Mikä olisi unelma-ammatti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu
Lääkärin ammatista oon aina haaveillut, mutta oon jotenki saamaton, niin en saa itseäni lukemaan sisään. Tietty olis siisti olla myös esim. Lentokapteeni

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Stand-up koomikko, ohjaaja tai kirjailija/käsikirjoittaja. Olis ihan vitun tykkiä pystyä ilmaisemaan itseään työnsä kautta.

Terveisin tuotantotyöntekijä...

Oishan se vitun kova olla joku Navy Seals -keijo tai Vihreä baretti. Tai sitten multitriljonääri.

No elantonsa kovista kamppailulajeista tienaava, sarjoja hallitseva pro olis kiva olla. MMA:s, thainyrkkeilys esim... Eihän sitä koskaan tiiä :D

pr0nstar

Unelma-ammattina yrittäjälle olis omata niin paljon rahaa että vois rakennella ihan mitä huvittaa, esim. vaikka loistohuviloita merenrantaan tai saimaalle. Ei siis mitään normi juttuja vaan sellasia missä laiturillakin on wlan:verkko, sauna, helikenttä ja poreallas. Sitten joku hullu venäläinen ostelis niitä 10milj eerolla. Tuossahan pääsis toteuttaan itseensä kun ensin suunnittelee ja sitten vielä toteuttaa.

Jos nyt ihan maanläheisesti ja realistisesti ajatellaan niin ratsupoliisina ois ihan pätevää. Tai koirapoliisina :)

Joku nevahööd kansanedustaja. Kukaan ei tiedä, että oot kansanedustaja, joten et saa mitään mediaryöppyä ikinä osakses, mutta saat hulluna palkkaa ja etuja ilman, että töissä tarvitsee edes käydä. Mitä nyt välillä käy pyörähtämässä ja näyttämässä naamaa puoluetovereille.

Kyllähän tämä oma duuni aika lähelle unelmaduunia menee. Tosin perehdytys hommiin olisi saanut olla parempi. Vielä kun saisi tittelin ja palkan tekemisiä vastaavalle tasolle, niin hyvä olisi.

Jos joskus rahat ja taidot riittää, niin alan rakentelemaan omassa rauhassa choppereita ym. moottoripyöriä. :dance2:

Poliitikko.

Lukio olisi ollut etu, mutta nuorena kommarina menin amikseen. Sen jälkeen on poliittinen mielipidekin "vähän" muuttunut..

Kuulun yhteen suomen suurimmista puolueista ja nuoret (tulevat äänestäjät!) menevät aina, vuosi vuodelta hölmömpään suuntaa, joten ehkä minäkin joskus voin havitella pääministerin virkaa *koputtaa puuta*

Äänestäkääpä minua, niin saatte verotonta rahkaa:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom