Mikä kännykkä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Esim. Nokia 6100. 169€, perushyvä ilman kameraa.
Parempi kokonaan ilman kameraa kuin huono kamera.

Tuli vähän hätäseen tosiaan postattua. Pitäisi olla mieluiten Nokia, jotta perheen laturit sopii kaikki, kestävä, hyvät näppäimet ja tietenkin halpa. Tuo 6100 vaikutti aika hyvältä. Sitten löysin Nokia 1100 mikä on aika paljon edullisempi. Käyttäjien kokemuksia molemmista malleista?

edit: niin ja tietysti hyvä akku on tärkeä. Vanhassa 3310 hajosi kokoajan. Ja varsinaista hintahaarukkaa ei oikeastaan ole.

6100 muuten loisto puhelin, mutta kuulokkeen äänenlaatu on kyllä aika paska ja samaan hintaan saa paremmalla hintalaatusuhteella muita puhelimia kuten toi Sampan x460. 1100 on kyllä todellinen peruspuhelin ja toimiva sellainen. Jos ei tarvitse tehdä muuta kuin puhua ja tekstailla, niin 1100 on todella passeli siihen..

Jos ei Siemens merkkinä pelota niin esim. a65 on loisto vehe hintaisekseen ~80e.
siemens a65

Tässä muutama linkki alle 200e joita kannattaa harkita:
-Sony Ericsson K500i
-Samsung x460
-Siemens cx70
-nokia 2600

Suosikaa suomalaista ja ostakaa Nokia. Oikeastaan aika tyhmää suomalaiselta ostaa muun merkkinen matkapuhelin kuin Nokia. Kuinkahan paljon enemmän työttömiä Suomessa olisi ilman Nokiaa? Nyt en tarkoita pelkästään Nokian palkkalistoilla olevia, vaan myös Nokian kymmeniä ja taas kymmeniä eri alihankkijoita ja sidosryhmiä. :)

Tomi sanoi:
.....en tarkoita pelkästään Nokian palkkalistoilla olevia, vaan myös Nokian kymmeniä ja taas kymmeniä eri alihankkijoita ja sidosryhmiä. :)

....jotka ovat siirtymässä tuotanto kustannuksien takia kokoajan enemmän ja enemmän kiinaan ja muihin halpatuontannon maihin.

Mut samaa mieltä oon tosta nokian tukemisesta kännyvalintana kuitenkin.

Tomi sanoi:
Suosikaa suomalaista ja ostakaa Nokia. Oikeastaan aika tyhmää suomalaiselta ostaa muun merkkinen matkapuhelin kuin Nokia.

just just...kaikki hehkuttaa,että pitää ostaa nokialainen koska se on suomalainen. Aukaiseppa huviksesi takakansi ja akku,ja kato mitä siinä "made in" kohdassa lukee!?
:piis:

Tuli yks hyvä juttu mieleen:
Olen silloin tällöin kännykkä liikkeessä töissä. Noh,eräs kaunis päivä liikkeen ovesta ryntää sisään n.40-vuotias ukko ja alkaa huutaa,"että mitä piraatti puhelimia teillä myydään kun puhelimen takana lukee made in Germany".

Meinas tulla :itku:

Tomi sanoi:
Suosikaa suomalaista ja ostakaa Nokia.

Muutama vuos sitten en olis kuvitellutkaan ostavani muuta merkkiä, nyt onkin sitten eri juttu. Nokia hajoo totaalisesti käteen, tarkoitan näitä perusmalleja, en yli 300-400e puhelimia. Siitähän on ollut paljon juttuakin, ettei takuuaika meinaa riittää kun tulee aina jotain yllätyksiä luurin kanssa. Olis yhtä hyvät komponentit kuin ennen ja kehittelis mallit loppuun asti niin olis bueno. Toistaiseksi tosin oon kyllä itekin pysynyt Nokialaisissa...

Ostin pari päivää sitten Nokian mallia 2300. Entinen malli (3310) palveli lähes neljä vuotta, nykyinen puhelin periaatteessa kuin entinen malli, ulkokuori on vain erilainen ja puhelin on kevyempi, radio on sopivasti hifinä :) . Hintaa oli alle 100 euroa. Vaikuttaa ihan näppärältä puhelimelta minun tarkoitusperiini.

ztume sanoi:
just just...kaikki hehkuttaa,että pitää ostaa nokialainen koska se on suomalainen. Aukaiseppa huviksesi takakansi ja akku,ja kato mitä siinä "made in" kohdassa lukee!?
:piis:
Mitä väliä? Mun pointti oli se, että Nokia työllistää suorasti ja epäsuorasti sairaan määrän ihmisiä Suomessa, oli ne osat sitten tehty Siperiassa tai Kiinassa.

Tomi sanoi:
Mitä väliä? Mun pointti oli se, että Nokia työllistää suorasti ja epäsuorasti sairaan määrän ihmisiä Suomessa, oli ne osat sitten tehty Siperiassa tai Kiinassa.

Jep tajusin kyllä.
Yleensä vain ihmiset mussuttaa,että nokialainen se olla pitää ku se on suomalainen ja ym.. Hyvä puhelin merkki ei siinä mitään.
Sori :offtopic:

Tsiigailin, että Nokian 6170 olisi teräksencoolilla koristelullaan varsin mielekäs luuri ainakin meikämannelle. Sitten, kun päivärahoista uskaltaa sivaltaa. :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom