Mikä olisi unelma-ammatti?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu
Elmukelmu sanoi:
Poliisi... jossain tutkinta hommassa..
Söis donitseja ja tutkis jotain papereita, sais 84000e/v. Olis ihan jees.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Upataas tää, vaikka onhan näitä ketjuja, kun käpyjä metsässä...

Jos sais valita ammatin ja työolosuhteet, ois unelmajobi varmaan tällänen:

Psykologi jossain armeijan taistelutukikohdassa ulkomailla, muutama asiakas per päivä ja muuten surffailua netissä, pakkiksella...
Illat vapaata ja ohjelmana treeniä, pelejä, illan viettoa rennossa porukassa tai leffojen katselua... myös modattua ja sovitettua taistelukoulutusta ja koirakoulutuksen avustamista...
Viikko duunia ja vaikka viikko vapaata kotona Suomessa. Työhön liittyisi myös jotain asioiden järjestelyä ja propagandailmoitusten teksti- ja graafisenmuokkauksen ideointia...

Palkka ois tietysti tarpeeksi suuri ja egomaterialistina vois tuoda käyttöasioita verovapaana omaan käyttöön Suomeen...

tai jotain... :D

Joskus näin videonpätkän Lamborghinin testikuljettajasta. "rällääpä tämä päivä Murcielagolla ja koita saada kytkin hajalle" Ei olisi paha toimenkuva.

Jonkinasteinen vaikuttaja elokuvamaailmassa, ohjaaja/tuottaja/käsikirjoittaja.

Kätilö.
Ei tartte arvata, miksi. :D

Tässä ehkäpä eräs konkreettinen unelmajobi.

gym_teacher.jpg

Upataas tää, vaikka onhan näitä ketjuja, kun käpyjä metsässä...

Jos sais valita ammatin ja työolosuhteet, ois unelmajobi varmaan tällänen:

Psykologi jossain armeijan taistelutukikohdassa ulkomailla, muutama asiakas per päivä ja muuten surffailua netissä, pakkiksella...
Netissä surffailuunkin kyllästyy nopeasti. Välillä itsellä on päiviä, ettei ole töissä mitään muuta tekemistä kuin istua kopissa jossa on tietokone ja netti. Jo muutamassa tunnissa netti loppuu kesken ja suurin osa ajasta menee odotteluun, että joku kirjoittaisi jotain uutta pakkikselle tai sit siihen, että toivoo, että joku aloittaisi jonkun threadin missä sais kunnolla vääntää.... ts. tylsää...

Totta tämäkin...
Välillä huomaa, että sais olla palstalla enemmän actionia... Vaikka ihan koko ajan...
juutuuppi on kans sit yks vaihtoehto, mut siihenkin kyllästyy...

Mulla menee aikaa toisille ihmisille viestittelyyn aikaa, melko paljon... Siinä ois se hyvä puoli...

Hmm, varmaan diplomaatti, suurlähettiläs ehkäpä :) Toinen haave ois kyllä astronautti :D

Joku auto-testaaja, tyyliin vaikka top gear.

Tuo, jos jokin, olisi kyllä oma toiveammattini. Ei olisi mitään hienompaa, kuin ajaa autoja, joista on aina haaveillut, ja saada siitä vielä palkkaa. Tietenkin hävittäjälentäjä ja astronautti olisivat myös kovia vaihtoehtoja. Unohtamatta LVI-insinööriä :david:

Mä en tajuu tuota astronautti-hommaa.
No okei, ehkä joku pikavisiitti kuussa vois olla jees, mutta mua ei sais kirveelläkään jonnekin Mirille neljäksi kuukaudeksi homehtumaan. :)

^Joo, neljä kuukautta saattas minuukin hajottaa ja aika pahasti, mutta joku siinä hommassa vaan kiehtoo. Tai sitten joku tutkijan duuni esim. Nasalla :)

Mä oon aina luullut, että astronautit tekee semmosta hommaa niinku esim. Armageddonissa Bruce Willis meni räjäyttää asteroidin palasiks. Ei semmonen puolen vuoden pesti jossain avaruusasemalla olis kyllä mikään kovin herkku nakki. Mutta jotain semmoisia viikon pikavisiittejä voisi aina välillä tehdä.

Shamaani.

Tai joku tekniikan alan insinööri on ihan realistinen. Ei tarvi tehdä vuorotöitä :/

Kaveri, joka halusi liikennelentäjäksi (Tätä voi soveltaa kaikille ja kaikille aloille)

Jos haluat liikennelentäjäksi, niin hae koulutukseen, äläkä vaivaudu ajataukseen: "emmä pääse kuitenkaan, niin en yritäkkään"! Et voi päästä, jos et hae!

Itsekin haluaisin liikennelentäjäksi, stuertiksi tai lennonjohtajaksi. :rolleyes:

Hakijoita kaikkiin noihin koulutuksiin on paljon ja sisäänpääsyprosentti näin hyvin huono (2-5 %).

LUOTA ITSEESI! :whip: ONNEA PÄÄSYKOKEISIIN! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom