Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aina käyttäny siemenssiä.. jos mut herätetään keskellä yötä niin debuggaan vaikka sen rajapinnan jos niikseen tulee mutta nokiasta en varmaan sais ees näppislukkoa pois.Muay sanoi:Eri laitteissa on eri käyttöliittymiä ja niissä on omat logiikkansa, ihan yhtä hankalaa se on Noksuakin käyttää vuosien Siemensin käytön jälkeen...
Kai niissä jotain muitakin eroja on jos sinulla on viides luuri menossa. Meikäläinen hankki muistaakseni vuonna 1996 nokian ja nyt on toinen käytössä (ensimmäinen oli vaihtovaiheessa uutta vastaavassa kunnossa mutta halusin pienemmän vekottimen).. Ostaa kunnon kamaa niin ei tarvi olla alvariinsa vaihtamassa ;)Jissen sanoi:Merkeistä olen suosinut Siemensiä, on jo viides käytössä.
Nokian hinnoissa on paljon ns. imago-lisää vain siksi että se on Nokia.
Jissen sanoi:Ja tästä kotimaisuudesta, aika moni Nokialainen tai sen koneisto tulee tuolta Vinku-Intian suunnalta. Raha se määrää siinäkin.
Mulla on sama luuri, nyt kun se on huollettu 3 tai 4 kertaa niin näyttää toimivan.Hynkkä sanoi:Mulla on ollut 3kk Nokia 6230, ja erittäin tyytyväinen olen ollut puhelimeen. Jos pitäisi merkkiä vaihtaa, niin menisi ehkä Samsungin puolelle. Niissä on (uusissa) ihan hyvät kamera & ääniominaisuudet.
phy73 sanoi:Mulla on sama luuri, nyt kun se on huollettu 3 tai 4 kertaa niin näyttää toimivan.
:jahas:
Ei ole tainnut kaverisi kovin tarkkaan lukea työsopimustaan ennen nimen vetoa alle, jos moisia juttelee vapautuneesti firman ulkopuolisille. Hyvähän se vaan on, että bugeja löytyy, ainakin on testattu silloin.Hynkkä sanoi:Kaverini on testaajana Samsungin puhelimia valmistavassa firmassa, niin kuulee ihan mielenkiintoisia faktoja puhelimista. Esim. yhdessä Samsungin uudessa luurissa oli vielä pari kk ennen kauppaan tuloa n. 600 bugia, mitkä piti ratkaista.
Hynkkä sanoi:Kaverini on testaajana Samsungin puhelimia valmistavassa firmassa, niin kuulee ihan mielenkiintoisia faktoja puhelimista. Esim. yhdessä Samsungin uudessa luurissa oli vielä pari kk ennen kauppaan tuloa n. 600 bugia, mitkä piti ratkaista. Ei ole aina mitään helppoa touhua.. Ei ole mikään ihme, että tuoreissa malleissa on yleensä aina jotain ongelmia, mitkä voidaan kyllä sitten päivittää vaihtamalla softa uudempaan.
Dopey sanoi:Ei ole tainnut kaverisi kovin tarkkaan lukea työsopimustaan ennen nimen vetoa alle, jos moisia juttelee vapautuneesti firman ulkopuolisille. Hyvähän se vaan on, että bugeja löytyy, ainakin on testattu silloin.
Joo, muuten ihan jees, mutta kameran optiikka on aivan suolen pohjalta. Kuvat näyttää siltä, että ne on otettu riisipussin läpi.tsebula sanoi:Sony Erkki k700i. Oikein mukava luuri, hyvä laatu ja paljon ominaisuuksia.
Dopey sanoi:Ei ole tainnut kaverisi kovin tarkkaan lukea työsopimustaan ennen nimen vetoa alle, jos moisia juttelee vapautuneesti firman ulkopuolisille. Hyvähän se vaan on, että bugeja löytyy, ainakin on testattu silloin.