Mikä paras älypuhelin, joukkotappelu, kaikki kaikkia vastaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ossipena
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaha Noksu palasi takaisin kameran kehittelyyn, eikö se tie menty jo kerran loppuun asti, ei ketään kiinnostanut tarpeeksi nuo kamerat puhelimissa, duckfacesta saa kuvia 2 megapikselin kameralla.
Eiköhän tästäkin nokia fanit taas innostu, itse haluan kyllä puhelimelta muutakin :/

Jaha Noksu palasi takaisin kameran kehittelyyn, eikö se tie menty jo kerran loppuun asti, ei ketään kiinnostanut tarpeeksi nuo kamerat puhelimissa, duckfacesta saa kuvia 2 megapikselin kameralla.
Eiköhän tästäkin nokia fanit taas innostu, itse haluan kyllä puhelimelta muutakin :/

Japi se osaa aina aiheuttaa pahaa repeilyä :hyvä:

"Tekniikka on nyt valmis, turha kehittää eteenpäin. Pakkotoistolla on eräs Japi, jota ei kiinnosta."

Japi se osaa aina aiheuttaa pahaa repeilyä :hyvä:

"Tekniikka on nyt valmis, turha kehittää eteenpäin. Pakkotoistolla on eräs Japi, jota ei kiinnosta."

Siinä yksi esa, jolle myytiin taas pixeleitä.

ps. hauska idea prosessointipuolella toi, mut myydään lainemiehille pixeleinä.

Eikös näistä symppareista pitänyt päästä eroon? N8 menestyksestä olisin äkkiseltään vetänyt johtopäätökset ettei pixelit kiinnosta kiviäkään...saas nähdä.

Eikös näistä symppareista pitänyt päästä eroon? N8 menestyksestä olisin äkkiseltään vetänyt johtopäätökset ettei pixelit kiinnosta kiviäkään...saas nähdä.

Sen takia oon pistänytkin ton N8 muijan taskuun et saa hyviä kuvia ja omassa taskussa kulkenut Galaxy S2 ;)

Tuosta pureview teknologiasta riittänee iloa vielä moneen tulevaan puhelimeen. Ihme itkemistä taas siitä, ei se varmaan ole keneltäkään pois, jos puhelimissakin kuvausteknologiassa kehitetään uudenlaista prosessointia.

Siinä yksi esa, jolle myytiin taas pixeleitä.

ps. hauska idea prosessointipuolella toi, mut myydään lainemiehille pixeleinä.

No en nyt varsinaisesti innostunut pikselimääristä, mutta tekniikka tuon takana on hieno. Ymmärrän kyllä kohtuullisesti kamerateknologiasta, älä huolehdi siitä.

"In combination with the world’s first implementation of Nokia Rich Recording technology, Nokia 808 PureView records best in class stereo audio with every detail. Whilst most high end smartphones can only record without distortion to around 110db, the Nokia 808 can comfortably continue to around 140-145 db, which is 4 times louder than conventional mics can record. Apart from that Nokia Rich Recording can also record very low frequencies also without any distortion. The combination of all of these elements means the Nokia 808 records audio with almost CD like quality. It has to be heard to be believed. In terms of both visual and audible performance, the Nokia 808 simply has no equal."

Vihdoinkin saa kännykälläkin hyvät muistot isommista dancepippaloista. :)

Toi on kyllä kova juttu. Tuo desibelisetti.

Kyllähän tuossa sellaista keikkapuhelimen meininkiä on. Pirun tarkkoja "satelliittikuvia" artistista ja siihen päälle vielä hyvälaatuista videota ilman säröä ja rätinää..

Olen nähnyt tuolla otettuja keikkataltiointeja ja voin kertoa, että kyllä tuo audiopuolikin on omaa luokkaansa. Hieman ehkä harmillista, että kamerapuoli tuntuu vievän kaiken mielenkiinnon.
Ja juu, olen Nokian palkkalistoilla, ennenkuin joku kysyy.

Nokialla on kyllä mielettömiä assetteja. Parasta designia tällä hetkellä, kuvaaminen omaa tasoa (still, video, äänitys), Käytettävyyden huippua (Maemo pääasiassa myös Windows hyvä), NFC... Kunhan Windows saa jalansijaa ja HW,OS,Ekosysteemi homma alkaa toimiin kokonaisuutena niin hyvää jälkeä varmasti tulee.

Mitäs kiinnostavaa mobiilimaailmassa on tapahtunut viimeaikoina muilla rintamilla? Kyllä tässä tilanteessa Nokian innovaatiot aika mielenkiintoiselta näyttää ehkä Boot2Geckon lisäksi. Esim. Android laitteiden quadcoret ja megahertsit, ketä kiinnostaa?

Kyllä uskon että Nokia pomppaa terävään kärkeen vielä tulevina vuosina.

Alkaa tosiaan nokia menemään parempaan suuntaan. Mä kyl pysyttelen tän viel seuraavan puhelimen kohdalla ainakin androidissa, mut ehkä sen jälkeen vois jo windows luureja kattella.

Niin ja joku noista nokian uutuuksista mainitsi, niin eipä noista mulle ainakaan mitään iloa ole. Kameraa tulee käytettyä sen verran harvoin, et sen mukaan en puhelinta valitse. Maemoa en androidin tilalle kovin helpolla ota, kun siitä tykkään sen verran. Jokaisen omia mielipiteitä toki ja oottelen ainakin innolla, et tota windowsia saadaan kunnolla luureihin kehitettyä.

Se uudempi käyttis on muuten meego, maemo oli/on N900:ssa ;)

Itelle ainakin tärkein ominaisuus mikä voi kehittyä on kamera. Tottakai käytettävyys pitää olla kohdallaan mutta sen toteuttaa tämä vanha androidikin joten siinä erottuminen alkaa varmaan olemaan tulevaisuudessa todella hankalaa. No tosin symbianilla en ole valmis puhelinta ottamaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom