Mikä digiboksi kannattaisi ostaa???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Relg
  • Aloitettu Aloitettu
Heittäkääs tulemaan hyviä ja huonoja puolia eri bokseista. Antenniverkkoon pitäisi joku suht perus boksi hommata. Ei siis kovalevyllistä vielä tässä vaihees, korttipaikka voisi kuitenkin olla vaikka epäilen että näinköhän sillekään käyttä on..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Relg sanoi:
Heittäkääs tulemaan hyviä ja huonoja puolia eri bokseista. Antenniverkkoon pitäisi joku suht perus boksi hommata. Ei siis kovalevyllistä vielä tässä vaihees, korttipaikka voisi kuitenkin olla vaikka epäilen että näinköhän sillekään käyttä on..

tämä on hyvä kauppa netissä ja malli ihan ok, mulla on C-boxin vastaava

MediaPlazaShop.com hinta: 133,00 euroa
Handan DVB-T 5000 - Antennivastaanottoon Conax kortinlukijalla

itse tilasin tuolta niin tuli paketti seuraavanpäivänä postiin.

Kannattaa tsekata myös www.dvdplaza.fi Tuolta löytyy asiaa monista boxeista :)

Multa tulee myös ääni Handan dvb-t5000:lle.Reilun vuoden ollut meidän perheessä ja ei ole ensimmäistäkään vikaa tai jumitusta vielä tullut.

Handan DVB-T5000 mullakin, kai se on ihan ok. Jumittuu joskus harvoin ja silloin pitää nousta sohvalta sammuttamaan ja käynnistämään boksi uudelleen. :jahas: Jossain testissäkin (MikroPC muistaakseni) pärjäsi ykköseksi. Kanavanvaihtoviiveen pitäisi olla muka pieni mutta kyllä se silti hetken miettii.

Nyt ehkä vuoden ajan vähemmän seurannu tätä aihetta niin pikkusen tippunu kehityksen kärryiltä. Tosin tuntuu että ihmeen vähän uusia malleja tullu myyntiin, esim Philipsiltä ilmeisest vieläkin ne 1000/2000 sarjan boksit myynnissä ja Sonylta 800 sarjalainen.

Salora/finlux oli sillon vuosi sitten ilmeisesti aika hyvä värkki, mutta ehkä nämä uudet jo menny siitäkin ohi...

Humax on jees. Itsellä kaapeliin 1201c (vanha malli jonka sai poistomyynnistä 50eurolla)

Mä oon näissä kuva-ja ääni puolen jutuissa niin ulkona, ettei mitään rajaa.

Lueskelin tuolta DVDPlazalta juttua verkkokaupan kansalaiboksista. Onkos teillä kokemuksia? Semmosta oon aatellu ostaa, mutta, mutta...Mistä ihmeestä mä tiedän onko mulla antenni -vai kaapeli käytössä? Ja jos ostan nyt antenniversion ja muutan hetken päästä kaapeliverkon piiriin, niin boksi menee uusiks? Mä siis epäilen, että tuolla mun luukussa on antenniverkko.

Mä en pysty käsittämään, kuka maksaa boksista 500€! :eek: Miten nuo voikin olla niin sairaan hintaisia, kalleimmat siis.

Muita suosituksia maks. 100€ boksiksi?

No siis kallimmassa on kiintolevy mukana ja mahdollisesti kaksi virintä. Tälläin voit katsella yhtä kanavaa ja nauhoittaa toista. Itse meinaan hommata kiintolevyllisen boxin, koska aika turhauttavaa jos ohjelmien aikataulu sitoo omaa aikataulua.

Antenniverkossa varmaan ollaan jos ei näy kaapelikanavia. Isännöisijältä voi tarkistaa oman verkkonsa.

Mä ieltäydyn uskomasta, että perusbokseissa olisi mitään kriittistä eroa. Ehkä jossain kanavanvaihtonopeudessa ja tällaisissa, muttei muuten. Boksi ostetaan tarpeen mukaan, joten ihan peruskatsomiseen ottaisin jonkin sieltä halvimmasta päästä. Itselläni on yksivirittimillinen kovalevyllinen loota, kun videot prakasi ja tuli muutenkin boksin tarve.

Mä ostin toissapäivänä Digialityn(?) boxin, mutta en saa enää videoita, enkä myöskään DVD:tä näkymään. MIKSI?

Ostin sellaisen scart-jakajan, mutta en edelleenkään saa em. näkymään.

Battle sanoi:
Mä ostin toissapäivänä Digialityn(?) boxin, mutta en saa enää videoita, enkä myöskään DVD:tä näkymään. MIKSI?

Ostin sellaisen scart-jakajan, mutta en edelleenkään saa em. näkymään.
Scart jakajasta tuleva kiinteä johto kannattaa kokeilla ensin vaikkapa televisioon ja jos ei näy niin silloin se on input-johto (harvemmin). Erillisillä scart-johdoilla sitten dvd, videot ja digipoksi jakajaan.

Kyllähän niissä tietysti on juurikin nuo kaksi viritintä ja kovo, mutta silti hinnallisesti kalliita kuluttajalaitteiksi.

Mulla on omassa verkossa joku hämärä homma, kun näkyy esim. Saksalainen VIVA ja joku saksan elokuvakanava. BBC näkyy myös. SubTV, urheilukanavat jne. ei näy. Pitää varmaan kysäistä, jos innostuu tuon boksin hommaamaan.

Sinällään mulla ei oo tarvista kovolle, kun mä kattelen töllöö tosi harvoin. Leffat tulee vuokraamosta tai koneelta. Tuli vaan tuo hankinta mieleen, kun pistin ittelleni kisastudion pystyyn Suomen ensimmäisen pelin ajaksi, niin eikös 1 ja 3 erä näkyneet digikanavalla ja toinen erä näkyi analogisessa verkossa :(

Kyllä tuollainen 160Gb + 2 viritintä pitäisi irrota 300e:llä, ei kun ei.

Kuullostais satelliittikanavilta, mutta silloin subi ei pitäis näkyä.

Siis sub ei näy.

Mietityttää vaan ostaa noinkin kallis boksi, jos ja kun tässä tulee muutettua kesällä kaapeliverkon piiriin. Siinä on sitten 300€:n boksi käyttämättömänä.

Kyllä mä taidan ton kansalaisboksin ostaa, kunhan asiasta enemmän innostun.

psali sanoi:
tämä on hyvä kauppa netissä ja malli ihan ok, mulla on C-boxin vastaava

MediaPlazaShop.com hinta: 133,00 euroa
Handan DVB-T 5000 - Antennivastaanottoon Conax kortinlukijalla

Stokkalla 99e ja oikein hyvä ja tyylikäs vekotin.

Huppe sanoi:
Scart jakajasta tuleva kiinteä johto kannattaa kokeilla ensin vaikkapa televisioon ja jos ei näy niin silloin se on input-johto (harvemmin). Erillisillä scart-johdoilla sitten dvd, videot ja digipoksi jakajaan.

Ok! Kiitos.

Osaako kukaan viisaampi sanoa, että miksi digitelevisiossa (digiboksissa) kanavaa vaihdettaessa on selkeä viive, verrattuna vanhaan analogiseen?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom