Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Bloo sanoi:Pepsi max, alaikäisenähän ei mitään muuta juodakkaan. Ainakaan festareilla.
Sven Hassel sanoi:Ruuan kanssa kylmä vesi ympäri vuoden. Kesällä Black Rat-siideri jäillä on
Koita ottaa alkoholi juomaa se rentouttaa!Vittu mä en tajuu tollasii absolutistei.Mut jokain taaplaa tyylilläänPenneck sanoi:Tuli idean tynkää tuosta toisesta threadista, joka käsitteli matkaeväitä...eli mitä sinä nautit kesällä teranssilla, grillipartyssa ja esim. oman kullan kanssa laatuaikoina? Entä saunajuomat mökillä?
Itse en alkomahoolia ota pisaraakaan eli seurajuomaideat ovat kummunneet toisten kaltaisteni ihmisten omista repertuaareista, joita tuttavapiirissäni muutamia on.
-Saunajuomina kivennäisvesi ja Pepsimax
-Puutarhassa seurajauomana jäätee
-Illalla tv:n ääressä jääkahvi...jauhe sekoitettuna rasvattomaan maitoon
-Ruuan kanssa yleisesti vesi
-Grilliruuan kanssa maitoa, kivennäisvettä tai mehua
Tässä muutamia esimerkkejä, ei tietenkään orjallisesti noudatettuna, mutta antaa hieman viiteitä meikäläisen totumuksista. :kippis1:
Pakko viel laittaa tää viel ,sä oot varmaa varakkaasta perheestä ja katsot olutta ottavia halveksuvasti.Voi olla että olen kyl väärässäkinPenneck sanoi:Tuli idean tynkää tuosta toisesta threadista, joka käsitteli matkaeväitä...eli mitä sinä nautit kesällä teranssilla, grillipartyssa ja esim. oman kullan kanssa laatuaikoina? Entä saunajuomat mökillä?
Itse en alkomahoolia ota pisaraakaan eli seurajuomaideat ovat kummunneet toisten kaltaisteni ihmisten omista repertuaareista, joita tuttavapiirissäni muutamia on.
-Saunajuomina kivennäisvesi ja Pepsimax
-Puutarhassa seurajauomana jäätee
-Illalla tv:n ääressä jääkahvi...jauhe sekoitettuna rasvattomaan maitoon
-Ruuan kanssa yleisesti vesi
-Grilliruuan kanssa maitoa, kivennäisvettä tai mehua
Tässä muutamia esimerkkejä, ei tietenkään orjallisesti noudatettuna, mutta antaa hieman viiteitä meikäläisen totumuksista. :kippis1:
Eihän meillä ole ennakkoluuloja, eihän...Nyrkki sanoi:Pakko viel laittaa tää viel ,sä oot varmaa varakkaasta perheestä ja katsot olutta ottavia halveksuvasti.Voi olla että olen kyl väärässäkin