Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
Ja kun numero oli jotain 9787797853586 niin tuota sai vääntää ihan kiitettävästi... :D

Motorolan DEFY+ katsellaan nyt, pitää mennä verkkokaupan myymälään pällistelemään joku päivä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai vitsi. Toi kiertovalintaluuri oli parhautta! Kyllä siinä hermo meni kun meni yksikin numero väärin ja joutu alottaa alusta. Sitte ku tuli taloon semmonen puhehin jossa pysty näppäilemään numeron suoraan niin ai että...:D

Meillä mentiin suoraan kiertovalintaluurista (uusi sana) kännyköihin :rock: näppäinlankapuhelimet on gay.

Oon kokeillu iPhone nelosta, galaxy s2sta, htc desire hdta (? tjsm), nokia n8 ja nokia lumia 800, voiton noista MINUN mielestäni vie lumia 800, designi tosi tyylikäs ja pyörii ainakin yhtä smoothisti kuin iphone, galaxy s2 on kyllä lähes samaa tasoa.

Onkos kellään Samsung Galaxy Xcoveria? Älypuhelinta itsekin harkinnut mutta Sonimien jälkeen ei kaikenlaisiin rimpuloihin kiinnostais siirtyä kun on tottunut melko huolettomaan elämään tuon kanssa. :D

On työpuhelimena palvellut ihan pätevästi, välillä hieman rankoissakin olosuhteissa. Eka kosketusnäyttöinen ja hintaansa nähden olen ollut tyytyväinen.
Nyt tosin haikailen jo vähän isomman näytön perään...

Joko on uusin angry birds läpi pelattuna? :lol2: Yllättävän pätevä peli, vaikka pelkäsin että toistaa liikaa edeltäjäänsä.

Kannattaako enään harkita Iphone 3gs / Samsung Galaxy S plus ostoa , vai siirtyä suoraan akselille IPhone 4s / SGS 2 / Lumia 800 ? Onko kahden ensimmäisen osalta jo aika eletty?

Ihan arkipäiväiseen käyttöön olisin puhelinta hommaamassa , perus sähköpostit, surffaus ja duunijuttuja. Iso harppaus Nokia 6500 mallista ja vaihtoehtoja on aivan liikaa.

Onko kahden ensimmäisen osalta jo aika eletty?
On ja alkaa olla Galaxy S 2:n osalta myös kohta, koska kolmonen ilmestyy parin kuukauden sisällä. Tulis nyt vaan jo, niin pääsisin vaihtaan luuria. SGS1 tuntuu jo niin vanhanaikaiselta, kun sitä on pari vuotta käpistellyt.

Käytän nyt tätä samaa ketjua hieman aiheen ohi menevään kysymykseen. Ajattelin laittaa nykyisen puhelimen myyntiin, mutta ei oikein enää huvita maksaa mitään 400-700 euroa jostain puhelimesta kun tilalle tulee vuoden päästä tuplasti parempi ja sitten vaan ahistaa. Opiskelijalla kun on muutakin tärkeämpää menoa rahalle kuin yksi puhelin. En nyt muutenkaan hirveästi jaksa mitään nettiä käyttää kännykän näytöltä, joten jos on pakko päästä nettiin niin käytän kannettavaa. Kosketusnäyttöäkään ei ole pakko olla, mutta jos se löytyy niin en itke. Kamera löytyy erikseenkin, mutta olisi toivottavaa, että edes kohtalainen löytyisi myös puhelimesta. Muistia olisi kiva pystyä lisäämään. Ei ole väliä merkillä/käyttiksellä. Sähköpostit pitäisi saada heti etusivulle. Mieluusti mahdollisimman ohut ja iso näyttö. Mikä olisi näillä vaatimuksilla sellainen perushyvä ja luotettava luuri? Hinta ≤ 200 euroa.

^ Hahaha... :D ja aina piti sanoa että kuka on puhelimessa... "kuka siellä". Kohtahan tää tarttee oman tredin :D

On-topic: mitä uutta Samsung on tuonut maailmaan? Mauttomia kopioita kaikki sen tuotteet... hyvä hinta-laatusuhdehan niissä on että ymmärrän kyllä suosion, mutta silti ihan munaton company. Väitän ettei tule koskaan mitään Applen tai Nokian kaltaista statusta saavuttamaan. Aina kun joku valmistaja mullistaa tietotekniikkamaailmaa, se ei ole Samsung.

Pitäs maksimissaan 300€ ostaa uus luuri, nii oisko porukalla hyviä suosituksia? itse katellut N9 ja sitten myös käytettyjä Iphone nelosia...

On-topic: mitä uutta Samsung on tuonut maailmaan? Mauttomia kopioita kaikki sen tuotteet... hyvä hinta-laatusuhdehan niissä on että ymmärrän kyllä suosion, mutta silti ihan munaton company. Väitän ettei tule koskaan mitään Applen tai Nokian kaltaista statusta saavuttamaan. Aina kun joku valmistaja mullistaa tietotekniikkamaailmaa, se ei ole Samsung.
Parhaat näytöt joita puhelimissa on nähty. Super AMOLED, Super AMOLED Plus, HD Super AMOLED... Ja televisiopuolella myös tunnettu hyvästä näyttötekniikastaan.
Ja mitä sitten vaikka ei tule koskaan mitään Applen tai Nokian kaltaista statusta saavuttamaan? Mitä sillä on väliä? Ostatko puhelimesi statuksen mukaan? Ajaa moni Opelillakin, vaikka sillä on aika paska status ja sekin nykypäivänä aika syyttä.

Pitäs maksimissaan 300€ ostaa uus luuri, nii oisko porukalla hyviä suosituksia? itse katellut N9 ja sitten myös käytettyjä Iphone nelosia...

Kaikki Nokian puhelimista jotain tietävät suosittelivat minulle N9:ä joten ostin sellaisen pari päivää sitten. DNA-kaupassa oli demopuhelin hintaan 249 € eli taskuakaan ei tarvinnut kaivaa kovin syvältä. Toistaiseksi en osaa sanoa luurin ominaisuuksista muuta, kuin että kaikki mitä olen sillä tehnyt on onnistunut hyvin.

Parhaat näytöt joita puhelimissa on nähty. Super AMOLED, Super AMOLED Plus, HD Super AMOLED... Ja televisiopuolella myös tunnettu hyvästä näyttötekniikastaan.
Ja mitä sitten vaikka ei tule koskaan mitään Applen tai Nokian kaltaista statusta saavuttamaan? Mitä sillä on väliä? Ostatko puhelimesi statuksen mukaan? Ajaa moni Opelillakin, vaikka sillä on aika paska status ja sekin nykypäivänä aika syyttä.

Hauskaa on myös se, jos katsoo esim. Applen uusinta iPadia, jossa kehuttu näyttöä ja prosessoria etenkin. Molemmat valmistaa Samsung :D

Hauskaa on myös se, jos katsoo esim. Applen uusinta iPadia, jossa kehuttu näyttöä ja prosessoria etenkin. Molemmat valmistaa Samsung :D
Samsunghan on monessa muussakin asiassa tällainen "taustatoimija" joka valmistaa niitä osia laitteisiin. Ja ihan hyviä osia valmistaakin. Jos mennään vaikka tietokoneisiin, niin useita eri merkkejä kokeiltuani olen tullut siihen lopputulokseen, että Samsungin kovalevyt on ainoita jotka omaan koneeseeni enää kelpuutan. Eräs tietokonewelho jolle asiasta juttelin, oli ihan samaa mieltä ja Samsungia siltäkin löytyy pelkästään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom