Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt löytyi mielenkiintoinen thredi!
Miettinyt olen jo useamman vuoden mitä alaa sitä lähtisi opiskelemaan, mutta en ole vielä päässyt selvyyteen asiasta.
Työn piirteitä:
-Ei atk työ, ainakaan pelkästään
-jonkun verran fyysistä saa olla ja olisi mukavaakin
-ulkoilmatyötä ainakin välillä olisi tietysti mukava
-ei alin taso(työnjohto yms. ja siitä ylöspäin)
-sopivasti toimeentulevan liksa
(On aika paha täyttää ainakaan kaikkia, mutta tuollainen olisi ihanne ammatti ja sehän olis thredin aihe)
Olen tällä hetkellä lukiossa viimeistä vuotta, jos jollekin herää ajatuksia niin pistäkää ehdotuksia koulutuksen valintaan!
Ylä-asteen matikan ja fysiikan opettaja.
Jos joskus rahat ja taidot riittää, niin alan rakentelemaan omassa rauhassa choppereita ym. moottoripyöriä. :dance2:
Täälläpäin kyseisten aineiden opettajalle vittuillaan se mikä jaksetaan (itse on vittuile koska on suht. mukava opettaja), aina opettajat valittavat palkasta koska sen on paska niiden mukaan, välissä se MEILLE opetettava asia ei ole MEILLE helppo ja opettajalta menee hermot kun joutuu selittämään asian 3 kertaan eri tyyleillä taululle ja vielä jokaiselle meille erikseen sen jälkeen. :D
Ryhdy saman tien sirkustirehtööriksi tai työllisty Korkeasaaressa. Miksei vaikka lukio mielummin? Samat edut, suurempi palkka ja vähemmän apinoita kuulemma, mitä olen muutaman opettajan kanssa jutellut.Ylä-asteen matikan ja fysiikan opettaja.
Ryhdy saman tien sirkustirehtööriksi tai työllisty Korkeasaaressa. Miksei vaikka lukio mielummin? Samat edut, suurempi palkka ja vähemmän apinoita kuulemma, mitä olen muutaman opettajan kanssa jutellut.