Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Aa pitkäst aikaa pääs vetää jalat oikee salille ajan kans, ja jos se on joku kehityksen tae, ni ainaki reidet meni nii loppuu reenis, et mukavasti pakotti niitä sarjoje jälkee :D Ja vissiin ennätys kyykkysarjakin tuli, mut ei kyl nii pal ku toivoin et tulis..

Lepoviikon lähestyessä tulee aina jostain syystä vähän haikea fiilis. Tänään annettiin runtua selälle, huomenna ladataan ruutia reisiin, ja torstaina jumpataan rintaa, oikkareita, ja deltsejä. Sitten levätään.

Saatan myös ottaa viinaa.

Mulla on kokeilussa ensimmäistä kertaa kahdesti päivässä treenaaminen, ja vastoin omia odotuksia, menetelmä tuntuu toimivan hyvin. Oon rauhallisesti lähtenyt liikkeelle pitämällä ensin viikossa yhden "tuplapäivän" ja seuraavaksi kaksi jne. Ei tuossa muuten mitään ihmeellistä ole, mutta mulla on palautumiskyky ollut aina heikko kohta treenaamisessa.

Lisäksi on ihan mukava kun saa syödä enemmän.

Tänään ilahdutti salilla se, ettei tulosten räjähdysmäinen kasvu vieläkään katkennut. Kahdessa viikossa ilmestynyt kyykkyyn 20kg lisää ja penkkiinkin 12,5kg :wtf: Täytyisi varmaan joskus pitää vuosien taukoa salista uudestaankin, että pääsee kokemaan tämän ilon tunteen, kun alottaa taas pohjalta.

Sain valehtelematta ensimmäisen puhtaan maastaveto-sarjan tehtyä. On se vaan naurettavaa kuinka kauan ihminen voi tehdä liikkeitä päin persettä ennen kuin ymmärtää opetella.

Raskausarvet :hyper: Rintatreenin jälkeen posetellessa huomasin molempien kainaloiden yläpuolella noin 4-5cm pitkät uudet raskausarvet, on kyllä melko uskomattoman huono ihonlaatu mulla.. Mut silti se vaan ilahdutti.

Kolmen viikon tauon jälkeen vähän jännitti mennä salille, mutta sainkin laittaa tankoihin enemmän rautaa mitä aiemmin. :) Pakollinen tauko teki siis hyvää, pitkästä aikaa!
Jostain syystä myös ilahdutti, kun oksensin treenin jälkeen salin ulko-ovelle. En taida olla ihan terve.

Tänään oli kyllä tavallista parempi päivä salilla. Sain vedettyä hyvin läpi kyykkysarjat uusilla sarjapainoilla ja myöhemmin eräs entinen (ymmärtääkseni, jos oikein kuulin) SM-tason voimannostaja kehui meikäläisen maastavetotekniikkaa :) Tuntui muutenkin koko treenin ajan olevan enemmän jaksamista ja motivaatiota (kaippa siihen vaikutti se että paikalla oli treenaamassa muutamia nättejä kauniimman sukupuolen edustajia samasta ikäluokasta ;D ), älyttömän hyvä fiilis jäi tän päivän treeneistä.

Syyskuun 23pv olin viimeks inbody mittauksessa ja tänään uusiks. Rasva% tippunu 13,8 --> 12,6% ja lihasmassa noussu 47,6 --> 50,8kg. Fitness indeksi nous 96 --> 101 pisteeseen. :)
Rintatreenikin kulki mukavasti mittailujen jälkeen. Kyllä lämmitti mieltä!
Tästä on hyvä jatkaa kohti kesää ja tulevaa dieettii. jeejee!

Viimesen viikon aikana treeni on ollut todella motivoivaa... Sarjaenkat paukkunu mm. kyykyssä, pystypunnerruksessa, kulmasoudussa ja penkissä. :)
Tässähän rupee epäilemään että joku on käyny laittamassa jotain mun aamupuuron sekaan. ;)

Mielenkiinnolla seuraillut että kauanko kroppa jaksaa mennä voimissä ylöspäin ja samanaikaisesti omapaino alaspäin näin intin jälkeen ja kyllähän se vielä ainakin ihan hyvin tuntuu jakselevan.
Omapaino pysyy tiukasti siinä 79kg hujakoilla ja tänään mavesta 4x6 135kg ei tuntunut lähellekään tiukalta, se hieman ilahdutti:)
Ensiviikolla sitten sama setti vitosta isommilla!
Enitenhän tuossa ilahduttaa se, että armeijan aikana ei juuri jalkoja tullut treenailtua, koska niistä tuppasi päivän jälkeen oleen veto aika hyvin poissa.

Mave kulki kohtuu iloisesti, vaikka en sitä alaselkäongelmien vuoksi juurikaan ole treenannut. Tämän vuoden tavoite on ottaa 2 markkaa ylös.

Mave kulki kohtuu iloisesti, vaikka en sitä alaselkäongelmien vuoksi juurikaan ole treenannut. Tämän vuoden tavoite on ottaa 2 markkaa ylös.

Mulla maastaveto kulkee nyt kans todella hyvin. Alunperin tavoitteena oli ennen ens vuoden toukokuuta vetää 200kg, mutta nyt oon päättäny sen kyllä tänä vuonna tehdä.

Kyykky kulki yllättävän hyvin :hyvä: Huomenna voi kintut olla hiukkasen arat. :D

Juu, oli kipeet jalat eilen ja tänään vielä kipeemmät xD Oli melkoisen haasteellinen puntti tänään sen johdosta. Mutta onneksi tämä on vain sitä kehityskipua :P

Tänään mavesta 3x6x160. Kyllä forkut tykkää!

Juu, oli kipeet jalat eilen ja tänään vielä kipeemmät xD Oli melkoisen haasteellinen puntti tänään sen johdosta. Mutta onneksi tämä on vain sitä kehityskipua :P

Jos tuo on ainutkertainen tilanne, että jalat on tukossa, niin ole onnellinen. Minä ähisen ja puhisen 2 kertaa viikossa, kun jalkoihin sattuu niin perkeleesti.

Mutta hyvä että treeni menee perille :)

Tänään mavea parin kuukauden vetotauon jälkeen AAMULLA ja 3x4x220kg vyöllä ja tottakai kuolletuksilla, tuli yllättävän helposti, tästä on hyvä jatkaa.

Jos tuo on ainutkertainen tilanne, että jalat on tukossa, niin ole onnellinen. Minä ähisen ja puhisen 2 kertaa viikossa, kun jalkoihin sattuu niin perkeleesti.

Mutta hyvä että treeni menee perille :)

No ei sentään ainutkertainen. Nyt vain alkoi kovempi reenijakso ja takakyykyssä pitkästä aikaa kovia kympin sarjoja, niin sen tiesi kyllä että reidet kiittää. Ensi viikolla uskoisin, että jalat on jo paremmin hommassa mukana. :)

Back
Ylös Bottom