Mikä kännykkä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 55DSL
  • Aloitettu Aloitettu
Hynkkä sanoi:
Ja eikö Nokia 6230 mene tuohon kategoriaan..?? Lisäksi on vielä siistin näköinen ja sopivan kokoinen.. hintaa on jotain reilu 300 euroa, niin ei paha.

Hinta nyt on melkein kaksinkertainen verrattuna T610:iin. Luulisi siinä saavankin jo jotain vastinetta rahalleen...

D.Yates sanoi:
Nuo tuossa luetellut nyt löytyy joka puhelimesta

Kuten vaikkapa Nokian 6100:sta? No eipä löydy. Jos hakee peruspuhelinta, ei siis mitään N-Gagea, P900:aa tms., niin ei nokialla oikein sellaista ole. 6100:ssakin on 5000 värin näyttö, aika tönkkö siis.

Nokialla kyllä löytyy halvat (alle 150€) ja kalliit (yli 350€) mallit muttei siitä väliltä ole mitään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MuayThai sanoi:
Taidan ostaa Motorolan V600:sen niin onko kellään kokemuksia kyseisestä luurista? Onko ostamisen arvoinen?

Saatanan hyvä kännykkä...

Cthulhu sanoi:
Saatanan hyvä kännykkä...
Hyvältä ainakin aluksi on vaikuttanut. Näyttö on kyllä tosi tarkka. Yhden kerran sammunu,varmaan joku bugi ku pelasin töissä 4h monopolia yhteen menoon. :D Akku menee aika nopeesti jos käyttää multimediatoimintoja, mutta niinhän se menee niillä muissakin puhelimissa. Pitää hankkia toi datakaapeli tuohon, että voi laittaa kuvia tietokoneelle ja laittaa mp3:sia soittoääniksi. Polkumyynti.comissa oli 16€ V600 datakaapeli, ei paha.

http://direct.motorola.com/experien....ASP?Country=FIN&Language=ENG&ProductID=29129

Onko kenelläkään kokemuksia Samsungin p-510 puhelimesta? Mitä hyvää/huonoa sanottavaa?

Kumma sairaus tää puhelimen vaihtaminen, nykyinen puhelin ollu reilut 3 kk ni taas tekis mieli vaihtaa, luopua Nokian 7610 puhelimesta. Samsungin simpukkapuhelimet vaan on mun mieleen.. :rock:

Itse ostin tossa vähän aikaa sitten Samsungin E700 läppäluurin ja ei ole kyllä muuta, kuin hyvää sanottavaa ja netistä kun tilaa niin hintakaan ei ole kauhean kova. Kamera on ainakin erittäin hyvä ja muutenkin ominaisuukia riittää.

jüzz sanoi:
Itse ostin tossa vähän aikaa sitten Samsungin E700 läppäluurin ja ei ole kyllä muuta, kuin hyvää sanottavaa ja netistä kun tilaa niin hintakaan ei ole kauhean kova. Kamera on ainakin erittäin hyvä ja muutenkin ominaisuukia riittää.

Toi E700 myös ollu mielessä.. Siitä aika paljon hyvää kuullu. Mitä huonoa olet puhelimesta löytäny?

Miksi haluat luopua tuosta Nokian 7610..? Oliko siinä kenties jotain vikaa? Kiinnostaa, kun olen ajatellut hommata kyseisen mallin.

Relg sanoi:
Toi E700 myös ollu mielessä.. Siitä aika paljon hyvää kuullu. Mitä huonoa olet puhelimesta löytäny?

No, kun akku on lopussa niin puhelin tuppaa ilmoittamaan sen tietyin(lyhyin) väliajoin mukavasti pilpattaen ja äänetön tila ei kaiketi auta. Puhelin on ollut minulla noin 1kk ja muuta huono en ole vielä havainnut, mutta tekstiviestien lähetys oli aluksi hieman nihkeää, kun oli Nokiaan tottunut. Hyviä puolia taas löytyy todella paljon, mutta kannattaa tarkkaan katsoa mistä puhelimen ostaa, koska hintaeroja olen löytänyt yli 100€. Tiputtamista ei taida oikein kestää tai ainakin parilla tutulla on Samsung sanonut sopimuksen irti kun on vähän kovemmin tippunut. Hyvä luuri kaikin puolin ja vielä hyvällä kameralla varustettuna.

