Mikä olisi suurin eläin, jonka voisit tappaa paljain käsin?

Laitoin tämän joskus Murobbsään ja topikki sai suuren suosion. Nörteillä oli mitä lennokkaampia ajatuksia eläinten tappamisesta. Mutta nyt on ammattilaisten vuoro!

Tilanne: aidattu alue, jossa ei mitään apuvälineitä. Sinä alasti vastaan eläin. Aikaa rajattomasti, mutta kummallakaan ei ruokaa / juomaa.

Voittaisitko esimerkiksi lehmän?

Ehkä lehmän silmän kautta pääsisi tekemään tuhoa?

Entä simpanssin?

Jos ensin tutustuisi simpanssiin, ja kun se rauhoittuisi ja leikkisi kanssasi - PAM! sormet silmiin.

Entä kuristaja-boa? Sika? Vuohi? Rotta? Susi? Kirahvi? Karhu?

Auttaisiko BJJ sikaa vastaan? Thai-neppauksella hirveltä luulot pois?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valtavalla elopainollani pystyisin taistelemaan samassa sarjassa hiiren kanssa, olisi ehkä jopa mahdollisuus selätykseen.

Nytonoutoketju:jahas:

Itse tappelisin strutsin kanssa:
strutsi.gif

todennäköisesti jossain villikissassa tai ketussa olisi jo tekemistä niin paljon, ettei onnistu. Ne kun tuskin päästä silitteleen ja sitä kautta kuristamaan. Tukehduttaminen melkeinpä ainoa keino voittaa. Yrität potkasta tai löydä, niin elukka on jo ranteessa tai pohkeessa pahasti kiinni, ehkä jopa niskassa.

Valashai. Venailisin et se kuolee hapenpuutteeseen ilman vettä ja ottasin arskaa.

Varmaan pitäis olettaa, että jos kyseessä on veden elävä, oltaisiin sitten otukselle elämisen mahdollistavassa altaassa.

Hanhelta vois vielä ehkä saada niskan paljain käsin poikki jos semmosen käsiinsä sais, tosin enhän mä semmosta kiinni ees sais niin turha arvuutella. Mut veikkaan et paljain käsin en tapa muutaku noita kaloja joita kalastamalla nappaan. Kesyeläimiä/lemmikejä nyt on ihan turha tähän laskea mukaan... Tosin mulla tuskin antais luonne edes periks tappaa kesyeläimiä, omat lemmikitkin on aina lopetettu tarpeen vaatiessa eläinlääkärissä.

Varmaan pitäis olettaa, että jos kyseessä on veden elävä, oltaisiin sitten otukselle elämisen mahdollistavassa altaassa.

Jos kala on altaassa, sillä on myös juomavettä. Tämä on speksien mukaan evätty.

Jos kala on altaassa, sillä on myös juomavettä. Tämä on speksien mukaan evätty.

Tää aiheutti suht spontaanin repeämisen ja työkavereiden oudoksuvia katseita :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom