Mikä kännykkä?

Mun puhelimet on ollu Nokialaisia ja tulee olemaan.

6000-sarjan puhelimiin olen itse ollut tyytyväinen. Mulla on nyt ollut 6210 n. 3,5 vuotta ja mitään valittamista ei ole ollut. Mitään halvimpia nuo ei ole, mutta ominaisuudet kunnossa, akku kestää reilun viikon ja toiminut muutenkin luotettavasti. Meillä on töissä henkilökunnalla noita samoja luureja ja hyvin on toiminut nekin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2600:sen ostaisin jos pitäisi omalla rahalla puhelinta ostaa. Perusfiitsörit, halpa ja sen näköinen että kehtaa käyttää julkisella paikalla.

Jos haluaa pari vuotta takuuta siihen puhelimeen niin merkki on Siemens. Takuuaika sisältää jatkuvan ravaamisen ja sijaispuhelimeksi voit saada jopa Nokian :D

Edit: Mulla on työkäytössä ollut tuota 6000-sarjalaista kanssa ja kyllä välillä se akun kestävyys ihmetytti. Nykyinen Siemenssin mc60 kaipaa latausta kahden vuorokauden käytön jälkeen jos jää yöksi auki.

Itse ostin viime viikolla nokia 1100 :thumbs: Toi on paras, jos riittää pelkästään puhelut ja tekstarit. Olisin ostanut jonkun simpukka mallin, mutta niissä oli kaikissa joku ominaisuus mikä esti niiden ostamisen. Ainut "huono" puoli tossa 1100:ssa on, että se on liian pieni :D

Riiccia sanoi:
Hintaa vaatimattomat 300 euroa :rolleyes:

Niin no mikä on kullekki pieni hinta puhelimesta.. mä ostin tuon ku tarttin myös mp3-soittimen, ja helppo kuljettaa vaa yhtä masiinaa taskussa kaikkien kolmen sijaan. Musta ollu hyvä puhelin toiminnoiltaan.

Miksi ostaa huonompaa ihan vain sen takia, että on suomalaista? Vastaavalla hinnalla saa paremman puhelimen esim. Samsungilta. Nokialaisissa on muutenkin hirveän huono akun kesto, kun vain ehtii vähän aikaa puhelin vanheta. Muutenkin ovat nokialaiset muotoilultaan täysiä palikoita nykyään. ;)

Suni sanoi:
Niin no mikä on kullekki pieni hinta puhelimesta.. mä ostin tuon ku tarttin myös mp3-soittimen, ja helppo kuljettaa vaa yhtä masiinaa taskussa kaikkien kolmen sijaan. Musta ollu hyvä puhelin toiminnoiltaan.

Soitin on kyllä kätsy kun kulkee kätevästi mukana ilman kahta erilaista laitetta, mutta kameran ostan kyllä mieluummin erikseen.

Tuli sitten toi 2600 tilattua.

Lycanth sanoi:
Miksi ostaa huonompaa ihan vain sen takia, että on suomalaista? Vastaavalla hinnalla saa paremman puhelimen esim. Samsungilta. Nokialaisissa on muutenkin hirveän huono akun kesto, kun vain ehtii vähän aikaa puhelin vanheta. Muutenkin ovat nokialaiset muotoilultaan täysiä palikoita nykyään. ;)

Samsungilla on jotain aivan siis käsittämättömän typeriä toimintoja tai oikeastaan niiden puute. Ite vaihoin samsungin veks. Miten kukanenkin tahtoo, haluaako enemmän muotoillultaan pienen ja näppärän kännyn vai oikeasti hyvän ja vähän vähemmän nätin ;) Ei vaan mutta ite oon ainakin sitä mieltä, että kuhan ei nyt mikään halon kokonen puhelin ole eli mahtuu hyvin taskuun ja on toiminnoiltaan. Ei nyt viittis ihan vaan pelkistä kuoristakaan maksaa.

Riiccia: Joo no eihän kamerapuhelimet mitään parhaita mahdollisia kuvia ottaan ole.. mutta tollasiin nappailukuviin sopii hyvin.

Suni sanoi:
Samsungilla on jotain aivan siis käsittämättömän typeriä toimintoja tai oikeastaan niiden puute...
Tietenkin on myös kyse siitä, että mihin on tottunut. Jokaisella valmistajalla kuitenkin on omat tyylinsä valikoissa jne. Itsellä on Siemens cf62 ja nyt huollon jälkeen toimii kuin unelma mitä olen ehtinyt testata. Jokaisella on ne omat mallinsa mitä suosii. ;)

Lycanth sanoi:
Tietenkin on myös kyse siitä, että mihin on tottunut. Jokaisella valmistajalla kuitenkin on omat tyylinsä valikoissa jne. Itsellä on Siemens cf62 ja nyt huollon jälkeen toimii kuin unelma mitä olen ehtinyt testata. Jokaisella on ne omat mallinsa mitä suosii. ;)

No siis mun mielestä puhelimen vakioominaisuuksiin kuuluu se, että saa tallennettua kaikki numerot kerralla sim-kortilta puhelimeen ja toisinpäin. Samsungista tätä toimintoa ei löytynyt. Joko minä + eräs matkapuhelinliikkeen myyjä ja broidi ollaan sitten idiootteja kaikki, jos siellä jossain sellainen oli mistä voi siirtää.. mutta ei löytyny vaikka miten päin yritti ettiä. Lähinnä sitä meinaan, että perustoiminnot pitäs puhelimesta ku puhelimesta löytyä + muut hienoudet, jos tarvii.

Työpuhelimena Nokia 6230, hyviä puolia mp3 soitin lenkkeillessä (vakiona 32mb muistikortti). Työn puolesta tulee noita nokioita vaihdeltua paljon, aikaisemmista juuri 6100 on toinen hyvä peli. Pienikokoinen jossa kaikki tarpeellinen ja loistava valmiusaika.

Omana privaattipuhelimena Samsung x460, loistopeli, pienikokoinen ja akun kesto ihan riittävä.

paras känny

vilpurni sanoi:
osta 3210, kaikkien aikojen paras puhelin.

kyllä. makso yhteensä 5e oma ja kestäny kolhut ja muut härö-jutut.
akkuki kestää 5 päivää. ei oo muuten parempaa perkele.
:kippis1: ja takas hommiin... :kippis1:

Tomi sanoi:
Mitä väliä? Mun pointti oli se, että Nokia työllistää suorasti ja epäsuorasti sairaan määrän ihmisiä Suomessa, oli ne osat sitten tehty Siperiassa tai Kiinassa.

Tuo on kyllä ihan helvetin totta. Itse olen ollut nokialla yli 7 vuotta töissä ja olen edelleen. Esim. omassa kotikaupungissani olisi aika hiljaista, jos ei noksua täällä olisi ja sama tilanne olisi pirun monella muulla paikkakunnalla suomessa.
Pelkästään nokialla on about 25-30 tuhatta Suomalaista töissä ja siihen tosiaan alihankkijat yms. päälle niin puhutaan TODELLA isoista luvuista.

Kävin just tänään hakemassa Nokian 3220 luurin, maksoi 139 €.
Vaikuttaa ihan pätevältä peliltä omaan käyttöön.
Toinen hyvä vaihtoehto oli Nokian 2600 malli joka oli halvempi, mutta ilman kameraa eikä siinä saanut vaihdettua soittoääniä.

Suni sanoi:
No siis mun mielestä puhelimen vakioominaisuuksiin kuuluu se, että saa tallennettua kaikki numerot kerralla sim-kortilta puhelimeen ja toisinpäin...
Mikä tämä malli mahdollisesti oli?

Tomi sanoi:
Joopajoo, eihän nyt Nokian matkapuhelimissa saa soittääntä vaihdettua. :jahas:

http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/2600/

Tarkoitin vaihtamisella vakiosoittoäänien vaihtamista uusiin.
Myyjä väitti ettei MIDI-ääniä voisi ladata puhelimeen, eli että puhelimessa olisi valmiina niitä, mutta niitä ei voisi vaihtaa uusiin.
Perinteisiä soittoääniä kuulemma voisi ladata normaaliin tapaan.
Tiedä sitten kusettiko myyjä.

Jos niitä MIDI-ääniäkin voi vaihtaa niin käyn vaihtamassa puhelimen.

blackie sanoi:
Tarkoitin vaihtamisella vakiosoittoäänien vaihtamista uusiin.
Myyjä väitti ettei MIDI-ääniä voisi ladata puhelimeen, eli että puhelimessa olisi valmiina niitä, mutta niitä ei voisi vaihtaa uusiin.
Perinteisiä soittoääniä kuulemma voisi ladata normaaliin tapaan.
Tiedä sitten kusettiko myyjä.

Jos niitä MIDI-ääniäkin voi vaihtaa niin käyn vaihtamassa puhelimen.

Ei se myyjä sua huijannut. Koneessa ei ole wap:ia, joten moniäänisiä soittoääniä ei siihen saa ladattua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom