Mikä on kohtuullinen hinta yhdestä kuntosalikäynnistä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä joutuu välillä tekemään muutaman päivän tai yli viikonkin reissuja sukulaisiin toisiin kaupunkeihin. Yleensä nämä reissut ovat lomilla joten kaupungin salit ym. hiukan halvemmat ovat usein kiinni. Yksityisillä saleilla kertakäynnit ovat usein 5-10 euron välillä ja 10 kerran kortillakin alennus on kohtuullisen pieni. Mikä on mielestänne sopiva hinta salikäynnistä? Itse olen opiskelijakin joten esim. 4-5 treeniä toisessa kaupungissa hyvällä salilla saattaa maksaa jopa 30€!! Tuntuu aika hurjalta. Ei kuitenkaan aina lomalla viitsisi kevyttäkään viikkoa pitää kun silloin juuri ehtisi treenailla vaikka tuplatreeniä.

No kyllä tuo on sellainen ihan oman harkinnan varassa oleva juttu mun mielestä. Itellä tuo summa olis kyllä aika alhainen, käytän ite vaan yliopiston salia (jtn 50-60€) koko lukuvuosi, enkä olis esim ikinä valmis maksamaan sellasia mitä yksityiset salit maksaa, kerta tai muutenkaan. Sen verran oon tottunut kotitreeneihin, että joku 2 euroakin/kerta tuntuis liian isolta mun makuun.

Kuitenkin ite miettii sitä kautta, että yhdestä salikerrasta kasvaa parhaimmillaankin niin kovin pienen määrän uutta lihasta, ettei siitä viitsi kauheasti maksaa. Jos ei tonne omalle salille pääse, ni vähintään nykyisen ylläpitoon riittää melkein minkälainen jumppakin vaa.

En usko, että ketään osaa vastata sun puolesta. Jos arvostat kovinkin vaikkapa jotain tarkkoja progressioita, etkä halua missata treenipäiviä, niin ei varmaan oo paljon vaihtoehtoja kuin pulittaa. :D

Pari kertaa oon sen 10€/kerta maksanu jos on ihan kamalat treenihimot ollu päällä, eikä mitään muita saleja lähistöllä oo ollu auki. Mut tuossa kympin pintaan ne kertakäynnit tuntuu vaan nykysin olevan monilla "paremmilla"- ja ketjusaleilla.. Jos pitäis useampana päivänä käydä ni en kyllä ite viittis montaa euroa maksaa, joku max 5€ ehkä.