tykkää Nokiasta, niin sä suutut siitä.
Lueppas tuo mun viesti uudestaan oikein ajatuksen kanssa ja mieti uudestaan vastaustas.Apple on yksi maailman varakkaimmista ja arvokkaimmista yrityksistä, joten sun päiväunissa korkeintaan OSX jää ilman kehitystä.
Kyllä se sinä olet joka täällä suuttuu ja haistattelee vittua jos joku ei tykkää sun puhelimestas. En jaksa lähteä kahlaamaan threadia läpi, mutta onkohan kukaan muu täällä puolustanut omaa puhelintä yhtä agressiivisesti kuin sinä. Aika paljon pitää kiehua, että alkaa haistattelemaan kun puhutaan puhelimista.Ja sen kyllä huomaa. Ja jos joku ei tykkää Nokiasta, niin sä suutut siitä.
En mä niitten ovelle mene tarjoamaan ateismia.
Meinaan, enpä ole kamalammin kirjoittanut tonne Windows-puhelin ketjuun tai Nokian ketjuihin. Mut iPhone ketju on väärällään Applen vihaajia.
So?En suutu, jos pannaan galluppi pystyyn, että kumpi täällä on enemmän suuttunu niin luulen että sinä voitat.
Kahlaappa omat viestis läpi. 100% pelkkää itkua ja lainauksia mun viesteistä.Lueppas tuo mun viesti uudestaan oikein ajatuksen kanssa ja mieti uudestaan vastaustas.
Kyllä se sinä olet joka täällä suuttuu ja haistattelee vittua jos joku ei tykkää sun puhelimestas. En jaksa lähteä kahlaamaan threadia läpi, mutta onkohan kukaan muu täällä puolustanut omaa puhelintä yhtä agressiivisesti kuin sinä. Aika paljon pitää kiehua, että alkaa haistattelemaan kun puhutaan puhelimista.
koska et ole oikea offroad kuski vaan tuollainen kampissa kahvia maisteleva "cityhomo".
Mitä sitten? En tajua, mun mielestä sä olet vetänyt herneet nyt.No ihan vaan sitä että kun väitit että minä olisin suuttunu. Jokainen tajuaa mun viesteistä etten ole, sun viesteistä taas jokainen tajuaa että sinä olet.
Edittiä.. Poislukien tietenkin sinä, muut tajuaa.
En tajua