Mikä kummastuttaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja o_virta
  • Aloitettu Aloitettu
Wendy sanoi:
Perinteinen sateenvarjoteoria. Jos aamulla otat sateenvarjon mukaan niin varmasti ei sada koko päivänä, mutta jos yhden ainoan kerran jätät sontsan kotiin niin vettä tulee kaatamalla. Tätä voi soveltaa oikeastaan kaikkiin elämänalueisiin. Esim. Jos lähtee baariin kortsupaketin kanssa niin varmasti ei käy flaksi ja just silloin kun ne kortsut puuttuu niin tarjolla olis vaikka kuinka paljon.

Miksi väärät numerot eivät ole koskaan varattuja? :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
JoAT sanoi:
Renkaat usein ulvovat kun ne osuvat maahan, mutta uskon sen johtujan siitä, että renkaat eivät pyöri (ainakaan kovin kovaa) kun ne osuvat maahan.

Pienenä kehitin teorian, että lentokoneen laskeutuessa pilotti painaa kaasun pohjaan ja saa renkaat sutimaan, muuten jos renkaat eivät laskeutuessa pyörisi niin lentokone tökkäisi maahan nokalleen. Kiitos kun romutit ajatusmaailmani. :itku:

Strappado sanoi:
Pienenä kehitin teorian, että lentokoneen laskeutuessa pilotti painaa kaasun pohjaan ja saa renkaat sutimaan, muuten jos renkaat eivät laskeutuessa pyörisi niin lentokone tökkäisi maahan nokalleen. Kiitos kun romutit ajatusmaailmani. :itku:
Eipä kestä. :thumbs:

Miksi naiset ovat kiinnostuneenpia miehestä silloin kun se on varattu?
(silloinkin kun eivät entuudestaan tunne/tiedä että on varattu)

Wendy sanoi:
Perinteinen sateenvarjoteoria. Jos aamulla otat sateenvarjon mukaan niin varmasti ei sada koko päivänä, mutta jos yhden ainoan kerran jätät sontsan kotiin niin vettä tulee kaatamalla. Tätä voi soveltaa oikeastaan kaikkiin elämänalueisiin. Esim. Jos lähtee baariin kortsupaketin kanssa niin varmasti ei käy flaksi ja just silloin kun ne kortsut puuttuu niin tarjolla olis vaikka kuinka paljon.

Jep.
Ostapa aurinkorasvaa, niin koko kesä sataa. Ostapa üpercool pipo, niin on koko talvi niin lauhaa ettei oikein tarvitse koko pipoa. Unohdapa hanskat aamulla kotiin, niin johan tulee paukkupakkasennätys ja palellutat sormesi kotimatkalla.

Miksi kermaviilipurkin ostamisaikomus muistuu vasta kassojen ulkopuolella ? :wall: (katsotaanko jääkö taas ostamatta dippikastikkeeksi kun ollaan menossa katsomaan Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus 'ta ja on tulossa kaveri kylään aloittajaisiksi. )

screwdriver sanoi:
Miksi naiset ovat kiinnostuneenpia miehestä silloin kun se on varattu?
(silloinkin kun eivät entuudestaan tunne/tiedä että on varattu)

Jos naiset näkevät miehen naisseurassa niin hehän ajattelevat, että siinäpä vasta haluttu mies, jos hänet saisin niin voisin olla ylpeä. Totuus on karu.. Toimii myös toisinpäin.. Siis mies haluaa naisen jota ei tarvitse hävetä kavereille esitellessä.
Miksi sitten naisia tuppaa silloin ovista ja ikkunoista kun olet varattu (vaikka tämä puoliso ei lähimailla olisikaan)..Ja he kiljuvat "ota minut, ota minut!". Muulloinhan naismarkkinoilla on hiljaista.
Tämän väitetään johtuvan siitä, että itsevarmuus on silloin koholla tai sitten se varattuna oleminen näkyy käyttäytymisessä jotenkin (käyttäytyy paremmin?)

Tämä ärsyttää TODELLA paljon:

Miksi

USA:ssa billion = 10^12
Euroopassa biljoona = 10^15

Eli billion suomeksi ei olekaan biljoona, ehei, se on miljardi :curs:

Ja sitten meidän biljoona USA:n tyyliin käännettynä onkin TRILLION!!!

Tikari sanoi:
(katsotaanko jääkö taas ostamatta dippikastikkeeksi kun ollaan menossa katsomaan Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus 'ta ja on tulossa kaveri kylään aloittajaisiksi. )
Mulla oli kans aluks tarkoitus tulla, pitää ikävä kyllä lähteä Viron laivalle. :kippis1:

Dreamer sanoi:

Miksi

Hmm... mi = me = 1, bi = 2, tri = 3,... quadrljoona?? Montakos nollaa on tsiljoonassa ? :hyper:

JoAT sanoi:
Mulla oli kans aluks tarkoitus tulla, pitää ikävä kyllä lähteä Viron laivalle. :kippis1:
Kyllähän Niskalaukaus hakkaa vironlaivan :urjo: -keinumisen mennentullen, vai eikö ? :D
Ota munkin puolesta niin mä kuuntelen sunkin puolesta... :jahas:
Lauantaina tekemistä niin, ettei voi ottaa paljo mitään. Noh, pääseepä sitten ainakin salilla :)

Tikari sanoi:
Kyllähän Niskalaukaus hakkaa vironlaivan :urjo: -keinumisen mennentullen, vai eikö ? :D
Ota munkin puolesta niin mä kuuntelen sunkin puolesta... :jahas:
Lauantaina tekemistä niin, ettei voi ottaa paljo mitään. Noh, pääseepä sitten ainakin salilla :)
Niin no. Täytyy toivoa, että ei keinu. Luulen et pahemmat kelit on taas kesäks ohi.

Vaikee valinta tosiaan. Halvempi valinta olis toi Niskalaukaus, vaikka sielläkin varmaan muutaman oluen joisin. En tiedä kumpi voittais jos Niskalaukaus ja Viron laiva tappelis...

P.S. Vaikka on tekemistä ni aina voi ottaa muutaman, ei tarvi aina olla ihan :david: kun juo. :-)

Tomi sanoi:
Väitätkö tosiaan, etteivät naiset hae koskaan seksiä baarista? :eek:

Toki naisetkin hakee, mutta uskoakseni baareissa on vähemmän seksiä hakevia naisia kuin miehiä. Edelleen kokemuspohjaista mutua, mutta vaikka mies ei seksiä olisikaan hakemassa niin se on helpompi "ylipuhua", kun taas naisella saattaa useammin olla joku periaatepäätös takana. Meni aika :offtopic:

Edit: Mä en kuvittele olevani potsq, kommentoin muuten vaan.

Mconen sanoi:
Mistä tiedän että kukaan teistä tai muista ihmisistä on oikeasti olemassa? Mistä tiedän ettette ole vain ajatuksia päässäni? Mitä jos olenkin kivi joka unelmoi olevansa ihminen? :O
Mitä jos en olekaan olemassa?

Mene takaisin filosofian tunnille :)

Wendy sanoi:
Murphyn laki! :D

Dreamer sanoi:

Miksi

[NUSNUS]
Väärät kymmenpotenssit. Näin se menee oikein:
USA:n billion = meidän miljardi = 10^9
Meidän biljoona = USA:n triljoona =10^12
[/NUSNUS]
:arvi:

MKS sanoi:
[NUSNUS]
Väärät kymmenpotenssit. Näin se menee oikein:
USA:n billion = meidän miljardi = 10^9
Meidän biljoona = USA:n triljoona =10^12
[/NUSNUS]
:arvi:

No ei kai noita potensseja voi pelkällä insinöörin koulutuksella oikein saada :rolleyes:

Narutumppu sanoi:
Millainen on puolikaari? :eek:

Tätä mäkin olen joskus ihmetellyt. Intissä alikessu määräsi meidät ympärilleen puolikaareen. Mä ilmoitin hänelle että taisi tulla vahingossa kokonainen kaari. Sit me juostiin taas.

Olen myös joskus ihmetellyt, että miksei silloin pysty hyppäämään paljon pidemmälle jos hyppää maapallon pyörimissuuntaa vastaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom