Mikä kummastuttaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja o_virta
  • Aloitettu Aloitettu
Nate sanoi:
Miksi ihminen kyseenalaistaa asioita eikä tyydy saamiinsa vastauksiin? Eikö olisi helpompaa vain elellä tyytyväisenä miettimättä miksi täällä ollaan ja mikä on elämän tarkoitus ja mihin avaruus päättyy?
Koska jos noin elettäisiin niin ihmiset vieläkin nussisivat apinoita puissa, ja tyytyisivät siihen maailman tappiin saakka. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi pitää sanoa, että "Kävin vuosi sitten takaperin salilla..." tai "Luin pari viikkoa sitten takaperin kirjan...". Joo, on ihan okei jos on ihan oikeesti käynyt takaperin salilla tai lukenut takaperin sen kirjan, mutta jotenkin tuntuu, että todellisuus taitaa olla sittenkin jotain muuta.

teemupii sanoi:
Paljonko atomissa on liikettä 280 picokelvinin lämpötilassa?

Jonkun verran. :urjo:

Miksi etsin aina sen kahvipaikan, jossa kahvi on 20 senttiä halvempaa kuin muualla, mutta voin iloisella mielellä laittaa 4 euroa pelikoneeseen siinä samassa paikassa?

Jub sanoi:
Malajissa ei ole "olla" verbia :eek:

Sama pätee myös venäjänkieleen. Sen sijaan he käyttävät "se on", "tämä on" jne. -tyyppisiä ilmaisuja. Lisäksi esim. lauseet "Tuo on auto" ja "Onko tuo auto?" ovat kirjoitettuna täsmälleen samanlaisia. Puhuttuna kysymyksessä äänensävy (intonaatio?) nousee lopussa esittämään hämmästystä, jolloin selviää että ollaan kysymässä eikä toteamassa.

Miksi kaikki pitää tehdä noin hankalasti?

Mä oon aina ihmetelly sitä samaa, mitä siinä yhdessä tv-mainoksessa: miksemme koskaan näe puluja pieninä? Kasvaako ne täysikokoisiksi siellä pesässä ja lähtevät vasta sitten kakkimaan ihmisten päälle?

Tomi sanoi:
Väitätkö tosiaan, etteivät naiset hae koskaan seksiä baarista? :eek:

Koskaanhan ei pidä sanoa ei koskaan. Mutta yleisesti ottaen vaakamambon hakijoita on varmasti valtaosa baarista löytyvistä kaksilahkeisista. Naaraat ovatkin sitten pääasiassa vain "bailaamassa"..whatever that means. Enivei, jotta väittämäni ihmettelyn aihe ei toteutuisi, täytyisi seksinhakijoiden määrä olla molemmissa sukupuolissa sama. Ja sinä päivänä ne ammuutki lentää ja maailmassa vallitsee rauha ja harmonia :worship:

Ja tuohon naisjuttuun vielä lisää. Outoa, että ne kaikki parhaat on aina varattuja.

emex sanoi:
Mä oon aina ihmetelly sitä samaa, mitä siinä yhdessä tv-mainoksessa: miksemme koskaan näe puluja pieninä? Kasvaako ne täysikokoisiksi siellä pesässä ja lähtevät vasta sitten kakkimaan ihmisten päälle?

Eipä niitä muidenkaan lintujen pentuja näe missään, nehän taitavat olla siellä pesässä niinkauan kuin oppivat lentämään... Mihinkään paikkoihin pulut oikein pesii?

emex sanoi:

Vähän samaa kategoriaa. Oletteko koskaan törmänneet poismenneiden eläimien luurankoihin/jäännöksiin? Menevätkö kaikki rakenteet parempiin poskiin?

Xauron sanoi:
Ja tuohon naisjuttuun vielä lisää. Outoa, että ne kaikki parhaat on aina varattuja.

Eh. Eiköhän se tosiaan johdu siitä, että parhaille ei vain liikene sinkkuaikaa, kun vastakkainen sukupuoli läähättää jatkuvasti ympärillä.

Wildemar sanoi:
Vähän samaa kategoriaa. Oletteko koskaan törmänneet poismenneiden eläimien luurankoihin/jäännöksiin? Menevätkö kaikki rakenteet parempiin poskiin?

Tuollahan ne kuolleet elukat makaavat maanteillä hetken aikaa ennenkuin varikset hoitavat roskakuskin hommansa kotiin.

Hieman tätä sivuten: miksi puhutaan "viimeisestä lepopaikasta", kun hautausmailla isketään uusi ukko samaan monttuun olikos se nyt 6 vai 12 vuoden kuluttua siitä kun hoitomaksuja ei enää kukaan hoida? Tiedän kyllä että hautoja kaivetaan useampaan kerrokseen ja uusi on aina edellistä matalampi, mutta mitä tehdään niille luille sitten kun kaikki "kerrokset" ovat täynnä? Viedäänkö ne täyttömaaksi rakennuksille vai mitä, eihän niitä voi BobCatillä viskoa pitkin hautuumaata, siellähän olisi tuolla menolla luita pystyssä koko pelto täynnä?

IronMind sanoi:
Tuollahan ne kuolleet elukat makaavat maanteillä hetken aikaa ennenkuin varikset hoitavat roskakuskin hommansa kotiin.

Mutta luut? Jos luontoon eksyy niin eipä siellä heti hirven tai jäniksen runkoa tule vastaan. Suorittavatko elukatkin hautausseremonioita?

Muuten. Minkä hemmetin takia kaikki suomalaiset on niin juroa ja melankolista sakkia. Minkä takia juuri kukaan ei hymyile kellekään. Lähinnä porukat näyttää siltä kuin olisivat valmistautumassa turpaan tempasemaan. Havainnon voi tehdä missä ja milloin vain. Tai no ehkä baari-ilta on poikkeus sen hymyilyn kohdalla. ;)

Aletaan kaikki hymyilemään! Tulee hyvä fjiiljis!

Wildemar sanoi:
Mutta luut? Jos luontoon eksyy niin eipä siellä heti hirven tai jäniksen runkoa tule vastaan. Suorittavatko elukatkin hautausseremonioita?

No eiväthän ne luutkaan mitään jotain-tosi-kovaa-ainetta ole, kai nekin jollekulle maistuvat ja silloin kun eivät maistu niin maatuvat variksen pesän alle sammalmättääseen.

Muuten. Minkä hemmetin takia kaikki suomalaiset on niin juroa ja melankolista sakkia. Minkä takia juuri kukaan ei hymyile kellekään. Havainnon voi tehdä missä ja milloin vain. Tai no ehkä baari-ilta on poikkeus. ;)

Eivätkä ole! Monissa muissakin maissa ihmiset lauantai-iltaisin pohtivat mitä käy kuolleiden eläinten luille ja millainen on hautausmaiden logistiikkasuunnitelma.

Aletaan kaikki hymyilemään! Tulee hyvä fjiiljis!

No kokeillaan nyt sitten kerran tätäkin. Mä olen sitten se jätkä joka tuossa reilun puolen tunnin päästä ilmehtii siinä tanssilattian viereisen baaritiskin päässä. Älkää olko millänsäkään, en minä teille irvistele, yritän vain hymyillä.

en koko ketjua lukenut läpi, mutta tämmönen lista pomppasi silmille..

- Jos kuristat smurffia, minkä väriseksi sen kasvot muuttuvat?
- Mitä teet jos näet uhanalaisen eläimen syövän uhanalaista kasvia?
- Miksei kissanruoka ole hiiren makuista?
- Miksei lampaat kutistu sateella?
- Jos sanon että valehtelen aina, valehtelenko silloin?
- Miten lumiauran kuljettaja pääsee aamulla töihin?
- Jos ajat valon nopeudella, mitä tapahtuu kun sytytät ajovalot?
- Mikä on pimeyden nopeus?
- Miksi kamikaze-lentäjät käyttävät kypärää?
- Jos kuuro viittoo kirosanan, peseekö äiti hänen kätensä saippualla?
- Jos tefloniin ei tartu mikään, miten se saadaan kiinni paistinpannuun?
- Jos liimaa voileivän kissan selkään ja tiputtaa sen kolmannesta
kerroksesta, putoaako kissa jaloilleen vai voileipä voipuoli alaspäin?
- Miksi kuolemaantuomitun neula sterilisoidaan, kun hänelle annetaan
myrkkypistos?
- Jos pikaliima kiinnittää mitä vain, miksei se kiinnity tuubin sisälle?
- Mistä tietää että näkymätön muste on loppu?
- Mihin lumen valkoinen väri joutuu kun lumi sulaa?
- Jos jäniksenkäpälä tuottaa onnea, mitä jänikselle tapahtui?
- Miksi kaukosäädintä painetaan kovempaa kun patterit ovat loppumassa?

Wildemar sanoi:
Yks-talvi-jonka-vuotta-en-muista olin mökillä lapissa. Menin moottorikelkalla lammen toiselle puolelle missä oli poron raato metsän reunalla. Verta sun muuta mössöä oli ja luut tallella.

jotkut eläimet,kuten pöllöt, oksentavat luut ja karvat, kun ovat nielaisseet saaliinsa. Aika tiivinä mössönä ne sieltä tulevat.

IronMind sanoi:
No kokeillaan nyt sitten kerran tätäkin. Mä olen sitten se jätkä joka tuossa reilun puolen tunnin päästä ilmehtii siinä tanssilattian viereisen baaritiskin päässä. Älkää olko millänsäkään, en minä teille irvistele, yritän vain hymyillä.

Tuliko sitä naista? :kuvia:

Kimple sanoi:
Miksi pitää sanoa, että "Kävin vuosi sitten takaperin salilla..." tai "Luin pari viikkoa sitten takaperin kirjan...". Joo, on ihan okei jos on ihan oikeesti käynyt takaperin salilla tai lukenut takaperin sen kirjan, mutta jotenkin tuntuu, että todellisuus taitaa olla sittenkin jotain muuta.

Ei kukaan noin puhu. Kuulostaakin tyhmältä. Olen kyllä kuullut jonkun sanovan "Kävin vuosi takaperin salilla" tai "kävin vuosi sitten salilla" mutta en ikinä niin että sitten ja takaperin on samassa lauseessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom