Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kyllä mielenkiintoista nähdä miten WP:lle käy. Kokeilin liikkeessä ja Nokian tuotteeksi jopa ihan ok:lta vaikutti. Kuitenkin vanha huono kaiku Nokian laitteista ei saanut itseäni ostoksille. On tullut käytyä läpi nuo yleisimmät systeemit - Symbian, Android ja viimeisimpänä Apple. Symbian nyt oli totaalista kuraa, hirveämpää käyttistä harvoin näkee ja omalle kärsimättömälle luonteelle se jatkuva odottelukaan ei sopinut. Android oli taas HTC:n raudassa nopea, mutta ihmeellistä virittelyä sekin vaati lähes kaikessa. Sinällään käytössä ihan ok noin niinkun muuten. Nopeakin oli. Apple on noista omaksi suosikiksi jäänyt ja nyt on duunissakin kaikki Applea sen johdosta. Tiettyjä puutteita näissäkin, mutta yleisesti ottaen olen kyllä erittäin tyytyväinen ollut. Aika ihmeellinen laite pitäisi tulla, että vaivautuisi vaihtelemaan ja ehkä se tuleekin olemaan WP:n suurin haaste globaalisti. Mitä niin hienoa käyttöelämystä se tarjoaa, että kannattaisi vaihtaa? Vaikutti ainakin oman lyhyen testailun perusteella, että se perus Nokialaisen jäätävä valikkosekamelska ja kaikkien insinöörien kehittämät miljoonat valinnat ja epäloogisesti toimivat jutut oli historiaa, mutta suoraan sanottuna en siinä sen kummemmin ekstraa esim. iPhoneen verrattuna huomannut.

Puhelimen päivitys olisi tarpeen, tällä hetkellä 2,5v vanha Omnia HD taskussa.
Samsung aikalailla ykkösvaihtoehtona tällä hetkellä, mutta lumia vaikutti kyllä hyvältä... Hintaluokka varmaankin 350-550€ välillä.

Onko heittää ideoita?

Galaxy S3:seen heräsi kiinnostus mutta S2:sta testaillessa koko ei oikein miellyttänyt.

On kyllä mielenkiintoista nähdä miten WP:lle käy. Kokeilin liikkeessä ja Nokian tuotteeksi jopa ihan ok:lta vaikutti. Kuitenkin vanha huono kaiku Nokian laitteista ei saanut itseäni ostoksille. On tullut käytyä läpi nuo yleisimmät systeemit - Symbian, Android ja viimeisimpänä Apple. Symbian nyt oli totaalista kuraa, hirveämpää käyttistä harvoin näkee ja omalle kärsimättömälle luonteelle se jatkuva odottelukaan ei sopinut. Android oli taas HTC:n raudassa nopea, mutta ihmeellistä virittelyä sekin vaati lähes kaikessa. Sinällään käytössä ihan ok noin niinkun muuten. Nopeakin oli. Apple on noista omaksi suosikiksi jäänyt ja nyt on duunissakin kaikki Applea sen johdosta. Tiettyjä puutteita näissäkin, mutta yleisesti ottaen olen kyllä erittäin tyytyväinen ollut. Aika ihmeellinen laite pitäisi tulla, että vaivautuisi vaihtelemaan ja ehkä se tuleekin olemaan WP:n suurin haaste globaalisti. Mitä niin hienoa käyttöelämystä se tarjoaa, että kannattaisi vaihtaa? Vaikutti ainakin oman lyhyen testailun perusteella, että se perus Nokialaisen jäätävä valikkosekamelska ja kaikkien insinöörien kehittämät miljoonat valinnat ja epäloogisesti toimivat jutut oli historiaa, mutta suoraan sanottuna en siinä sen kummemmin ekstraa esim. iPhoneen verrattuna huomannut.

Tällä hetkellä bellekin on jo iOsia edellä, tuntuu välillä ettei omena edes yritä tehdä käyttistä puhelimeen vaan jonkinlaista jokapaikan höylää...

Puhelimen päivitys olisi tarpeen, tällä hetkellä 2,5v vanha Omnia HD taskussa.
Samsung aikalailla ykkösvaihtoehtona tällä hetkellä, mutta lumia vaikutti kyllä hyvältä... Hintaluokka varmaankin 350-550€ välillä.

Onko heittää ideoita?

Galaxy S3:seen heräsi kiinnostus mutta S2:sta testaillessa koko ei oikein miellyttänyt.

Itellä Lumia ollut nyt noin viikon ja oon tykästynyt. Käyttöliittymä on tosi sulava ja tuolla on paljon mukavia ominaisuuksia, kuten toi ihmiset, josta löytyy kaikki yhteystiedot ja johon on integroitu facebook. Kartat on hyvät ja sulavat, navigaattorikin kuulemma hyvä, itse en ole vielä testannut. Muutamia huonoja puolia tuossa on, kuten esimerkiksi akun kesto, normaalikäytöllä kestää ehkä juuri päivän, mutta tuohon tulee lähipäivinä softapäivitys joka korjaa vian. Näyttökin on ehkä hieman pienehkö. Puhelin sopii mielestäni paljon paremmin käteen, kuin nuo leveät ja littanat galaxyt ja ulkonäkö on parempi. Tuo on kyllä jotenkin raitis tuulahdus noihin androideihin verrattuna ja käyttö on kyllä vähintään yhtä sulavaa, mitä esim. iphonessa. Tietysti riippuu vähän siitä, mitä kriteereitä asetat puhelimelle, mutta perus älypuhelimena tuo on kyllä valottava.

Itellä Lumia ollut nyt noin viikon ja oon tykästynyt. Käyttöliittymä on tosi sulava ja tuolla on paljon mukavia ominaisuuksia, kuten toi ihmiset, josta löytyy kaikki yhteystiedot ja johon on integroitu facebook. ....

Kaveri osti juuri Lumian ja kirosi kun yhteystietoihin tulee kaikki Fb tututkin :D

Missä mielessä? Liian iso? S3 tulee olemaan vielä isompi. Itse odottelen tota S3:a ja vaihdan heti, kun se tulee. Vähän teki mieli Galaxy Nexusta, mutta kun ei tullut heti silloin hankittua, niin nyt odottaa mielummin vielä hetken ja hankkii S3:n. Nyt on taskussa SGS1 ja mieli tekisi vähän isompaa. Muistan kun tämä tuli markkinoille 4" näyttöineen, niin tuntui olevan ihan sairas halko. Ihan epäluonnollisen kokoinen puhelimeksi, mutta kaikkeen tottuu, eikä tää ole nykypäivän standardeilla edes iso. Ei sitä kokoa kannata pelätä, koska siihen tosiaan tottuu ja kasvamaan nämä huippumallit kuitenkin tulee. Kunhan taskuun mahtuu, niin hyvä.

Onkos kellään Samsung Galaxy Xcoveria? Älypuhelinta itsekin harkinnut mutta Sonimien jälkeen ei kaikenlaisiin rimpuloihin kiinnostais siirtyä kun on tottunut melko huolettomaan elämään tuon kanssa. :D

Kaveri osti juuri Lumian ja kirosi kun yhteystietoihin tulee kaikki Fb tututkin :D
Joo, no ei se vielä mitään, mulla synkkas kaikki 200 messenger-yhteystietoa vuodelta miekka ja kivi, kun piti synkata tuo windows live-tili. :) Sitten piti vähän säädellä, aluksi itsellä meni kans hermot siihen, että ne on kaikki siellä, mutta nyt siihen on tottunu ja se on ihan mukava.

Missä mielessä? Liian iso? S3 tulee olemaan vielä isompi. Itse odottelen tota S3:a ja vaihdan heti, kun se tulee. Vähän teki mieli Galaxy Nexusta, mutta kun ei tullut heti silloin hankittua, niin nyt odottaa mielummin vielä hetken ja hankkii S3:n. Nyt on taskussa SGS1 ja mieli tekisi vähän isompaa. Muistan kun tämä tuli markkinoille 4" näyttöineen, niin tuntui olevan ihan sairas halko. Ihan epäluonnollisen kokoinen puhelimeksi, mutta kaikkeen tottuu, eikä tää ole nykypäivän standardeilla edes iso. Ei sitä kokoa kannata pelätä, koska siihen tosiaan tottuu ja kasvamaan nämä huippumallit kuitenkin tulee. Kunhan taskuun mahtuu, niin hyvä.
Aika monella on kynnyskysymyksenä noitten uusien puhelimien koko. Mulla on nyt dhd ja toi 4.3 tuumanen ei tunnu yhtään isolta. Puhelin on sen verran ohut, et sitä ei edes huomaa housujen taskussa ja yhdellä kädellä pystyy ihan helposti käyttämään tota ja kirjottamaan viestejä. Ja ehdottomasti tulee vaihdettua s3:een tai one x:ään heti kun mahdollista. Ymmärrän tietty jos joku ei tarvitse hyvän kokosta näyttöä, mut tolla on vaan jo pelkästään netissä surffailu niin paljon mukavempaa kun jollain pienellä näytöllä. Mulla oli tota ennen nokia n95 ja nyt kun sitä kattoo tossa laatikossa, niin toi näyttö on ihan säälittävän surkean kokonen. Tuskin tulee enää ostettua puhelinta, missä on alle 4.3 tuuman näyttö. Nyt kun tohon on tottunu ni ei vaan halua pienempää.

Iphone 4s tai Lumia 710 pitäs laittaa,omalla rahalla. Mustana hevosena vielä Nokia E7, jonka sais ilmatteeks. Mitä mieltä?

Iphone 4s tai Lumia 710 pitäs laittaa,omalla rahalla. Mustana hevosena vielä Nokia E7, jonka sais ilmatteeks. Mitä mieltä?

Molemmat tuntuu olevan tosi hyviä, ihan makukysymys. Meillä on töissä noita Lumioita ja muutamalla iLuuri. Tasaista tappelua siitä, mikä on parempi. Periaatteessa voisin mäkin siirtyä Lumiaan, mutten vaan viitsi. :D

Ainut miinus, mikä mulle on tullut tosta Lumiasta, on se ettei sähköpostiviestissä olevaan numeroon pääse soittamaan yhdellä napin painalluksella, kuten iLuurissa. Mulla on sille toiminnolle tarvetta.

Samsung Galaxy S Plus tilattu :D
Meen tuonne anteroketjuun sitten haukkumaan sen.

Huppe, sä et vieläkään ole oppinut. Sulle suosittelen:

IMG_4841.JPG

No toi makso 0 euroa. Katellaan sit seuraavaks iPhone5:sta jos semmonen joskus tulee.

Ai vitsi. Toi kiertovalintaluuri oli parhautta! Kyllä siinä hermo meni kun meni yksikin numero väärin ja joutu alottaa alusta. Sitte ku tuli taloon semmonen puhehin jossa pysty näppäilemään numeron suoraan niin ai että...:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom