Mikä olisi unelma-ammatti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu
Jos nyt tosissaan miettii (ja mikäli omat valmiudet riittäis niin varmasti tosissani yrittäisin moisiin hommiin), niin pintapelastajan homma olis kyllä varmasti mielekäs. Käsittääkseni ko. hommiin vaan pääsee pitkälti intin sukkin käyneet, ja varmasti uimataidonkin pitää olla samaa luokkaa, mitä se ei mulla ole eikä tule koskaan olemaan. :D

Tai siis, ei se työ varmasti mitenkään "hohdokasta" ole, pitkälti varmaan ruumiiden nostelua/ettimistä, mutta jonkunhan sekin on tehtävä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos nyt tosissaan miettii (ja mikäli omat valmiudet riittäis niin varmasti tosissani yrittäisin moisiin hommiin), niin pintapelastajan homma olis kyllä varmasti mielekäs. Käsittääkseni ko. hommiin vaan pääsee pitkälti intin sukkin käyneet, ja varmasti uimataidonkin pitää olla samaa luokkaa, mitä se ei mulla ole eikä tule koskaan olemaan. :D

Tai siis, ei se työ varmasti mitenkään "hohdokasta" ole, pitkälti varmaan ruumiiden nostelua/ettimistä, mutta jonkunhan sekin on tehtävä.

Pakko komppailla, tää on ollut sellainen pitkäikäinen haave ja kiinnostuksen kohde. Meri nyt vaan ollut niin mieltä kiihottava et olis hauska jos pääsis olee duunisa tekemisissä veden kanssa.

Hävittäjälentäjä se olisi ollut, mutta ei onnistuisi multa kun laatta lentää melkein leppäkerttujunassakin. Mutta kyllä se aina säväytää kun näkee hävittäjän viilettävän jossain.

Lentosotakouluun pääsy kosahti aikoinaan heti alkuunsa näkötarkastuksessa. Jälkikäteen voi vain harmitella, hornettikuskeilla on siistein homma.

Nyt keksin, unelma-ammatti olisi foorumillekirjottelija. Siitä kun alettaisiin maksaa, niin johan olisi onnenpäivät. Itseasiassa mulle tavallaan nyt maksetaankin siitä, tosin "homma" kestää vain pari viikkoa, on lähinnä tutkimusluontoinen ja siitä saa lahjakortin maksuksi.

Toinen hyvä homma olisi sellainen, jossa voisin toimia mielipideautomaattina (sen osaan kyllä) ja siitä maksettaisiin mulle. Sain tossa taannoin sähköpostin, jonka sisältö oli aika lailla tämä: "Arvoisa lääkäri! Tule kertomaan mielipiteesi meille jostain pikkuasioista. Maksamme 300 euroa kerta." Että vitutti, kun en ole lääkäri!

mulla ei oo oikeestaan mitään unelma-ammattia mutta poliisikouluun aion pyrkiä lukion ja intin jälkeen. uskoisin että ei tule mitään ongelmia sisäänpääsyn kanssa :) !

Tässä valmistumisen ja kirjoituksien jälkeen haen varmasti epäseksikkäimpään ammattiin, minkä naisena voin vain valita, eli diplomi-insinööriksi. :D Semmoiset ovat suunnitelmat tällä hetkellä, ellen sitten repäise ja opiskele jotain liikuntaharrastukseen liittyvää ammattia (esim. fysioterapeutti). Voisin perustaa yrityksen, jossa hoitelisin pakkismiesten lihaksia! Tai sitten menen rikkaisiin naimisiin..

Yläasteen kouluavustaja. Siitä ei paljon hommat helpotu. Liksa vaan onneton.

Just. Olin aikoinani ko. hommassa kevätlukukauden, ja kyllähän vitutti lähes koko ajan.

Mua itteä kiinnostas valtavasti ensihoito ambulanssissa. Todennäköisesti lukion jälkeen haenkin opiskelemaan AMK:hon ensihoitoa. :)

Mä voisin jossain vaiheessa viettää välivuoden matkaoppaana tai vapaaehtoistyöntekijänä Perussa/Boliviassa katulasten parissa.

Mikäs diplomi-insinöörissä on vikana...;) Sinne TKK oon itekkin ajatellu meneväni, kun kiinnostavalta paikalta vaikuttaisi.

No kyllä Otaniemi omaa nimeäni tuntuu vahvasti huutavan, kaikki miespuoliset vain tuntuu pilkkaavan tätä valintaani! :D
Ruma, rumempi, teekkarityttö- vitsit on kuultu jo aika monta kertaa. Ja tietenkin se, että olen itse aika ultrafemme, ja meikäläinen lykätään teekkarimiesten keskelle (+stereotypiset teekkarinaiset), niin kontrasti voi olla aika mielenkiintoinen. :D

Saanko udella mitä tarkemmin haluaisit opiskella, ja onko suuntana juuri Otaniemi vai jokin muu TKK? :)

Oon tuota kemian tekniikkaa ajatellu, kun vaikuttaisi mielenkiintoiselta ja monipuoliselta alalta. Oma kiinnostus iski kun käytiin kavereiden kanssa Otaniemen tutustumispäivässä ja tuonne Otaniemeen oon kanssa ajatellu hakea. Mitäs alaa sä oot ajatellu?

Kemiantekniikka on kyllä mielenkiintoista. :) Mulla on tässä pieni ammatinvalintakriisi meneillään, mutta otaniemestä eniten kiinnostaisi varmaan bioinformaatioteknologia tai sitten elektroniikan ja sähkötekniikan kautta pääaineena mikro- ja nanotekniikan dippainssiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom