Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Etukyykky treeni kulki helvetin hyvin, vähän porukkaa salilla ja ensimmäistä kertaa joku aloitteleva sallilla kävijä tuli pyytään varmistamaan penkkiin ja pyys neuvoja miten sais parannettuu loppu työntöö. :rock:

No loppu työntöhän, jos on heikko niin ojentajissa ei ole potkua tarpeeksi. Neuvoin vaan, että ojentajiin saa lisää tehoa kapeallapenkillä + ojentaja punnerrus taljassa.. Ei ollu kuulemma ojentajia ennen treenannu. Noi on itellä alku aikoina toiminu. :D

Muuten oikein mutta taljavemputus ei auta millään tavalla penkkiin.

Tämä! Tulee mieleen gymlogin jakso; penkki vahvemmaksi.
Sieltä vaan jokanen tsiigailemaan, jolla vähän tökkii, lagaa ja on epävarma miten saada vahvistettua rinnalta lähtöä ja ojentajien loppuojennusta.

Normaalisti omat treenit alkaa lämmittelyillä soutulaitteessa ja niin tänäänkin. Tuon laitteen edessä on kuntopyörä ja juuri kun alottelin soutamaan niin kaunis punttityttö istahti satulaan. Voi veljet mikä näky! Kireät harmaat salipöksyt, josta pilkisti valkoiset stringit. Kasvoillani oli melkonen kestohymy!

Kävin tekemässä salikisoissa viiden noston supertotaalin, enkä edes pommittanut tempauksessa. Kaikki kovat äijät missaa avausraudan kahdesti ja korottaa viimeisellä.

Rinta- ja hauistreeni sujui mallikkaasti ja voimatasotkin on noussu ainakin jonkin verran. Sai pitkästä aikaa rintaan hyvän tuntuman penkkipunneruksessa. Ei valittamista!

Mulla oli yöllä myös rintatreeni (sekä jalat ja ojentajat), penkissä sain kaikki energiat puristettu ulos ja sen jälkeen tuntu toi pack deck aika kivalta. Siinä tosin painot tippu 5kg, voima ei vaan enää riittänyt.

Ilahdutti, kun lumet ja jäät suli ja pääsi pyöräilemään salille. Musta jotenkin tuntuu tyhmältä mennä sinne autolla ja aluksi polkea kuntopyörää. Lisäksi fillaroidessa ilahdutti se, että näköjään jalkalihakset saaneet voimaa ja kestävyyttä talven aikana kun matkalla olevan melkoisen tiukan mäen polkaisin tosta vaan yli.

Lisäksi rauta oli kevyttä ja ehkä minä itsekin kun dippejä sain ennätykset.

Muutama mieltä ylentävä kommentti, ensin respasta: "kun sä treenaat näköjään kovaa..." Kiva! Joku on siis huomannut etten ole lehtiä lueskelemassa.
Ja sit yhdeltä vanhemmalata herrasmieheltä (ilman mitään isku-taktiikkaa toivottavasti)kun keskustelimme yhdestä liikkeestä "Näytät olevan kovassa kunnossa.." en mä kyl ymmärrä mikä rima sitten on... Mut ilahdutti.

Ilahdutti, kun lumet ja jäät suli ja pääsi pyöräilemään salille. Musta jotenkin tuntuu tyhmältä mennä sinne autolla ja aluksi polkea kuntopyörää. Lisäksi fillaroidessa ilahdutti se, että näköjään jalkalihakset saaneet voimaa ja kestävyyttä talven aikana kun matkalla olevan melkoisen tiukan mäen polkaisin tosta vaan yli.

Lisäksi rauta oli kevyttä ja ehkä minä itsekin kun dippejä sain ennätykset.

Ainakin täälläpäin pyörätiet aurataan

Ainakin täälläpäin pyörätiet aurataan

Enpä tullut ajatelleeksi, että jollekin pitäisi tuotakin selittää. Asfaltilla oleva jää ei lähde auralla. Eikä kunnolla edes tiehöylällä. Lisäksi monessa kohtaa pyörätietä päivän aikana tielle valuva sulamisvesi jäätyy yön aikana uudestaan tielle. Nyt ne lumet ja jäät sulivat kokonaan eikä tuota ongelmaa enää ole. Ymmärrätkö jo?

Mulla ei myöskään pyörässä ole nastarenkaita, kun en juurikaan talvella ajele.

Back
Ylös Bottom