Mikä on kesäjuomasi?

Ruan kanssa maitoo, seurajuomana ja ryyppyjuomana ehdottomasti olutta. Lapparia tai jotain ulkomaista, kilkenny tällä hetkellä suosiossa muuten paitsi hintansa vuoksi. Joskus myös jekkubatteryt uppoo ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyrkki sanoi:
Pakko viel laittaa tää viel ,sä oot varmaa varakkaasta perheestä ja katsot olutta ottavia halveksuvasti.Voi olla että olen kyl väärässäkin

Minä en ole varakkaasta perheestä, mutta katson olutta ottavia halveksuvasti. :juntti:

Minä juon vain drinkkiä, joka tehdään niin, että sekoitetaan keskenään 1/3-osa happi- ja 2/3-osaa vetyatomeja keskenään.

Täytyy vastata vielä uudestaan tähän threadiin, sillä keksin juuri aivan loistavan kesädrinksun: Sopiva loraus Koskenvodka Vodka Vanillaa isoon lasiin, ja lasi täyteen KYLMÄÄ Pommac Lightiä. Ehkä vielä muutama jääpala - ja kirsikka ja päivänvarjo ;)

Ei muuta kuin testaamaan... :kippis1:

Gillyanne sanoi:
Täytyy vastata vielä uudestaan tähän threadiin, sillä keksin juuri aivan loistavan kesädrinksun: Sopiva loraus Koskenvodka Vodka Vanillaa isoon lasiin, ja lasi täyteen KYLMÄÄ Pommac Lightiä.
Tuo Vodka Vanilla on muuten melkoisen hyvää, menee pelkältäänkin mainiosti. Niin ja tietysti kolan kanssa
:kippis1:

Mulla jäi tuosta alkuperäisestä viestistä pois yksi tärkein...eli vahva mokka. Päivän kahvihetket ovat todellakin muodostuneet juhlahetkiksi. Vahvaa Presidenttiä, yeah.

Harvoin juon, mutta silloin tällöin maistuu Golden Capin Perry ja Bacardi Breezerit ( erityisesti lime ja verigreippi ). Limuista Pepsi Max on ykkönen.

Nyrkki sanoi:
Pakko viel laittaa tää viel ,sä oot varmaa varakkaasta perheestä ja katsot olutta ottavia halveksuvasti.Voi olla että olen kyl väärässäkin
Sori olin jus tullu baarist en edes muistanu että kirjoitin ton oli vähän vitutusta koko illan mut turha sit tääl on alkaa vittuilee anteeksi nyt viel kerran.

Kesät, talvet, syksyt ja keväät on nalle aina maullaan. Joskus myös sopivasti nautin Jouni Kävelijää. :kippis1:

Alkoholia tulee juotua vain pari hassua kertaa vuodessa, mutta kun sille päälle sattuu niin lonkero tai Jack Daniels maistuu. Bisse on muuten hirvittävää, paitsi Corona tai Two Dogs menettelee.

Normaalisti tulee juotua rutkasti maitoa, cola lightia ja pepsi maxia.

Oluthan se, Karhu ja Koffi on suosikkeja, mutta nykyään olen ruennut diggailemaan myös Lapparista. Makea päärynäsiideri on myös mainiota. Vähän aikaa sitten keksin, että kuohuviinillä on hauska "ryypätä".

"Koko kana kerralla ja olutta päälle"
Kuka sanoi näin? :)

Siideri :urjo:

Coca-Cola on aina ollut ja tulee olemaan uno juoma. :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom