Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Oli tavoite tammikuussa penkistä 120kg.
Tiistaina 14.1 oli penkki päivä ja kaveri "pakotti" kokeilemaan tuota.
No ylöshän se tuli! :)

En nyt sanoisi, että varsinaisesti ilahdutti, mutta suuresti kyllä hihitytti, kun tänään ensimmäistä kertaa salilla kävijöiden yleisimmistä stereotyypeistä tuli vastaan se 'Huutaa kuin kiimainen uroshirvi'.

Tai no en ole ihan varma, tekikö se kuolemaa, vai saiko elämänsä isoimpia orgasmeja, vai oliko polte vaan niin kova, mutta kuitenkin. Vaihdoin suoritepaikkaa, kun ei pokka pitänyt. Plus pelästyin ihan hitosti joka karjahduksella.

En nyt sanoisi, että varsinaisesti ilahdutti, mutta suuresti kyllä hihitytti, kun tänään ensimmäistä kertaa salilla kävijöiden yleisimmistä stereotyypeistä tuli vastaan se 'Huutaa kuin kiimainen uroshirvi'.

Tai no en ole ihan varma, tekikö se kuolemaa, vai saiko elämänsä isoimpia orgasmeja, vai oliko polte vaan niin kova, mutta kuitenkin. Vaihdoin suoritepaikkaa, kun ei pokka pitänyt. Plus pelästyin ihan hitosti joka karjahduksella.
Mä tykkään kun salilla huudetaan.

Käydäänköhän samalla salilla. Tuli vaan mieleen että jos se olin minä.

Aiheeseen liittyen, vetelin maasta tänään 5x160, 5x170 ja 8x180, meni komeesti sarjaennätys rikki.

Kyykky ja mave ei tehny yhtään kipeetä ja sain tehtyä normaalisti, vaikka on aamusta asti ollu joku lihasjumi oikeessa etureidessä, kun polven sain siihen säbäpelissä.

Mä tykkään kun salilla huudetaan.

Joo, salilla kuuluu ja saa pitää ääntä. Siksi en tätä salikomediaa- tai potutusketjussa kertonutkaan.

Naiset päästelee salilla mielenkiintoisia ääniä tiukoissa sarjoissa :D

Mä olen yksi niistä..

Käydäänköhän samalla salilla. Tuli vaan mieleen että jos se olin minä.

En tiedä. Kuulostatko sä tältä: Powerful Roar Of A Majestic Wild African Male Lion - YouTube ?

Enköhän mä pelästy ensi kerralla jo vähemmän, ja ehkä pärjään ilman hihittelyäkin, eli kaikki ihan fine.

Eilen salilla vitutus kääntyi ilahdukseksi. Pääsin tavallista myöhemmin lähtemään salille joten se tietenkin vitutti kun melko kiireellä piti lähteä että kerkeis vetää treenin kunnolla. Loppua kohden kuitenkin lähti treeni tosi hyvin rullaamaan ilman kummempaa kiirettä ja lopulta oli älyttömän hyvä fiilis kun sain vedettyä reippaan full-body treenin läpi.

Oli viihdyttävää seurailla ikkunasta, kuinka pakasta vedettyä Volvon XC60:stä yritettiin ensin elvyttää irto akulla, sitten startterilla ja lopuksi antamalla virtaa suoraan autosta. Siihen se jäi silti, pakkasta kuitenkin vain -20. Kuskin ilmeet oli jotain niin eeppistä, että valtasi perisuomalainen vahingonilo joka taas heijastui leppoisasti kulkeneeseen treeniin positiivisesti.

Tuli käytyä tänään painisalilla pitkästä aikaa ja kyllähän sen perhana huomaa että voimasta saa aikamoisen hyödyn siihenkin touhuun, kahteen kertaan tää vetäjä kehui että olenpas mä kehittynyt :) Hah joo en oo paininut vuoteen. Huomenna ei kyllä varmasti pää käänny mihinkään suuntaan mutta se on vasta huomenna-

Oli omat popit soimassa salilla ja kanssatreenaaja lähestyi uhkaavasti vahvaria - laittoi lisää volumea.

gatsbyglass.jpg

Sali laajenee. Uudet laitteet, mitä oli osittain kasattuna laajennusosassa ei oikein kiinnostaneet, mutta vanhat laitteet ovat nyt paljon väljemmin kuin ennen. Vähän enemmän tilaa.

Ja penkissä ennätys kevyesti. Olis pitänyt kokeilla enemmänkin, kun tuo nousi niin helposti. Myöskin 1RM kuukauden takaa nousi nyt 6 kertaa. Alkaa vähitellen löytyä optimaalinen treeni-leposykli.

Back
Ylös Bottom