Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Mutta kohta tulee Pakkiksen vakio-Appletardit puolustelemaan miksi et tarvitse tarkkaa karttapalvelua ja kuinka kartat kuitenkin toimii heillä. 3....2....1...
No hei, tuo iOS6:n uusi kartta löytää sijaintini Hervannassa, ja löysi pubinkin, joten turha valittaa. Tosi hyvä softa ja kuka nyt jossain Lontoossa tai Tokiossa asuisi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eihän tuossa iPhonessa edes näe kunnolla ikoneita kun on niin huono tarkkuus. Ja etten ihan hatusta näitä kaivele niin kävin tänään kokeilemassa uutta iPhonea ja eipä tuo juuri säväyttänut. Liian kevyt niin tuntuu lelumaiselta, ruudussa on jopa lisää ikoneita, viides rivi lisätty! Apple Maps on täysi susi, lähelle kun zoomaa niin ei näe muuta kuin talojen muodot, ei mitään tietoja yms.

Eihän tuossa iPhonessa edes näe kunnolla ikoneita kun on niin huono tarkkuus. Ja etten ihan hatusta näitä kaivele niin kävin tänään kokeilemassa uutta iPhonea ja eipä tuo juuri säväyttänut. Liian kevyt niin tuntuu lelumaiselta, ruudussa on jopa lisää ikoneita, viides rivi lisätty! Apple Maps on täysi susi, lähelle kun zoomaa niin ei näe muuta kuin talojen muodot, ei mitään tietoja yms.

Ite hämmennyin tuosta viidennestä rivistä, mielestäni oli mennyt sekavaksi. Ennen oli paremmin.

Ite hämmennyin tuosta viidennestä rivistä, mielestäni oli mennyt sekavaksi. Ennen oli paremmin.
Jos olisin IPhonea ostamassa niin jättäisin väliin tämän 5:sen ja odottelisin jotain uudempaa Applelta. iPhone4S tuntuu jotenkin jämäkämmälle ja varmaan hintakin putoaa 5:n julkistuksen takia.
Uusi luuri tuntui vähän samalle kuin vaimon korealainen puhelin(ei älypuhelin), helkkarin kapea ja pitkä, semmonen luikun oloinen.

Tuo lumiahan vaikuttaa kivalta puhelimelta. Voisin pienemmälle tyttärelle ostaa sellaisen, kun sen hello kitty puhelin on mennyt rikki. Lähes saman näköinen ja samoissa väreissäkin saa. Ja muovistahan kumpikin tehty vai muovin näköisestä alumiinista? :)

Mulla siirty iPhone 3GS varapuhelimeksi sillä siunaamalla hetkellä kun taloon saapui Lumia 900. Ryyppy- ja muille riiureissuille otan aina tuon iPhonen mukaan, sillä kun ei ole niin väliksi vaikka huppelissa johonkin katoais. Sen toivottoman pikkuruinen näyttökään ei haittaa, kun ei siitä humalassa muutenkaan mitään näkis. Eihän sitä tietenkään reissun aikana missään saa ladattua, mutta parempi vaan ettei juovuspäissään mihinkään soittelekkaan.

Tuo lumiahan vaikuttaa kivalta puhelimelta. Voisin pienemmälle tyttärelle ostaa sellaisen, kun sen hello kitty puhelin on mennyt rikki. Lähes saman näköinen ja samoissa väreissäkin saa. Ja muovistahan kumpikin tehty vai muovin näköisestä alumiinista? :)

Kannattaa olla varovainen, nelivuotiaskin oppii varsin nopeasti ostelemaan Lumialle pelejä ja saattaahan se ehkä kestääkin lasten menoissa paremmin kuin Hello Kitty-puhelin. Paha sanoa, kun ei ole omakohtaista kokemusta jälkimmäisestä.

En mä jaksa alkaa vänkäämään sun kanssas. Yksi asia mikä kertoo elämän laadusta on, että minä en suutu ja ala itkemään siitä, että joku on eri mieltä kanssani internetissä. Mulle internet ei ole koko elämä enkä sen vuoksi viitsi raivota kotona tietokonepäätteelle siitä kun joku ei tykkää mun puhelimesta.;)
Sen verran kuitenkin kutittelee, että pitää puhua mitä sattuu. Vastaa nyt noihin kysymyksiini samalla.

- - - Updated - - -

Mutta kohta tulee Pakkiksen vakio-Appletardit puolustelemaan miksi et tarvitse tarkkaa karttapalvelua ja kuinka kartat kuitenkin toimii heillä. 3....2....1...
nixdorf owned again. Ei ole tulossa, vaan kaikki tajuaa, että kartoissa selkeesti on vikaa. Eiköhän ne sitä parantele kun vasta lanseerattiin.

Sen verran kuitenkin kutittelee, että pitää puhua mitä sattuu. Vastaa nyt noihin kysymyksiini samalla.

- - - Updated - - -

nixdorf owned again. Ei ole tulossa, vaan kaikki tajuaa, että kartoissa selkeesti on vikaa. Eiköhän ne sitä parantele kun vasta lanseerattiin.
Miten niin 'owned again'? Ethän sinä ounannu ensimmäistäkään kertaa. Et vain tajua.
Ja eikö tuo ole aika typerää julkaista jotain joka on selkeästi beta-versio ja vielä noin olennainen osa älypuhelinta. Miksi ei voinut julkaista kerralla kunnollista? Liian kiire? Apple Mapseja muka 5 vuotta kehitelty mutta missä se näkyy?

Homma menee näin.

Apple julkaisee uuden puhelimen.

Sitten tulee vastarannan kiiskit, aseinaan kaikki mahdolliset puhelimet versus Apple.

Käyttäjä 1 - Nokiassa on langaton lataus
Käyttäjä 2 - Samsungissa on isompi näyttö
Käyttäjä 3 - Motorolassa on integroitu kahvinkeitin
Käyttäjä 4 - Prada oli eka kosketusnäyttöpuhelin

= iPhone on paska puhelin.

Ja vaikka iPhonessa olisi noi kaikki, niin silti samat naamat vihaisivat sitä koska heidän mielessään on fanipoikia ja siksi pitää vihata puhelinta.

Mä en tajua tota, vaikka joku kulkis Nokian paita päällä tuolla ja hehkuttais puhelintaan, niin mua ei sen fanitus kiinnosta banaanikärpäsen aamupaskankaan vertaa. Mun mielestä ihan oikeesti noilla inisijöillä on jotain henkilökohtaisia ongelmia, ei voi muuten ärsyttää mikään puhelin noin paljoa.

- - - Updated - - -

Ja eikö tuo ole aika typerää julkaista jotain joka on selkeästi beta-versio ja vielä noin oleinen osa älypuhelinta. Miksi ei voinut julkaista kerralla kunnollista?
Kysy tota vaikka Microsoftilta Windowsin osalta. Sut voi ounata melkein jokaisesta jutusta, koska kehittelet ihan omia juttuja. Elät jossain laa-laa landissa ja kehittelet päähäsi kaikkia skenaarioita Apple-tardeistasi. Mikä sua vaivaa?

Homma menee näin.

Apple julkaisee uuden puhelimen.

Sitten tulee vastarannan kiiskit, aseinaan kaikki mahdolliset puhelimet versus Apple.

Käyttäjä 1 - Nokiassa on langaton lataus
Käyttäjä 2 - Samsungissa on isompi näyttö
Käyttäjä 3 - Motorolassa on integroitu kahvinkeitin
Käyttäjä 4 - Prada oli eka kosketusnäyttöpuhelin

= iPhone on paska puhelin.

Ja vaikka iPhonessa olisi noi kaikki, niin silti samat naamat vihaisivat sitä koska heidän mielessään on fanipoikia ja siksi pitää vihata puhelinta.

Mä en tajua tota, vaikka joku kulkis Nokian paita päällä tuolla ja hehkuttais puhelintaan, niin mua ei sen fanitus kiinnosta banaanikärpäsen aamupaskankaan vertaa. Mun mielestä ihan oikeesti noilla inisijöillä on jotain henkilökohtaisia ongelmia, ei voi muuten ärsyttää mikään puhelin noin paljoa.

- - - Updated - - -

Kysy tota vaikka Microsoftilta Windowsin osalta. Sut voi ounata melkein jokaisesta jutusta, koska kehittelet ihan omia juttuja. Elät jossain laa-laa landissa ja kehittelet päähäsi kaikkia skenaarioita Apple-tardeistasi.
Eikö tuo kaikki ylläoleva päde esim. Nokian mollajiin? Itsekin kirjoittelet 'muro sitä muro tätä'.

Eikö tuo kaikki ylläoleva päde esim. Nokian mollajiin? Itsekin kirjoittelet 'muro sitä muro tätä'.
Mä en ole vielä tällä forumilla lukenut, että ketään vituttais ihminen siksi, että sillä on Nokian puhelin. Mut ehkä niillä muilla on muutakin tekemistä kun kehitellä mieleensä Appletard-satuhahmoja.

Mä vihasin ennen Applee. Olin sillon rekisteröityneenä Muropakettiin, eri nimimerkillä, turha hakea posteja. Kellotin tietokoneita. Mulla oli AMD K6 II prosessori ja MSI:n emolevy. Sittemmin Riva TNT näytönohjain ja Celeronin prossu, joita pystyi hyvin kellottelemaan. Asensin Neukulle PC:seen Firewirekortin koska sillä ei sillon ollu vielä Applea. Sitten pakkislainen "Neuvostoliitto" yllytti kännissä mut tänne kirjoittelemaan trolleja ja Murottelin täällä 2004. Vittu me naurettiin kun jengi osti huonoja Megahertzejä Applestoresta kalliilla ja me saatiin Celeroineista muutamalla satkulla saman verran hertzei. Samalla pikkuhiljaa käännyin myös Apple-uskovaiseksi, sekin on Neukun (ja Miken) vika kun se tuli uskoon aiemmin.

Muistakaa, voitte tekin parantua. Se saattaa viedä aikaa, mutta kyllä te muutkin näette vielä valon.

Apple Forever.

Mä en ole vielä tällä forumilla lukenut, että ketään vituttais ihminen siksi, että sillä on Nokian puhelin. Mut ehkä niillä muilla on muutakin tekemistä kun kehitellä mieleensä Appletard-satuhahmoja.

Lukeeko täällä, että jotain vituttaa ihminen siksi, että sillä on Applen puhelin. Tai Samsungin?

No eikös minulla ollut aika hyvin mielikuvitusta kun kirjoittelin puutaheinää tänne ja aika hyvin näytti uppoavan. Minua ei oikeasti haittaa iPhonen omistajat eikä Apple yhtiönä. Itse olen käyttänyt HTC Desireä nyt parin vuoden ajan ja on tullut aika luopua siitä kun täällä Japanissa tuo käyttämäni operaattori ei oikein hyvin kuulu missä minä asun. Toisella operaattorilla on parempi kuuluvuusalue mutta eivät myy iPhonea, Samsung olisi ihan jees mutta minusta hieman liian iso näyttö ja muutenkin HTC:n jälkeen vaihto toiseen Androiidiin ei tunnu oikein että ostaisi uuden puhelimen.
Nokialaista eivät myy täällä kun oli niin olematon markkinaosuus ja paikalliset älypuhelimet on aikas tylsiä. Ajattelin tilata Suomesta uuden Lumian kunhan tulee myyntiin, Windows kiinnostaa koska hieman erilainen.

Eihän ketään ihmistä täällä irl kiinnosta vittuakaan mikä puhelin kenelläkin on. Ihan vammainen koko väittelyn aihekkin :D ...mutta viihdyttävä, myönnetään...

e: tai siis varmaan kiinnostaa joo mutta eikös tällekkin palstalle nyt joku ikäraja ole..

Lukeeko täällä, että jotain vituttaa ihminen siksi, että sillä on Applen puhelin. Tai Samsungin?
Ohan noita kun jaksais kaivaa, jossa kerrotaan miten Apple ei muuten vituttais, mut vituttaa niiden käyttäjät, sitten siihen samaan niputetaan sanaa Fanboy.

Ohan noita kun jaksais kaivaa, jossa kerrotaan miten Apple ei muuten vituttais, mut vituttaa niiden käyttäjät, sitten siihen samaan niputetaan sanaa Fanboy.

Tuliko sulle siitä paha mieli :D Mä olen pahoittanut mieleni siitä että sä kutsut meitä androidin käyttäjiäkin muroiksi vaikka varmasti tiedät että muro tarkoittaa Windowsin käyttäjää ja Windowsilla ja Androidilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Haluan että jatkossa kutsut meitä androidin käyttäjiä Pingviineiksi (viittaus linus taustaan ;))

Mä vihasin ennen Applee. Olin sillon rekisteröityneenä Muropakettiin, eri nimimerkillä, turha hakea posteja. Kellotin tietokoneita. Mulla oli AMD K6 II prosessori ja MSI:n emolevy. Sittemmin Riva TNT näytönohjain ja Celeronin prossu, joita pystyi hyvin kellottelemaan. Asensin Neukulle PC:seen Firewirekortin koska sillä ei sillon ollu vielä Applea. Sitten pakkislainen "Neuvostoliitto" yllytti kännissä mut tänne kirjoittelemaan trolleja ja Murottelin täällä 2004. Samalla pikkuhiljaa käännyin myös Apple-uskovaiseksi, sekin on Neukun (ja Miken) vika kun se tuli uskoon aiemmin.

Muistakaa, voitte tekin parantua. Se saattaa viedä aikaa, mutta kyllä te muutkin näette vielä valon.

Apple Forever.

Pakko kai se on itekin alkaa ostaa Applen tuotteita jos ne Hupen mielestä on hinta-laatusuhteeltaan parhaita :D Luulis suakin vituttavan Applessa sama asia ku mua eli toi järkyttävä kate. Eipä varmaan haittais suakaan jos porukka ei ostais mäkkejä ja iluureja makso mitä makso, koska sillonhan noiden kaikkien hinnat tulis alas, jotta niitä saatais kaupaks. Jos Ip5 olis flopannu sen takia ettei porukka halua vaihtaa 4S-5 liian pienten uudistusten takia saattaisit itekin säästää satasen kaks hankintahinnassa.

edit. tavallaan mua vituttaa edellämainitusta syystä Appleboyt, koska teidän takianne joudun maksamaan mahdollisista taloon tulevista omenalogon sisältävistä tuotteista räikeetä ylihintaa.

Tuliko sulle siitä paha mieli :D Mä olen pahoittanut mieleni siitä että sä kutsut meitä androidin käyttäjiäkin muroiksi vaikka varmasti tiedät että muro tarkoittaa Windowsin käyttäjää ja Windowsilla ja Androidilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Haluan että jatkossa kutsut meitä androidin käyttäjiä Pingviineiksi (viittaus linus taustaan ;))
Mites sitten Lumian käyttäjät, muro? Kai sen kanssa voi elää. Murot, pingviinit ja iTardit(tää on parempi)

Suositut

Back
Ylös Bottom