Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei olis kannattanut lukea tätäkään ketjua. Luulin, että tällainen "Mikä ilahdutti" ketju ei masentaisi. Mutta kuinka ollakkaan täällä jauhetaan siitä kuinka yli kolmekymppiset on jo vanhoja, paikat ei kestä, kasvua ei tapahdu ym. Itse olen 34v. ja kuvittelin, että voin vielä joskus päästä hyvään kuntoon. No hyvä, että minut palautettiin maan tasalle, ja kuvitelmat poljettiin maan rakoon. Ei muuta kuin niska köyryssä kohti uusia tappioita, ja treenataan nyt kevyesti vaikka sen vuoksi, että rappeutuminen hidastuisi. No ei auta kuin toivoa, ettei selkäranka napsahda poikki, kun tänään mavepäivänä vedän sillä 40kg:lla vyön ja polvisiteiden kanssa.

ilahdutti kun salilla oli yks miespuolinen joka on todella kuuma jos nyt suoraan sanoisi. jos joskus uskaltaisi jotain sanoakkin..![]()
Myös alataljassa rusettikahvalla 4x100kg pumppaus helpotti yllättävän paljon ärsyyntynyttä olotilaa, eli uudet ennätykset jee! Tammikuussa punttailun aloittaneena omasta mielestäni ihan siedettäviä tuloksia!Hammasta kiristi ja kaikki asiat tuntuivat painavan mieltä, paineet ja agre suunnattuna maastavetoon uskalsi laittaa malmia normaalia enempi ja näin 75 kilon paikkeilla itse heiluessa ylpeänä tuli nostettua 140kg ylösMyös alataljassa rusettikahvalla 4x100kg pumppaus
Niinno, ehkä tuosta erosta voikin päätellä alataljan olevan vaijereineen ja rullineen ja muine voimapyörineen huomattavasti kevyempää kuin raa'an raudan liikuttaminenEn haluaisi olla ilonpilaaja, mutta jotenkin kuulostaa vähän hassulta, kun ykkösmaksimimaven ja alataljan sarjapainojen välinen ero ei oo ku 40kg. Tietysti sen vaijerin kulkusuunnat ja pituudet sun muut voi vaikuttaa vähän...