Mikä on kesäjuomasi?

Mun must favorite-juomat all year around:
-vesi(joskus funlightilla terästettynä)
-cocis light

Juhlatuulella:
-konjakki, viski ja jägermeister+ kivennäisvesi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PepsiMax
Maito
Vesi

p.s.Viina on pahasta..:)

Ehdoton kesäjuoma on olut, Lapin kulta on parasta. :kippis1:
Kesäisenä krapula-aamuna miehen paras ystävä on 1,5l:n jääkylmä Fanta pullo.
Ruoan kanssa maitoa, ja roskaruoan kanssa sihi-juomaa eli limpparia.

Ruuan kanssa maitoa, janoon vettä ja joskus siideriä. Tulevan kesän suosikki on Colden Capin Move, ananaksen makuinen päärynä(?)siideri.

Äiteen keittiöstä mustaherukkamehu, vuoden ympäri, pitää flunssat loitolla.
AB-piimää kylmänä. Nam!
Olut
ja tietysti VESI, pullo kulkee mukana lähes tulkoon joka paikkaan.

* Kahvi.
* Ruoan kanssa rasvaton maito tai vesi. "Hienon ruoan" kanssa valkkari tai punkku (kun ollaan ulkona syömässä tai kokkailtu itse vähän enemmän aikaa/vaivaa nähden).
* Viunaksista siiderit jäillä; puolikuivat parhaita, makeat liian makeita... Sisuviina jaffalla.
* Limsoista normikeltainen jaffa, omppulimppari ja joskus punainen jaffa.

Yksi todella hyvä kesäjuoma on puoliksi vedellä laimennettu appelsiinitäysmehu, juodaan tietenkin kylmänä!

:kippis1:

Itse tehdystä sangriasta ei juoma parane sitten niin millään. Mukaan rrrunsaasti hedelmiä ja paaaaljon jäitä. Sitä paitsi kun sitä siemailee suoraan kannusta pitkillä pilleillä, niin kesätunnelma syntyy vaikka sitten keskellä kylmintä talveakin!!! :hyper:

Xedra sanoi:
Päärynäsiideri! (josta vihdoin ja viimein pääsee pian nautiskelemaan 9 kk:n tauon jälkeen :D )

Toisaalta onhan tossa jo kunnioitettvan pitkä tauko josta olis helppo jatkaa kun on noin hyvään alkuun päässyt... ;)

Vettä, maitoo, yrttiteetä ja harvemmin kivennäisvettähän mä vaan kittaan kesät talvet.

Åbolainen kraanavesi kaiken huolen poistaa. Sitä juo herra ja narri, yhtä on rahvas perimmäisten kysymysten äärellä. Ah, Aura, tunne kuinka jano ja kauhu yhdistyy.

Eugen sanoi:
Åbolainen kraanavesi kaiken huolen poistaa. Sitä juo herra ja narri, yhtä on rahvas perimmäisten kysymysten äärellä. Ah, Aura, tunne kuinka jano ja kauhu yhdistyy.
Huh... joo se on maineensa veroinen drinkki :) voisi muuttaa nimen värin mukaan... kaarnavedeksi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom