Mikä ilahdutti tänään salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jerkku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä ilahdutti tänään salilla? – ne hetket kun rauta, fiilis ja ympäristö osuvat täydellisesti kohdilleen

Meta description: Keskustelua salin hyvistä hetkistä, onnistumisista ja positiivisista yllätyksistä – mikä toi tänään hymyn treenin keskelle?**

No ei olis kannattanut lukea tätäkään ketjua. Luulin, että tällainen "Mikä ilahdutti" ketju ei masentaisi. Mutta kuinka ollakkaan täällä jauhetaan siitä kuinka yli kolmekymppiset on jo vanhoja, paikat ei kestä, kasvua ei tapahdu ym. Itse olen 34v. ja kuvittelin, että voin vielä joskus päästä hyvään kuntoon. No hyvä, että minut palautettiin maan tasalle, ja kuvitelmat poljettiin maan rakoon. Ei muuta kuin niska köyryssä kohti uusia tappioita, ja treenataan nyt kevyesti vaikka sen vuoksi, että rappeutuminen hidastuisi. No ei auta kuin toivoa, ettei selkäranka napsahda poikki, kun tänään mavepäivänä vedän sillä 40kg:lla vyön ja polvisiteiden kanssa.

Noh noh, oma eno täyttää ens vuonna 50, käy mun kanssa puntilla sillontällön, ui, polkee töihin jnejne. Paino pyötii satasen paikkeilla @n.193cm ja rasvaa ei paljoa ole. Aloitti treenaamisen tosissaan uudestaan n.8 vuotta sitten. Viimetalvelta vetäs avantouinnin SM hopeaa omassa ikäluokassaan 25m matkalta :D Järkyttävässä kunnossa kaikin puolin vaikka ikää on jo kertynyt, ja mun tietääkseni ollut aina natu. Ties missä kunnossa olis jos roinais :D Taustalla myös viiden vuoden sisältä muutamat maratonit, puolimaratonit ja useita 10km juoksuja, edellisvuonna puolimaraton 2h 8min. Tulee mun kanssa ens kesänä juoksemaan puolimaratonia ja syksyllä 10km juoksun :D Eli ei se ikä merkkaa mitään. Tänäänkin salilla oli kaks 60+ ikästä miestä jotka mm. penkkas kummatkin 10 toiston sarjoja satkulla aika kevyen näkösesti :D

Hammasta kiristi ja kaikki asiat tuntuivat painavan mieltä, paineet ja agre suunnattuna maastavetoon uskalsi laittaa malmia normaalia enempi ja näin 75 kilon paikkeilla itse heiluessa ylpeänä tuli nostettua 140kg ylös :) Myös alataljassa rusettikahvalla 4x100kg pumppaus helpotti yllättävän paljon ärsyyntynyttä olotilaa, eli uudet ennätykset jee! Tammikuussa punttailun aloittaneena omasta mielestäni ihan siedettäviä tuloksia!

Pakkiksen eka viesti, yea!

Hammasta kiristi ja kaikki asiat tuntuivat painavan mieltä, paineet ja agre suunnattuna maastavetoon uskalsi laittaa malmia normaalia enempi ja näin 75 kilon paikkeilla itse heiluessa ylpeänä tuli nostettua 140kg ylös :) Myös alataljassa rusettikahvalla 4x100kg pumppaus

En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta jotenkin kuulostaa vähän hassulta, kun ykkösmaksimimaven ja alataljan sarjapainojen välinen ero ei oo ku 40kg. Tietysti sen vaijerin kulkusuunnat ja pituudet sun muut voi vaikuttaa vähän...

Mua ilahdutti maastaveto tänään, joka meni suhteellisen hyvin siihen nähden, että viime viikko oli totaalilepoa. Paitsi eilen piti tietysti mennä pikkusen, noh, ei nyt crossfittaamaan, mutta vähän heilumaan tohon autotalliin ja sillä sain kyljet ja pakarat kipeiks täks päiväks. Onneks se ei haitannu maastavedossa.

En haluaisi olla ilonpilaaja, mutta jotenkin kuulostaa vähän hassulta, kun ykkösmaksimimaven ja alataljan sarjapainojen välinen ero ei oo ku 40kg. Tietysti sen vaijerin kulkusuunnat ja pituudet sun muut voi vaikuttaa vähän...
Niinno, ehkä tuosta erosta voikin päätellä alataljan olevan vaijereineen ja rullineen ja muine voimapyörineen huomattavasti kevyempää kuin raa'an raudan liikuttaminen :)

Hemmetin nätti, hymyilevä ja timmi fitnesspimu ah niin tiukoissa vetimissään. En tietenkään katsonut, saati sitten tuijottanut, mutta sivusilmällä satuin ohimennen huomaamaan.
:)

Omalla salilla kahden eri alataljan sarjapainojen erot on luokkaa 20kg. :david:

Ilahdutti kovasti kun maasta nousi 190kg. Hetken aikaa harmitti kun 200 ei noussut (ei näissä hommissa voi kuin hävitä).

Onneksi päällimmäiseksi jäi hyvä mieli.

Ei varsinaisesti salijuttu, mutta kuitenkin. Olin aikoinani lihatiskillä töissä ja saatiin tavarantoimittajalta lahjaksi tilauksen mukana fleecetakit. Heitin intissä ollessani lenkkiä se takki päällä mutta sittemmin se katosi. Nyt vihdoin ja viimein löytyi taas! Asiallinen juoksuvarusteen siitä tekee paitsi keveys ja lämpimyys, niin myös se, että vasempaan rinnukseen on kirjailtu punaisella "Lihakonttori" :rock:

Etureisitreeni kulki tosi hyvin. Tuli tehtyä parin kovan smithikyykkysarjan perään vielä 20x170. Jonkun verran puhallutti useamman minuutin rupeaman jälkeen.

Tuli treenattua pitkästä aikaa yksin ja sain todella hyvän tuntuman jalkoihin. Sain vedettyä juuri sopivilla palautuksilla, kun ei tarvinnut sarjojen välissä vaihdella painoja.

Back
Ylös Bottom