Mikä on kesäjuomasi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bloo sanoi:
Pepsi max, alaikäisenähän ei mitään muuta juodakkaan. Ainakaan festareilla.

tuota. tuota...tässä on nyt jotain hämärää... :jahas:

Penneck sanoi:
Kyllä mä ryypännyt olen enemmän kuin sulta on tullut kusta, mutta nyt mennään toisenlaista latua eteenpäin.

:thumbs:
Hienoa samoilla linjoilla ollaan ja takasin ei tähyillä... ennen kesää :jahas:

Kuumana päivänä terassilla kylmä olut. Baarissa ehkä lonkku tai kossu+batteri. Johnnie Walker viski tai finlandia jos joskus sattuu ryyppäämään (lue. harvoin) .

JohnnyB sanoi:
Olut :kippis1:

Onkos tuosta oluen juonnista muuta haittaa kuin pidentynyt kaula ja nokka? :)

Ei vaan.. Minun kesäjuoma taitaa olla vesi ja joku muumijuoma, kun itsekin muistutan muumia.

Jääkylmä Coca Cola tai Pepsi, ei mitään light litkuja vaan ehtaa tavaraa.
Grillatessa ja terassilla tietysti ei ole mitään muita vaihtoehtoja kuin huurteinen olut.

Olut tai siideri patiolla (=terassilla). Useimmiten raanavettä, ei limua kesälläkään, kun ei sitä tee koskaan muulloinkaan mieli. Mun juomatavat eivät oikeastaan kesällä muutu muuten kuin että kuiva siideri korvaa oluen ajoittain.

-ruuan kanssa maito
-"muuten vaan"-juoma kaakao (maitoo/kaakaoo menee litroittain päivässä)

kesäjuomat:
-kylmä olut, lapin kulta tai karhu
-jos oikein herkuttelemaan aletaan, niin jää kylmä smirnoff ice! :kuola:
-kylmä originaali fanta ja spritekin menee loistavasti alas.

Kylmä keppana... ruoka-aikaan sitten nelosta. Kun keppana alkaa kytemään liikaa mahassa, tilailen moottorikelkan(maistuu ihan "mässä-yx"-karkeiltä). :kuola:

Juopotellessa maistuu parhaiten valkovenäläiset ja ehta lonkero. Silloin tällöin tulee myös palkittua itseäni karhulla tai karjalalla. Lonkeroonhan tietysti pannaan viinaa sekaan, kun ei se muuten mee päähän :) Ruokajuomana aina rasvaton maito. Krapulassa sitten kokista :kuola:

noh perkele te herätätte sisäisen alkoholistini... Pihvejä, perunoita, kermaa, mausteita, kyyyylmäää olutta kylmästä tuopista, istuskelua terassilla, yrttituotteita...

Siis voin jo tunte lämmön ihollani, voin kuvitella miten makaan rannassa luen kirjaa syön nektariineja ja juon vettä... ja iltasella grilataan ja juomana on silloin light coca cola... ja kun tuohon vielä lyö pohjille jonkin moisen treenin niin sitä kutsutaan täydelliseksi kesäpäiväksi :D

...kesää odotellessa

Viime kesänä aivan kuumimpaan aikaan kun hikoili varjossakin pakastettu omenamehu lusikalla syötynä oli parasta. Jäähdytti mukavasti ja kaiken lisäksi maistui tosi hyvältä. Koitin kokiksella ja muilla limsoilla mutta ne jäätyy erilailla ja niitä on vaikeata syödä. Kannattaa kokeilla :thumbs:

Tosin ei maistu läheskään niin hyvältä kylmänä kevät-aamuna.

jarze sanoi:
Lonkeroonhan tietysti pannaan viinaa sekaan, kun ei se muuten mee päähän...

Näinhän se on, tai sitten pannaan viinan sekaan lonkeroa! Lopputuloksena on kuitenkin hyvä känni joka tapauksessa, eiks niin?

:D

Kalja, vesi, limukkaa, kahvia ja maitoa... Eipä nuo juomat ole paljoa sen erilaisemmat kuin talvellakaan, toki kuumempiajuomia tulee vähemmän juotua. Oikein hyvää kesää kaikille.

-- Wikke

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom