Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Parin viikon lepo (mitä nyt kolme kertaa kävin heilumassa salilla vähän mitä sattuu ja vähintään joka toinen päivä kului vaihteleva määrä etyylialkoholia) on selkeesti tehnyt tehtävänsä. Tän viikon treenit on kulkenu tosi hyvin, vaikka nyt tietysti joistain painoista on muutama kilo kadonnut. Oon myöski onnistunu nyt syömään hyvistä lähteistä riittävästi energiaa. Nyt on sellanen olo, että alkaa kova kehittyminen!

Hyvistä lähteistä? etyylialkoholia? :D :D :D Toki onhan niissä kaloreita

Sunnuntait on jees päiviä käydä salilla. Tänään oli vain 5 jamppaa samaan aikaan. Hyvin sai treenit tehtyä.

Oli kyllä helkkarin mukavaa käydä pitkästäaikaa sunnuntaina salilla, niinkuin joku jo sanokin...Saa tehtyä reenit rauhassa ja ainoastaan tutut naamat salilla. :)

Hyvistä lähteistä? etyylialkoholia? :D :D :D Toki onhan niissä kaloreita

Olin pari viikkoa ulkomailla, jolloin en treenannut kuin pari kertaa ja siellä tuli käytettyä myös alkoholia. Tulin takaisin Suomeen ja olen matkan jälkeen syönyt terveellistä ruokaa.

3 viikossa maven sarjapainot nousseet todella hyvää vauhtia ! ennen 5x60kg, 5x70kg, 5x80kg, 5x90kg tänään 5x80kg, 5x90kg, 5x100kg, 5x110kg, 5x120kg, 5x130kg

Kyllähän se ilahduttaa, että kyykyn tekniikka alkaa olemaan nyt sikäli hallussa ettei paketti hajoa enää samalla tavalla kuin ennen. Vasta nyt sitä on alkanut huomaamaan miten tärkeää roolia kyykyssä alaselän voima esittää. Kun olen kelannut mistä aikaisempi paketin hajoaminen johtui niin kyllähän se oli siinä, että sitä istui päivisin paljon enemmän koneella. Ei ollut kunnon voimaa alaselässä. Nyt kun on oppinut kunnolla jännittämään alaselkää ja tehnyt alaselkää voimistavia liikkeitä niin sitä saa pidettyä selän kuosissa eikä se pääse pyöristymään. Syväkyykkyä teen siis ilman vyötä. Tuollainen pienikin asia kuin kyykyn tekniikan saaminen vihdoinkin hyvään pakettiin niin kyllähän se on paljon tuonut iloa saliharjoitteluun.

Tänään ilahdutti välipäivä. Eilen tuli otettua niin rankka treeni ettei tänään salille olisikaan ollut mitään asiaa.
Välilla on muutenkin parempi istuskella kotona pitämässä vaimoke tyytyväisenä.

Ensimmäinen ISO MIES bongattu Reykjavikissa Saeltjarnarnesin WordlClass -salilla. NOU HOMO (Olen kyllä heteromies), mutta kun tähän asti salilla on pyörinyt vaan vinkuheinän kokoisia CrossFittaajia...

Lisää tullu peilejä rautapuolelle.. Saisivat vaan penkkejä (siis ihan pelkkiä siirreltäviä penkkejä) ostaa pari lisää, ei riitä kun rautapuolella vaan 2 huonoa. :l

Back
Ylös Bottom