Neljä tuumaa alkaa olla itselle maksimi, en halua farkkuihin känykkäfeidejä ja muutenkin slimmeissä housuissa näyttää melkein mikä vaan luuri jumalattomalle halolle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite oon ainakin tykänny, kun tässä DHD:ssä on liitäntä alapuolella niin, ettei tartte aina kääntää puhelinta kun ottaa taskusta. Aika sama lopunkaiken, mutta ite tykkään enemmän näinpäin.Selittäkääs ny tyhmälle mikä siin on paremmin jos se liitäntä on alapuolella vs yläpuolella? Kylhä siin se piuha on kuitenki kiinni roikkumas
Käväsin hakemassa ja tuntuu tosi hyvälle puhelimelle, mutta oon joutunut käyttämään offline-tilassa, koska mulla on tavallinen cubion sim-kortti.......Tohon siis vissiin tarvii microsimin ja mukana ei tullut mitään leikkuria tms. pystyykö ihan nettiohjeilla leikata ton? :D
Vähän aiheeseen liittyen tehot ja Android on aika tehoton yhdistelmä:Mutta kuitenkin tuosta löytyy tehoja ja android, niin saahan sitä sitten muokattua minkälaiseksi haluaa kunhan jaksaa.
Ei tuollaista ääneen saa sanoa:DiPhone 3gs päivittyi -> Lumia 900. Täytyy vaan todeta että, eipä ole iPhonea ikävä.