Mikä on kesäjuomasi?

Nyrkki sanoi:
Pakko viel laittaa tää viel ,sä oot varmaa varakkaasta perheestä ja katsot olutta ottavia halveksuvasti.Voi olla että olen kyl väärässäkin

Kolme sanaa sinulle...

vittu mikä spede. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rasvaisten grillitassujen ja kunnon lihaisten makkaroiden kyytipoikana taitaa mennä tota Lapin kultaa muutama pullo tänä kesänä,jos sais vaikka ton painon sinne 120 kiloon. :kippis1:

Nyrkki sanoi:
Koita ottaa alkoholi juomaa se rentouttaa!Vittu mä en tajuu tollasii absolutistei.Mut jokain taaplaa tyylillään.

Pakko viel laittaa tää viel ,sä oot varmaa varakkaasta perheestä ja katsot olutta ottavia halveksuvasti.Voi olla että olen kyl väärässäkin

...sanoi minulle juoppo tallinnanaukiolla, kun en ottanut hörppyä hänen kaljastaan.

:piis: Pojat! Eihän pilata tätä ketjua moralisoimalla toisten juomatapoja, muita ketjuja on sitä varten. Tässä oli tarkotus puhua hyvistä kesäjuomista!

Nyrkki sanoi:

Olen tällä hetkellä työtön ja huollettavana on kolme lasta, joista vanhin kolme vuotta sinua nuorempi eli olut on oikeasti ihan vitusti toissijainen kohde rahoille. Kyllä mä ryypännyt olen enemmän kuin sulta on tullut kusta, mutta nyt mennään toisenlaista latua eteenpäin.

Spritzer, tai miten se nyt haluaa kirjoitettaa. Eli ½ valkoviiniä ½ spriteä. Maistuu simalta, mutta ei ole liian makeaa ja voi tehdä alkoholittomastakin valkkarista.

Kakkosena jäätee.

No mitä nyt armeijalta ehtii jouomaan, niin olutta menee varmaan. Koffia varmaan pääasiassa. Tietysti sitten esim Green Cat + Sprite + jäät on hyvä yhdistelmä kesähelteellä. Tai jokin muu "booli". Myös leijona + kokis + jää on takuuvama nautinto.

kylmä kahvi - alpro soija suklaa juoma sekoitus. sitten sitruuna tai lime vettä jäillä.pepsiä ja batteryä. bilettäessä(todella harvoin) caipirosca,tai virtasia tai jotain muita drinkkejä.

On muuten tosi hyvä viestiketju kun löytyy vinkkejä myös alkoholittomista juomista (ja sekös Nyrkkiä vituttaa). Oma suosikkini on vesi, mutta onhan se ihan kiva joskus juoda jotain muutakin. Kiitokset kaikille ideoista :)

Tiukkis sanoi:
On muuten tosi hyvä viestiketju kun löytyy vinkkejä myös alkoholittomista juomista (ja sekös Nyrkkiä vituttaa).

Mitä !!? Eikö maidossa olekaan alkoholia?

:eek:

Sulimaani sanoi:
Täytyyhän siinä olla, ainakin siinä 1%:ssa maidossa! ;)

Jesss! Ens kerralla katonkin tarkkaan ne proosentit!

:kippis1:

Ruoka kuin ruoka niin juomana on maito, jos jano yllättää niin vesi ja jos pihatöitä kuumana kesäpäivänä tulee tehtyä niin päärynäsiideri jäillä :kuola:

Vettä taikka lighti limpparia. Jos oikein ryyppäämään intoutuu niin sitten olut/kirkas tai molempia ;)

Ehdottomasti paras light-limppari on se Hartwallin veriappelsiini-lime. :kuola: Sitä vois juoda litratolkulla jäiden kera...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom