Mikä kännykkä?

Onko jengi rippaillu paljoa pelejä (symbian60) kännyihin? Tuntuu että omassa Siemens sx1ssä toimii joka kolmas peli, joka kolmas peli jumii lähtöruutuun ja joka kolmas aiheuttaa vierailun takuuhuollon juttusilla. Vähän epävakaa alusta tuntuu olevan..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
keijo s sanoi:
Onko jengi rippaillu paljoa pelejä (symbian60) kännyihin?
N-Cagepelit ainakin tuntuu pelittävän huonosti. Testattu 6600/30:lla.

Timba 79 wrote:
akku kestää reilun viikon ja toiminut muutenkin luotettavasti.

Onkohan tuo nyt kovin vakuuttava perustelu, jos akku kestää viikon. Mulla on Nokia 6100 ja siinä on akku kestänyt jo puolisentoista vuotta...

Tulee Timballa kalliiksi puhelimen pito.

ozzie sanoi:
Timba 79 wrote:

Onkohan tuo nyt kovin vakuuttava perustelu, jos akku kestää viikon. Mulla on Nokia 6100 ja siinä on akku kestänyt jo puolisentoista vuotta...

Tulee Timballa kalliiksi puhelimen pito.

Heh heh. On muute ollu ekat päivät ollu kelpo kännykkä toi Nokia 2600 :thumbs:

Jos on se ~300 euroa laittaa ja haluaa pienen ja sopivan monipuolisen puhelimen, on 6230 kyllä saatanan hyvä ostos tällä hetkellä.

ozzie sanoi:
;)

Timba tarkoitti varmasti akun käyttöaikaa latausten välillä. Puolitoista vuotta yhdellä latauksella, ihan mahdottomuus.

Ai niinkö tarkoitti. :rolleyes: Noh, asiasta toiseen. Tuo Tomin mainitsema 6230 i:llä varustettuna voisi olla mun seuraava. Toivottavasti siinä akku kestää kauemmin kuin viikon :thumbs:

Täytyy tarkkailla hintoja.

6100:sta muuten lähtee näppäimistä pinta pois. Tai siis kuluvat tummiksi. Lähipiirissä jo kolmella ihmisellä sama ilmiö.

Mutta nyt täytyy mennä :zzzz: ,Huomenna pitäis jaksaa puolilta päivin mutkittelemaan lumiseen alamäkeen.

Kuin kauan sun kavereilla on ollu tuo 6100. Itellä ollu tuo ~vuoden ja mitään kulumista en oo huomannu.

Tomi sanoi:
Jos on se ~300 euroa laittaa ja haluaa pienen ja sopivan monipuolisen puhelimen, on 6230 kyllä saatanan hyvä ostos tällä hetkellä.

Ja jos ei halua Nokiaa niin Samsungilla on SHG-E700, pätevä luuri myös.

MomentuM sanoi:
;)

Timba tarkoitti varmasti akun käyttöaikaa latausten välillä. Puolitoista vuotta yhdellä latauksella, ihan mahdottomuus.

:lol2: No enpä olisi osannut kuvitella että sen voi jollain muullakin tavalla käsittää. Puhelin on ollut jo 3,5 vuotta ja edelleen kestää sen viikon. ;)

No voi helvetti! Se viikon kestohan oli vitsi. Ja pientä hyväntahtoista pilkunnussintaa. Pitääkö jokainen pikkukevennys merkitä jollain typerällä hymiöllä, että asia avautuu varmasti kaikille?

Minä yritän kaikessa kirjeenvaihdossani välttää hymiöitä, koska niiden ylenpalttinen viljely antaa kirjoittajasta lievästi sanottuna ääliömäisen kuvan. Jos joku ei jotain asiaa ymmärrä ilman pomppivia päitä ja muita härpäkkeitä, olkoon ymmärtämättä. Laitoin piruuttani tuohon yhteen viestiin peräti kolme hymiötä!

Ne 6100:t on kaikki ostettu samana päivänä joskus syksyllä 2003. Mä olen itse heavy-user ja näppäimet ovat lähes mustat, vaimolla vähemmän ja sillä kolmannella tyypillä siltä väliltä. Olisiko sattunut joku paska erä?
Milloinhan se malli muuten tuli markkinoille? Jos niillä oli alussa tuo ongelma, joka on sittemmin korjattu?

Uusi Nokia toimi sentään 5 päivää ennenkuin hajosi.
Tekisi mieli vaihtaa johonkin aivan toiseen malliin tai merkkiin kys. kapistus.

Onko kellään hallussa Nokia 6230i -versioita. Itsellä on tuo perus 6230 ja tyytyväinen oon ollu mut kamera alkaa jo tökkiä. Tuossa uudessa olisi sentään 1,3megan kamera. Ja muistia jo vakiona 32 megaa ja muistikortteja 256megaan asti + tunnin videokuvausmahdollisuus ym kaikkea kivaa. Tuo tulee varmaan jossain vaiheessa ostoslistalle kun tässä rahatilanne vähän paranee. Sit menee oma myyntiin.

En kyllä enään ikinä osta mitään muuta kännykkää kuin nokiaa. Nyt menin ostaan pari kk takaperin motorolan läppäpuhelimen ja käyttöliittymä on aivan mahdottoman sekava verrattuna nokiaan!

Ostakaapa Siemenssin SX1 pois jos vielä jostain myynnistä löydätte. Paikallisessa oli uusi hintaan 150e, myyjä kertoili että pakko myydä pois ilmaiseksi kun näppäinasettelu karkottaa teiniasiakkaat. Puhelinhan on käytännössä sama kuin Nokia 6600 paitsi omaan käteen parempi. Löytyy videot, kamerat, kuvaeditorit ja vakiona lähemmäs sata megaa muistia.
:haart:
sx1-3.jpg
:haart: :siemensforeverhymiö: !1!!

Iceman sanoi:
Onko kellään hallussa Nokia 6230i -versioita. Itsellä on tuo perus 6230 ja tyytyväinen oon ollu mut kamera alkaa jo tökkiä. Tuossa uudessa olisi sentään 1,3megan kamera. Ja muistia jo vakiona 32 megaa ja muistikortteja 256megaan asti + tunnin videokuvausmahdollisuus ym kaikkea kivaa. Tuo tulee varmaan jossain vaiheessa ostoslistalle kun tässä rahatilanne vähän paranee. Sit menee oma myyntiin.

On hallussa ja tykkään. Aikaisemmin oli Samsung D500, mutta parempana tätä pidän. Parempi kamera ja parempi "navi"-näppäin kun 6230:ssa. Muuten ei isoa eroa, ainakaan mun käytössä.

Nokia 5410. Kestää tuulet ja tuiskut. Vietti ensimmäisen telttayönsä minigripissä veden seassa. Kuin kultakala. Ei mitään ongelmia muuta kuin ladatun kaman tallennuksen kanssa. Tosin kuminäppäinten maalit lähtee kulumaan aika äkkiä, omassa kuoriutuminen jo aika pitkällä. Mutta eipä tuo nyt haittaa. Lisää katu-uskottavuutta tälläiselle porvaripenskalle.

Mullon käytössä nokia 6600 jossa on 256Mt muistikortti! Löytyy useimmat täysversio ohjelmatkin! :hyper: Videokamera,emulaattorit,mp3 soitin, videoplayeri,word,excel,powerpoint ja vaikka mitä krääsää :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom