Mikä naarmu tämä on?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carbon
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tämä ei ole mikään raskausarpi koska tämä on vain pintanaarmu. Tuli sen aikana kun olin salilla. Näitä on esiintynyt ennenkin paljon pienemmissä muodoissa, tyyliin mutaman cm pituisina, esim. selässä ja otsassa ja ne ovat aina kadonneet normaalisti parissa päivässä. Mistä tällainen voisi johtua? Näitä on mielestäni esiintynyt vain dieetillä, jonka aloitin uudenvuoden jälkeen.

Liitteet

• Kuva(67).webp
    Kuva(67).webp
    7,3 KB · Katsottu: 1 497
no ei näytä pahalta.voinut tulla vaikka penkillä maatessa?kyllähän nyt salilla naarmuja tulee sillontällön.ei se mun mielestä tredin arvonen juttu ole ;-}

Kaikenlaisia naarmuja tulee mm. hankauksestakin, riippuen myös päällä olevasta vaatetuksesta. Oikeanlaiset saumat kun on salipaidassa, saattaa esim. hack-kyykyn jälkeen olla hartioissa uutta väriä juovien muodossa. Olisikohan jotain tuollaista?

Vaatteiden saumat ei selitä otsan "naarmuja". Ellei ole turbaani tms? anteeksi

Mulla on tullu kyykätessä tommosia viiruja olkapäihin/epäkkäisiin, varmaan jotenkin tanko venyttää nahkaa ja ne johtuu siitä. Yleensä ne kuitenkin häviää parissa päivässä.

tenu sanoi:
no ei näytä pahalta.voinut tulla vaikka penkillä maatessa?kyllähän nyt salilla naarmuja tulee sillontällön.ei se mun mielestä tredin arvonen juttu ole ;-}

Jos nahka venyy liikaa niin tulee raskausarpeja. Ja miten sen voi selittää että otsaan tulee naarmuja salilla? Eikä paito voi hangata tollasta naarmua. Ei tämä vakava juttu ole, mutta vähän ihmeellinen ja ajattelin että voisi olla joku puutostila.

Kumisa@pas sanoi:
Ehkä sun lihakset kasvaa niin nopeesti ettei nahatkaan meinaa enään kasassa pysyä :hyper:

Oliks ton tarkotus olla vitsikästä, raskausarvethan ny ei oo mitään uutta. Niitähän tulee ku lihakset (tai vaikka perse) kasvaa ja "nahat" ei pysy perässä.

Toi kyl näyttää ihan normaalilta pintanaarmulta...

Kokeilin viime syksynä jotain "superyber" uutuutta, oliskohan ollut trans-x solunlataaja tai jotain. Jumavita ku salilla olit ja pumppaili niin ilmesty aina paikat täyteen "arpia", oikein kohos ihon pinnasta. Tarvinu ku vähän raapasta ihoa nii het tuli viiru. Tiiä sit oliko kovin terveellistä. Yliherkkyyttä... Tiiä näistä

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom