Punttisalia en ainakaan halua enää harrastaa, se juttu on nyt jo kokeiltu. Lahjakkaat kaverit nostelevat penkkiä 200 kiloa natuna, monet eivät pääse siihen ikinä. Haluan että myös itselläni on nuo geenit ja lahjakkuutta, muuten en näe hirveästi järkeä treenata. Perustuloksiin en jaksa panostaa.
Ei noita kahden markan natupenkkaajia nyt ihan joka salilta löydy :D
Geenejä tai lahjakkuutta et saa, ne on jaettu jo kauan aikaa sitten. Kyllähän muakin ottaa pannuun kun vaimoke kokeili ensimäisen kerran elämässään penkkipunnerrusta ja sai tekniikan heti kohdilleen kun kerroin sille kerran miten homma toimii, toisilla on lahjakkuutta, toisilla ei. Itse jouduin penkkitekniikkaa hiomaan vaikka kuinka kauan aikoinaan et sain sen kuntoon ja nytkin joudun aina opettelemaan sitä uudestaan. Mun geenit soveltuu lähinnä rasvamassan keruuseen ja ainoat lahjat on tullu joulupukilta...
Silti mä jaksan käydä salilla, treenata niin kovaa kun siihen pystyn ja kasvatan jatkuvasti omia tuloksiani ja rikon edellisen kuukauden ennätyksiä. Toi sun luuserimentaliteetti ei oikein uppoo mun paksuun kalloon. On pakko olla paras et jotain voi edes harrastaa?!?
Mulle ei ainakaan oo mitään merkitystä sillä et täällä foorumillakin on mua 10 vuotta nuorempia jätkiä jotka vetää 300 kevyesti kun itse kiskon hikisesti sen 120 ylös. Helvetti, oon ylpee itestäni et saan tällä hetkellä edes tuon ylös, siitä tulee mulle ainakin aivan mahtava olo et jaksan mennä salille, kiskoo niillä painoilla mitkä nousee ja korottaa noita omia säälittäviä tuloksiani. Tiedän kuitenkin treenaavani paljon kovempaa kuin suurin osa itsesäälissä sohvalla sipsipussin kanssa rypevistä läskeistä, se riittää minulle.
Pidän myös itseäni ainakin henkisesti vahvempana ihmisenä kuin sinä, mä yritän vaikka lunta tulee tupaan... Sen sijaan et itken sitä kuinka joku penkkaa 200 natuna ja ite vaan 90... Valittamalla ja itkemällä et kehitä mitään muuta kuin apatiaa ja kyynelkanavia.
Edit.
J88: Kaikki nuo asiat ovat itsestaanselvyyksia, joten miksi jaksat marista niista? Ellei huvita nostella punttia, niin miksi haaskaat aikaasi talla sivulla?
Minkä takia juopot yrittää saada raitistuneen kaverinsa avaamaan korkin uudestaan, minkä takia narkkarit yrittää saada kuiville päässeen kaverinsa taas narkkaamaan, minkä takia uskovaiset yrittää saada uskosta eroon päässeen kaverinsa kääntymään takaisin uskoon... Siksi, että oma paska elämä ei tuntuisi niin paskalta kun muutkin on yhtä paskoja! Elämässä epäonnistuminen ei tunnu niin pahalta jos muutkin sitä tekee.
Se yrittää käännyttää meitä tuohon omaan paskaan elämänfilosofiaansa jossa ei kannata yrittää koska on 99,9% mahdollisuus epäonnistua.
Ite tartun mieluummin siihen 0,1% mahdollisuuteen ja katson mihin rahkeet riittää. Yrjänän sanoin "Kun kaikki on viety, taistele" ;)