Nokia 3310. Itellä kolmatta vuotta käytössä ja hyvin pelaa. Ja se on vielä iskunkestävä :D

N 7610 ehdottomasti paras puhelin hintaansa nähden. Jos haluaa säästää sen reilun satasen niin 6230 on myös todella hyvä valinta.

PushPoP sanoi:
Miksi haluat luopua tuosta Nokian 7610..? Oliko siinä kenties jotain vikaa? Kiinnostaa, kun olen ajatellut hommata kyseisen mallin.

Ei ole kyllä mitään vikaa löytyny puhelimesta. Tosi monipuolinen laite. Kuten sanoin niin jostaa syystä vaan sellanen samsungin simpukkapuhelin kiinnostaisi..

Täytyisi vaan tää entinen puhelin myydä pois ensin..

Jouduin pakon edessä (puhelin hajosi) vaihtamaan yli 1,5 vuotta palvelleen 6610:n 6610i-malliin. En olisi halunnut tuota, mutta rahatilanne oli sen verran huono, että en pystynyt ostamaan 5140:aa. Onko 5140:sta minkälaisia kokemuksia? Pitäisi ainakin kestää, eikä tuo hieman 300 euron hintakaan enää persettä halkaise. Saisin 4 viikkoa vanhasta 6610i:stä vielä ihan hyvin vaihdossa. Kommentteja 5140:sta?

edit: perkeles, ainakin Bluukkari puuttuu tosta 5140:sta. Miksei noita paskakasakameroita voi korvata vaikka juuri tuolla Bluetooth-ominaisuudella? :curs:

cx65.jpg

Siemens CX65 Niin eli mitä mieltä ootte? Onko jollakin ollu tommonen luuri käytössä?
Itse tykkään että se on aika hienon näköinen. Mutta kertokaa mielipiteenne...

Tomi sanoi:
Jouduin pakon edessä (puhelin hajosi) vaihtamaan yli 1,5 vuotta palvelleen 6610:n 6610i-malliin.
Mikäs sen hajotti? Itellä samallainen (6610) ja on jo nähnyt maailmaa 2,5 vuoden ajan eikä mitään ongelmia ollut kuorista on hiukan lähtenyt maali kun on saanut hiukan kovuutta toi puhelin, mutta ei ole edes kertaakaan tarvinnu huoltoo viedä. 6610 :rock:

Tomi sanoi:
edit: perkeles, ainakin Bluukkari puuttuu tosta 5140:sta. Miksei noita paskakasakameroita voi korvata vaikka juuri tuolla Bluetooth-ominaisuudella? :curs:

Ihan näin uteliaisuudesta: mihin sä sitä bluetoothia ajattelit käyttää? En ole vielä kuullut kenestäkään jolla tuolle olisi ollut käyttöä (tai kenestäkään joka olisi pitänyt teknistä toteutuspuolta asiallisena).

IronMind sanoi:
Ihan näin uteliaisuudesta: mihin sä sitä bluetoothia ajattelit käyttää? En ole vielä kuullut kenestäkään jolla tuolle olisi ollut käyttöä (tai kenestäkään joka olisi pitänyt teknistä toteutuspuolta asiallisena).

En tiedä mihin Tomi aikoi käyttää, mutta ollaan (töissä) käytetty hyvällä menestyksellä kannettavalla GPRS:ää BT:n kautta. Hyvin kantaa sen 5-10m, eikä ole pätkinyt juuri lainkaan. (=sen verran kun GPRS nyt yleensäkkään pitää yhteyttä päällä).
Palikka maksaa jonkun kolme-neljäkymppiä. (vrt. DKU-5 kaapeli n 50€)

-edit- selvennystä

BigBoi sanoi:
Mikäs sen hajotti?
Puhelin kestää näköjään vain tietyn määrän sitä parvisängyltä puulattialle tiputtamista. :) Tiputtaisin varmasti aamukoomassa oman pääni sieltä parvelta, ellei se olisi työnnettynä syvälle mun hanuriin. :jahas:

Tomi sanoi:
Kommentteja 5140:sta?

Ei mikään über mutta ihan ok luuri, tosin hieman ihme ominaisuuksia löytyy. Ei ainakaan ole kovin kallis puhelin ja mulla toiminu ihan moitteettomasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom