Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

Jalkatreeni kulki hyvin tänään... Vähän oli eilisen väsymystä alkureenissä mutta ai että kun oli mukavat fiilikset lopussa...
Miinuksena sitten se että loppuvenyttelyssä onnistuin taas vähän polveen ottamaan hittiä. Ei sitten ilmeisesti tykkää ollenkaan kys. venytysliikkeestä kun toistamiseen täsmälleen sama paikka meinas pamahtaa. Ei tosin niin pahasti kuin viimeksi.

Olin tekemässä mavea ja nuori, vaalea tukkainen, kaunis ja taskukokoinen neito katsoi mua kun huilasin. Sen katse oli jotenki avuton. Onneksi neiti rohkeni kysyä, voitko auttaa mua tän prässin kans ku se oli jätetty sinne ylös eikä ollu varma saako se sen yksin siihen alemmas koska lyhyet jalat on :) Tuntu kivalta kun joku pyytää apua ja sitä pystyy auttaa :))

Tänään salilla ilahdutti, että sain yhden "ennen armeijaa tavoitteista" rikki, eli viimein tasan 100kg penkistä. Ja tästä ei sitten muuta kuin ylöspäin, kun vihdoinkin pääsi tuon kynnyksen yli!:)

Tänään salilla ilahdutti, että sain yhden "ennen armeijaa tavoitteista" rikki, eli viimein tasan 100kg penkistä. Ja tästä ei sitten muuta kuin ylöspäin, kun vihdoinkin pääsi tuon kynnyksen yli!:)

Muista, että Suomen suurin liveroolipelitapahtuma pitää huolen siitä, ettet nosta edes 80kg sen jälkeen :).

Tänään salilla oli porukkaa enemmän kuin koskaan (liekö tammikuun kuntoiluinnostus taas alkanut). Tästä huolimatta sain vedettyä omat treenini ilman sen kummempia ongelmia, ylätaljassa vuoroteltiin mutta muuten mulla oli ihme tuuri että kaikki paikat sattuivat vapautumaan juuri silloin kun niitä tarvitsin. Eikä edes vuorottelijoita tullut ylätaljaa lukuunottamatta.

Olin henkisesti varautunut että sali olisi tällä viikolla täynnä uudenvuodenlupauksia tehneitä turisteja, mutta ihan rauhassa on saanut treenata. :)

Vähän fuskaan, ei ilahduttanut tänään vaan tuossa jokunen päivä sitten. Hyväkroppainen nainen tekemässä suorin jaloin maastavetoa piiitkiä sarjoja. Koeta siinä sitte keskittymiä omiin tekemisiin kun tollasta tapahtuu silmien edessä.

Tänään aloin neuvomaan jotakin yläasteikäistä poikaa neuvomaan kuinka tehdä hauisliikkeitä kun näytti niin heikolta kun suoritti. Kiitokset sain.

tajusin tänää et mavessa se nosto tehään jaloilla eikä niinkään selällä ni sarjapainot olivat 20kg isommat tänään kuin viime viikolla (:

Tajusin tässä et salilla mis käyn on iha helvetin hyvä henki. Suorituspaikalla, kyykky, penkki jne voidaan tehä samaan aikaan ilman mitää ongelmaa. Kaikki moikkaa salille tultaessa, juttu lentää, aina löytyy varmistaja. Aika jees.

^Voi kauheaa, nyt meni kallisarvoisia nettisekunteja hukkaan! Anteeksi!

Ja jottei menisi aivan ot:ksi, niin kyllä - eilinen pakaratreeni ilahduttaa mua vielä tänäänkin.

Sali piukassa ihmisiä. Normaalisti tuolla näkyy noita ihan parikymppisiä cardiobunnyjä, mutta nyt paikan valtasivat parikymppiset ylipainoiset naiset. No ei se, toivottavasti näiden kohdalla ees 10%:llä pitää uuden vuoden lupaus ja sieltä kuoriutuu esiin nättejä naisia. Mutta saatana et treeni kulki. Tein tuossa penkkiä taas pitkästä aikaa ja ihmettelin, et kylläpä polttelee nää sarjapainot... ihmekö tuo kun latasin vahingossa 10kg enemmän, kuin normaalisti ja silti meni puhtain toistoin koko sarja. Hups oho.

Back
Ylös Bottom