Mikä olisi aamulla nopea, kätevä ja helppo aamupala/resepti.

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
:kuola: :arvi: Elikkä siis mikä olisi hyvä helppo kätevä ja täyttävä aamupala jonka voi järjestää mahdollisemman nopeasti.Aamulla on todella kiire ja sille olisi käyttöä.:zzzz: :hyper:

Just.

Omeletti ja pari paahtoleipää. Menee alle 5min ja maukas ja täyttävä.

Tämä ei nyt mennyt vahvasti. Väärä osio ja ravinto-osiosta olisi löytänyt tietoa hieman. Ei sillä että kaikki olisi seppiä syntyessään mutta jotenkin tuntuu etteivät ihmiset edes vaivaudu ottamaan asioista itse selvää. Silloin kun itse pakkiksen löysi niin meni muutamia päiviä viettäen no life-elämää täällä _lukien_ asiaa ruokavaliosta ja treenistä. Ai niin, se hakukin perkele toimii.

sheikkeriin 500ml mehukeittoa ja sekaan 2-3dl kaurahiutaleita. Sen hörpit ja sen jälkeen ehramin rahka raakana ja joku rypsärishotti päälle. Toi menee suht nopee.

Edellisenä iltana tehtyjen kinkkujuustovoileipien esilleotto jääkaapista kestää noin 3 sekuntia...

Viitaten edellisen tekstiin: mikä siinä on, etteivät ihmiset "kerkiä" tekemään aamupalaa? Edellisenä iltan avoi ihan hyvin keittää ne kanamunat, aamulla ei tartte kuin kuoria. Jopa kuorimisen voi tehdä edellisenä iltana. Eli kanikset: hyvä ja nopea aamupala, pelkästään tai esim. leivän päällä. Voithan vaikka tehä jääkaappiin valmiiksi munavoita ja stikkaa sitä puuroon tai leivälle. Ja jo kertaalleen mainittu (vaikka sitten ed. iltana valmiiksi tehty) leipä, lisukkeena mitä lystää.

Puurorahkakombo lorauksella öljyä toimii aina. Tai avaa rahkapurkki, lorauta mehukeittoa päälle ja ääntä kohti. Tai juo prodejuoma, kylkeen hedelmä tai jos on liian kiire pureskella, niin vetäse Pilttiä.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Kaurahiutaleita lautaselle,maitoa päälle ja mikroon n.1,5min.Odotellessa kuorin edellis iltana keitetyt kananmunat.Sitkun on sorsseli valmis lurautan oliiviöljyä päälle ja ne munat siihen samalle lautaselle.Jos on "massakausi" meneillään niin mättään vielä jauhelihapihvin ketsupilla siihen läjään ja kaikki nautitaan samalla lusikalla.

Ja lasillinen vettä joo....

Tommosta aamupala settiä oon tykännyt syödä.Ne munat ja pihvit sit pitää kyl olla valmiina et tiedä sitten onko toi kätevä.Mut mulle on kelvannu.

Paljonko näitä aamupalajuttuja täällä pitää olla? :D

vähän vähemmän kuin "miten saan sixpackin näkymään"juttuja :D

Itse vetäsen joka aamu lautasellisen kaurapuuroa, puoli litraa maitoa ja ruisleivän. Viikonloppusin pari kananmunaa vielä, jos nappaa. Näin olen jo tehnyt lähes poikkeuksetta 4 vuoden ajan.

vähän vähemmän kuin "miten saan sixpackin näkymään"juttuja :D

No tuon yli ei kyllä mene Pakkiksella mikään :D

Ketjuun vastatakseni: ota rahkapurkki, avaa se, heitä sekaan jotain (ei oo pakko) ja sit veät sen nassuun. Vie ehkä 1,5min :jahas:

Taitaa olla enemmän viitsimisestä kiinni kuin ajasta :rolleyes:

Originally Posted by Alec
vähän vähemmän kuin "miten saan sixpackin näkymään"juttuja:D
No tuon yli ei kyllä mene Pakkiksella mikään:D
Eikö ees penkkijutut?;):lol2:

Edit: Ite juttu jäi uupumaan :D
Ite pistän jo illalla 2dl kaurapuuroa lautaselle ja tulikuuman veden siihen mukaa ni sitä ei sit tartte ees lämmitellä niin kauan mikrossa aamulla.. Sit rahkapurkki sekaa ja jogurttia tai mehukeittoa ja nassuun 3-5 dl maidon kans, ei kestä kauaa.

Samallailla kahvit voi pistää jo illalla valmiiks keittimeen että aamulla ei tartte ku napsauttaa päälle ja voila, kahvit porisee :D (tää on muuten hyvä niille jotka ei vedä aamulla muutaku kahvia: illal valmiiks, aamulla napsauttaa päälle ja käyä torkkumas vähä aikaa..;))

Juu, mäkin "ehkä" pääsi tohon aamupalan kylkeen kiinni kun ton threadin aloitin tonne RAVINTO osioon.
Tänään:
Eilen illalla mikrossa tehty munakas=3valkuaista+1kok+raejuustoa, lämmitä aamulla sillä aikaa kun pala ruistoastia on paahtimessa. Toastin päälle kevyestio Beceliä kaada päälle lämpimät munat ja huiviin omena mehun kanssa 15-20 min meni kaikkeen syönti+lämmitykset ja oli hyvvee

Nykyään joka aamu tulee tehtyy sama: Blenderiin 2dl kaurahiutaleita, 10kcal mehukeittoa 2-3dl, pari valkuaista, prk ehrmann, 3-4dl maitoa ja jos kalorit sallii niin banaani mauks:kuola:

sheikkeriin 500ml mehukeittoa ja sekaan 2-3dl kaurahiutaleita. Sen hörpit ja sen jälkeen ehramin rahka raakana ja joku rypsärishotti päälle. Toi menee suht nopee.

Näähän voi miksata kaikki keskenään. :jahas:

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom