Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Neljä tuumaa alkaa olla itselle maksimi, en halua farkkuihin känykkäfeidejä ja muutenkin slimmeissä housuissa näyttää melkein mikä vaan luuri jumalattomalle halolle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Selittäkääs ny tyhmälle mikä siin on paremmin jos se liitäntä on alapuolella vs yläpuolella? Kylhä siin se piuha on kuitenki kiinni roikkumas
Ite oon ainakin tykänny, kun tässä DHD:ssä on liitäntä alapuolella niin, ettei tartte aina kääntää puhelinta kun ottaa taskusta. Aika sama lopunkaiken, mutta ite tykkään enemmän näinpäin.

Käväsin hakemassa ja tuntuu tosi hyvälle puhelimelle, mutta oon joutunut käyttämään offline-tilassa, koska mulla on tavallinen cubion sim-kortti.......Tohon siis vissiin tarvii microsimin ja mukana ei tullut mitään leikkuria tms. pystyykö ihan nettiohjeilla leikata ton? :D

Käväsin hakemassa ja tuntuu tosi hyvälle puhelimelle, mutta oon joutunut käyttämään offline-tilassa, koska mulla on tavallinen cubion sim-kortti.......Tohon siis vissiin tarvii microsimin ja mukana ei tullut mitään leikkuria tms. pystyykö ihan nettiohjeilla leikata ton? :D

Voi tuon leikata teravalla puukolla, jos ei peukalo ihan keskella kammenta ole.

Kuten kymmenet muutkin ovat viisaammilta tiedustelleet, niin mikä puhelin se nyt sitten kannattaisikaan hankkia?
Olen aina tykännyt ihan perusluureista sen takia, etteivät niiden putoamiset/hajoamiset harmita pätkääkään, käyttöjärjestelmät toimivat ongelmitta, ja luurin voi hyvillä mielin heittää treenilaukkuun avainten sekaan naarmuuntumaan.
Tällä hetkellä käsissä pyörii loistavasti palvellut Nokialainen E71.

Nyt alkaa kuitenkin olemaan niin suuri tarve netin käytölle, että voisi sijoittaa uuteen luuriin. Puhelin tulee pääasiassa soitteluun, tekstiviestittelyyn, netin selailuun ja mahdollisesti musiikin kuunteluun. Kelvollinen kamera on tietenkin jees lisä. Ja käyttöjärjestelmäksi joku mahdollisimman bugiton, ettei tarvitsisi vittuuntua yhen luurin takia. Mitään muuta en tarvitse. Mikä puhelin siis olisi hinta-laatusuhteeltaan paras valinta?
Suhteilla saisin 320 eurolla Galaxy S kakkosen. Olisiko siinä siis hinta-laatusuhteeltaan paras valinta? 500-700 euroo en ajatellut maksaa Nokialaisisten tai Applen uusimmista, enkä Galaxy S kolmosta hankkia. Uudistukset lienevät hyvin minimaalisia siihen nähden, että luurista joutuisi pulittamaan tuplahinnan.

Sim -> Micro Sim.
Turha sitä on alkaa leikkelemään, kun uuden kortin saa operaattorin palvelupisteestä samantien mukaan ja käyttöön...

On muuten tosi hyvä puhelin toi Xperia S, moni kaveri, jolla esim. iphone 4 tai Samsung galaxy S2 sanoo, että toi on parempi kuin niitten puhelimet :D

Luuri päivitetty pari päivää sitten Omnia HD --> Galaxy S3, ei voi muuta kuin kehua. Hiton kevyt ja ohut vaikka näytöstä löytyy kokoa.
Uusia ominaisuuksia löytyy joka päivä, palaillaan asiaan viikon päästä.

Nyt olisi tarjolla HTC One X, 3vko. käytettynä hintaan ~450€, pitäisi olla uudenveroinen. Miten on, kannattaako ostaa tämä, vai onko muita vaihtoehtoja? Käytetty saa olla ja hinta max. 450€. Eikä kytky ellei DNA:lta.

Tuo HTC ei ehkä ole paras puhelin markkinoilla, s3:n ottaisin mielummin. Mutta kuitenkin tuosta löytyy tehoja ja android, niin saahan sitä sitten muokattua minkälaiseksi haluaa kunhan jaksaa. Ja hinta on 100€ alle sgs3:n.

Ja ihan yleisesti, kannattaako tuo käytetyn puhelimen osto ollenkaan, minkälaisia kokemuksia teillä on näistä kaupoista. Kaupat teen vain postiennakolla jossa avaamisoikeus tai f2f, joten kusetuksen vaaraa ei kovin paljoa ole.

Lumia 800 ollu nyt vähän aikaa käytössä.
pakko oli ostaa kun E7 meni huoltoon rikkinäisen usb liittimen takia.

mutta että osaa olla paska puhelin.. äsken rupes sekoilemaan niin pahasti että oli oikein pakko tulla valittamaan tänne.

on sammuillut itekseen jo vähän aikaan mutta nyt rupes tekee sitä 10sec välein.
yritä siinä sit saada kokopaskaa sammumaan ku ei mikään auta. onneks sentään värisee vaan samalla ku tota tekee. joku ääni viel tohon päälle niin puhelin lentäis seinään.

^vaikka en nokiamiehiä ookkaa ni toi kyl vahvasti vaikuttaa siltä et sul on sattunu joku maanantain aamuvuorossa tehty kappale käsiin. Helvetin huonoa tuuria. Eikai noin paskaa puhelinta muuten työnnettäis markinnoille :jahas:

Nyt oon pari päivää käytellyt SGS 3:a eikä ole kyllä valittamista. Käyttöönottokin oli ihan ylihelppoa. Kirjaudut google-tiliin ja puhelin lähtee lataamaan automaattisesti kaikki ne ohjelmat, mitä edellisessä puhelimessakin oli. Ylikätevää. Kaikenlaisia ominaisuuksia löytyy vaikka millä mitalla ja iso ja helvetin tarkka näyttö on pelkkää plussaa. Ja jos quadrantista nyt ylipäätään voi päätellä yhtään edes suuntaa antavia asioita, niin tehoa löytyy niin perkeleesti. 3500 pojoa on aika kova. En kyllä tiedä mitä tällä teholla teen, mutta onhan se taas mukava keino venyttää kikkeliä.

Samsungille vain pikku miinus siitä, että menivät tyrimään sinisen mallin kanssa. Kuorissa oli värivikaa, eli Samsung ei voinut myydä niitä sellaisina ja toimitus on hidasta. Olisin joutunut odottamaan vielä ainakin pari viikkoa omaani, joten jouduin vaihtamaan valkoiseen. Sen sai heti.

Näyttää kuitenkin mun HTC vetelevän viimeisiään. Jos laittaisi HTC:n niin mikähän kannattaisi laittaa. Itse en periaatteestakaan haluaisi maksaa paria sataa euroa extraa viimeisimmästä mallista ja tällä ideologialla HTC sensation tuntuisi kelpolaitteelta 400 euron hintaansa nähden...

e: HTC:hen olen ollut todella tyytyväinen ja siksi siihen tekisi mieli vaihtaa. Vanhassa oli ainut vika ettei tykännyt näköjään uintireissusta...

HTC One S? Expansys 469. Sensation kuitenkin yli 400 myös.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom