Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyrkki sanoi:Pakko viel laittaa tää viel ,sä oot varmaa varakkaasta perheestä ja katsot olutta ottavia halveksuvasti.Voi olla että olen kyl väärässäkin
Tuo Vodka Vanilla on muuten melkoisen hyvää, menee pelkältäänkin mainiosti. Niin ja tietysti kolan kanssaGillyanne sanoi:Täytyy vastata vielä uudestaan tähän threadiin, sillä keksin juuri aivan loistavan kesädrinksun: Sopiva loraus Koskenvodka Vodka Vanillaa isoon lasiin, ja lasi täyteen KYLMÄÄ Pommac Lightiä.
Sori olin jus tullu baarist en edes muistanu että kirjoitin ton oli vähän vitutusta koko illan mut turha sit tääl on alkaa vittuilee anteeksi nyt viel kerran.Nyrkki sanoi:Pakko viel laittaa tää viel ,sä oot varmaa varakkaasta perheestä ja katsot olutta ottavia halveksuvasti.Voi olla että olen kyl väärässäkin
Nyrkki sanoi:Sori olin jus tullu baarist en edes muistanu että kirjoitin ton oli vähän vitutusta koko illan mut turha sit tääl on alkaa vittuilee anteeksi nyt viel kerran.
Force sanoi:"Koko kana kerralla ja olutta päälle"
Kuka sanoi näin?