Mikä on kohtuullinen hinta yhdestä kuntosalikäynnistä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä joutuu välillä tekemään muutaman päivän tai yli viikonkin reissuja sukulaisiin toisiin kaupunkeihin. Yleensä nämä reissut ovat lomilla joten kaupungin salit ym. hiukan halvemmat ovat usein kiinni. Yksityisillä saleilla kertakäynnit ovat usein 5-10 euron välillä ja 10 kerran kortillakin alennus on kohtuullisen pieni. Mikä on mielestänne sopiva hinta salikäynnistä? Itse olen opiskelijakin joten esim. 4-5 treeniä toisessa kaupungissa hyvällä salilla saattaa maksaa jopa 30€!! Tuntuu aika hurjalta. Ei kuitenkaan aina lomalla viitsisi kevyttäkään viikkoa pitää kun silloin juuri ehtisi treenailla vaikka tuplatreeniä.

No kyllä tuo on sellainen ihan oman harkinnan varassa oleva juttu mun mielestä. Itellä tuo summa olis kyllä aika alhainen, käytän ite vaan yliopiston salia (jtn 50-60€) koko lukuvuosi, enkä olis esim ikinä valmis maksamaan sellasia mitä yksityiset salit maksaa, kerta tai muutenkaan. Sen verran oon tottunut kotitreeneihin, että joku 2 euroakin/kerta tuntuis liian isolta mun makuun.

Kuitenkin ite miettii sitä kautta, että yhdestä salikerrasta kasvaa parhaimmillaankin niin kovin pienen määrän uutta lihasta, ettei siitä viitsi kauheasti maksaa. Jos ei tonne omalle salille pääse, ni vähintään nykyisen ylläpitoon riittää melkein minkälainen jumppakin vaa.

En usko, että ketään osaa vastata sun puolesta. Jos arvostat kovinkin vaikkapa jotain tarkkoja progressioita, etkä halua missata treenipäiviä, niin ei varmaan oo paljon vaihtoehtoja kuin pulittaa. :D

Pari kertaa oon sen 10€/kerta maksanu jos on ihan kamalat treenihimot ollu päällä, eikä mitään muita saleja lähistöllä oo ollu auki. Mut tuossa kympin pintaan ne kertakäynnit tuntuu vaan nykysin olevan monilla "paremmilla"- ja ketjusaleilla.. Jos pitäis useampana päivänä käydä ni en kyllä ite viittis montaa euroa maksaa, joku max 5€ ehkä.
Kannattaa uudessa paikassa aina kysellä mahollisuutta ilmaseen tutustumistreeniin :)

Ilmainen tutustuminen useaksi eri henkilöksi naamioituneena ja väärennetyin paperein mahdollistaa ilmaiset salikäynnit ja voi säästää rahaa konsentraattiin. :wtf:

Itse kokisin että menee salin laitteiden/varusteiden mukaan joku paikka missä on kuntopyöriä ja x-trainereitä nurkat täynnä ja joku kyykkynurkka jossa max 60kg lisäpainoja niin en maksais penniäkään mutta hyvä sali niin siinä 10e luokkaa voisi käynnistä maksaa.

5e on sopiva kertamaksu kuntosalista.Liikunta / kulttuurisetelillä voi sen sopivasti kuitata !

Kävisin paljon useammilla saleilla jos olisi maksu luokkaa 5e mutta en ala mitään 10 e maksamaan !

Koita katsoa jos löytyy kunnallinen liikuntasalin yms yhteydessä oleva sali, huomattavasti kaupallisia edullisempi ja osa täysin ilmaisia. Mitään hifi vimpaimia ei ole mutta perus tanko ja painot löytyy lähes kaikista ja penkki/kyykky/mave onnistuu.

Koita katsoa jos löytyy kunnallinen liikuntasalin yms yhteydessä oleva sali, huomattavasti kaupallisia edullisempi ja osa täysin ilmaisia. Mitään hifi vimpaimia ei ole mutta perus tanko ja painot löytyy lähes kaikista ja penkki/kyykky/mave onnistuu.

Hyvä vinkki, mun kotikaupungissa uimahallin sali 7 euroa ja urheilutalon sali 5 euroa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Treenejä kun minulla tulee viikkoon 5-6, niin kyllä jäisi käymättä, jos pitäisi yli 5e/kerta maksaa. Täälläpäin on myös nuo kunnan/liikuntahallien salit tosi edullisia, mutta ne ei ainakaan juhlapyhinä ole auki.

Hyvä huomioida, että jos sattuu loman ajalle juhlapyhäpäivä, niin yleensä henkilökunta ei ole silloin saleilla paikalla, joten salille ei pääse, ellei ole kertoja jo maksettu.

Treenejä kun minulla tulee viikkoon 5-6, niin kyllä jäisi käymättä, jos pitäisi yli 5e/kerta maksaa. Täälläpäin on myös nuo kunnan/liikuntahallien salit tosi edullisia, mutta ne ei ainakaan juhlapyhinä ole auki.

Hyvä huomioida, että jos sattuu loman ajalle juhlapyhäpäivä, niin yleensä henkilökunta ei ole silloin saleilla paikalla, joten salille ei pääse, ellei ole kertoja jo maksettu.
Ymmärrän jos oot Mr.O tason kilpailija ettei treenejä jätetä välistä, mutta muuten ei varmasti tunnu missään vaikka pyhäpäivinä pitäskin ylimääräsen lepopäivän, korkeintaan auttaa kehittymistä. Voi rauhassa keskittyä siihen palautumiseen ja vaikka lihashuoltoon joka tahtoo monesti olla turhan vähällä huomiolla :D

Kahdeksan euroa maksan silmää räpäyttämättä, menee juuri passelisti kahdella neljän euron liikuntasetelillä. Kolmannenkin voin tarvittaessa lyödä tiskiin, mutta siitä enempää ei ehkä ihan helpolla tulisi maksettua.

Käteisellä maksaessa menee varmaan kympissä se kipuraja.

Tää on musta vähän hassu kysymys ku toinen voi esim. maksaa t-paidasta helposti 100e ja toinen hakee Halpa-hallista 5eurolla. Sama kaikessa kulutuksessa... mutta ite varmaan maksaisin 10e salikerrasta. Voisin ehkä maksaa enemmänki jos joku ois kehunnut kyseistä salia paljon ja haluaisin nähdä sen välttämättä.

Ymmärrän jos oot Mr.O tason kilpailija ettei treenejä jätetä välistä, mutta muuten ei varmasti tunnu missään vaikka pyhäpäivinä pitäskin ylimääräsen lepopäivän, korkeintaan auttaa kehittymistä. Voi rauhassa keskittyä siihen palautumiseen ja vaikka lihashuoltoon joka tahtoo monesti olla turhan vähällä huomiolla :D

Joo, vielä ei niin huipulla mennä, mutta mitäpä sitä suotta pitämään niitä ylimääräisiä lepopäiviä, jos ei tunne olevan tarvetta? En siis kiellä, etteikö olisi hyötyä välipäivästä, itsekkin sen huomasin edellisellä treeniohjelmalla.

Yleensä vaan ostan aikaa kuukauden ajaksi, jonka loputtua pidän sitten muutaman päivän lepoa. Optimaalisessa tilanteessa viikonloppu alkaa juuri tähän aikaan. Toki, jos lähtee ulkopaikkakunnalle kesken kuukautta, kun on vielä treeniaikaa jälellä, sotkee se vähän tätä kiertoa.

Tää riippuu kyllä ihan salista. Jos sali on tiptop ja löytyy hyvät suihkut saunat vermeet ja vempaimet, niin kyllä mä voin sen 10e maksaa. Mutta jos taas laitteet on niin ja näin, ja paikka ei muutenkaan vakuuta, niin kyllä vitosella pitää selvitä.

Kerran jos viikon lomalla vaikka haluaisi salilla käydä ylläpitämässä gainsseja niin joku parikymppiä vielä menis helposti. Salilla käynti o vähä ku taksilla ajaminen; harvoin vituttaa jälkeenpäin vaikka olis maksanut mitä.

Kesällä tulee reissattua ja mökkeiltyä sen verran paljon, että tuolla asenteella jäisi helposti usean viikon salit väliin. Harmi kun en viime kesänä vielä tiennyt mökiltä 10 kilometrin päässä sijaitsevasta kaupungin ilmaisesta kuntosalista. Ensi kesänä tulee varmaan siellä käytyä kauppareissujen yhteydessä pidemmillä mökkireissuilla.

Itse aiheeseen: Olen sen verran pihi, että en kyllä yli vitosta maksaisi kerrasta ja silloinkin saa olla aika kova himo jo päällä. Uimahallin salile mulla on sarjalippu, missä kerta maksaa sen vitosen, mutta se menee koska samalla hinnalla pääsee polskimaan. Normaalisti käyn salilla, missä on 20e kuukausimaksu. 4 kertaa viikossa tekee yhden kerran hinnaksi vähän päälle euron. Se alkaa olla kohdillaan. :)

kohtuullinen hinta ois jossain 5-7e kieppeillä, mutta olisin valmis maksamaan enemmänkin, jos salille haluaisin mennä (ja miksen haluaisi, hyvää ajankulua ja saa hyvän fiiliksen). Ekoissa postauksissa oli lihastenkasvu syynä mennä reissun päälläkin salille, joka kuulosti aika hassulta.
Leffa maksaa yli 10e helposti, jos ei ole sarjalippuja tms, sali siihen nähden edullinen, jos alle 10e selviää.

esim. Jouluna tekee varmasti vaan hyvää käydä vähän hikoilemassa, niin jaksaa taas syödä enemmän ku aineenvaihdunta saa vähän boostia =)

Tää riippuu kyllä ihan salista. Jos sali on tiptop ja löytyy hyvät suihkut saunat vermeet ja vempaimet, niin kyllä mä voin sen 10e maksaa. Mutta jos taas laitteet on niin ja näin, ja paikka ei muutenkaan vakuuta, niin kyllä vitosella pitää selvitä.
Samaa mieltä. Ei paskasta kannata suklaan hintaa maksaa.

Kannattaa myös ottaa selvää että antaako kyseinen kuntosali opiskelijoille, työttömille tai eläkeläisille alennuksia. Myös kaikenmaailman TYKY- ja muut kuntosetelit kannattaa hyödyntää jos sellaisia sattuu olemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom