Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mä tykkään kun salilla huudetaan.En nyt sanoisi, että varsinaisesti ilahdutti, mutta suuresti kyllä hihitytti, kun tänään ensimmäistä kertaa salilla kävijöiden yleisimmistä stereotyypeistä tuli vastaan se 'Huutaa kuin kiimainen uroshirvi'.
Tai no en ole ihan varma, tekikö se kuolemaa, vai saiko elämänsä isoimpia orgasmeja, vai oliko polte vaan niin kova, mutta kuitenkin. Vaihdoin suoritepaikkaa, kun ei pokka pitänyt. Plus pelästyin ihan hitosti joka karjahduksella.
En nyt sanoisi, että varsinaisesti ilahdutti, mutta suuresti kyllä hihitytti, kun tänään ensimmäistä kertaa salilla kävijöiden yleisimmistä stereotyypeistä tuli vastaan se 'Huutaa kuin kiimainen uroshirvi'.
Tai no en ole ihan varma, tekikö se kuolemaa, vai saiko elämänsä isoimpia orgasmeja, vai oliko polte vaan niin kova, mutta kuitenkin. Vaihdoin suoritepaikkaa, kun ei pokka pitänyt. Plus pelästyin ihan hitosti joka karjahduksella.

Mä tykkään kun salilla huudetaan.
Naiset päästelee salilla mielenkiintoisia ääniä tiukoissa sarjoissa :D
Käydäänköhän samalla salilla. Tuli vaan mieleen että jos se olin minä.
Hah joo en oo paininut vuoteen. Huomenna ei kyllä varmasti pää käänny mihinkään suuntaan mutta se on vasta huomenna-