Mikä ärsyttää / häiritsee salilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ayana
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ruuhkat ärsyttää. Ja kyylät. Varattu penkki saa suorastaan potkimaan seiniä! :D Saisivat hommata enemmän vapaita painoja ja isomman tilan niille ylipäätänsä. Tuolla mun salilla on tasan yksi kunnon penkki ja mavettajiakin mahtuu vain yksi kerrallaan. Kyykkypaikkoja sentään on kaks.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Liian korkea penkki, jolta mun jalat ei yllä lattialle ja on penkattava kintut penkillä. :( Kiva siinä koittaa jotain enkkoja tehä kun on tolleen!

Kaipailisin salille eniten toisten huomioon ottamista. Ite ainakin yritän toimia mahdollisimman huomaamattomasti, nopeesti ja jättää kaiken niinku ne oli ennen ku mä tulin treenaamaan.

Se toisten huomioon ottaminen ja peruskohteliaisuus on monella hakusessa joka paikassa, liikenteessä, kaupan kassalla, yleisissä paikoissa liikkuessa... Joten turha toivo että osaisivat salillakaan ajatella omaa persettä pidemmälle :face:

Ihteä ärsyttää lähinnä sellaset ruuhkat mitä tänään oli. Ei meinannu mahtua mihinkään, mut nykysin kuljen eniten kortilla sisälle nii ei tarvi enää nii usein asiasta valittaa.
Se inhottaa kun jotkut ihmiset ei viitti huolehtia hygieniastaan sen vertaa et käyttäisivät riittävästi deodorantti ettei koko sali haisis nii jumalattoman pahalle. Ei sillä. Sali on tehty treeniä ja hikoilua varten, mutta monet ihmiset jotka ovat läpimärkiä hiestä eivät haise pahalle.

Hmmh, ärsyttää salilla
- ihmiset jotka valittaa musiikista mitä soitetaan, joko se on liian kovalla tai vääränlaista taitaitai.. (esim. jos omasta soittimesta on akku loppu tai tilanne muuten vaatii yleisen musiikin kuuntelua). "Ei salille mennä kuuntelee mitää iskelmä radioo"

- Se että jos sanon aamulla huomenta muille salilla olijoille, ei vaivauduta vastaamaan, tai muuten vaan katotaan kun hölmöö

- ihmiset jotka tulee salille juttelee ja näyttää hyvältä, hyvältä saa näyttää mut vois sielä tehdäkin jotain sellai ettei tarvii kattoo joka toiston välissä miltä perse näyttää tai leviikö ripsarit

- ja perus kyylääjät :)

Paska musa, useimmat kanssatreenaajat, ruuhka-ajat ja imurointi salin aukioloaikoina.

Eräs tietty ulkomaalaissyntyinen mieshenkilö, joka aina kyylää, mutta kerran tämä samainen herra tuli prässin vieressä olevalle sohvalle istumaan ja tuijottamaan kun tein itse prässissä.. Samainen tuli myös kerran taakseni seisomaan kun kyykkäsin. Kiva juttuhei.

Myös tytöt jotka on ilmeisesti geeneiltäänkin hoikkia ja joiden ei niinkään "tarvitsisi" käydä salilla (riippuen tietty omista tavotteista), mutta ilmeisesti käyvät siellä vain jotta voivat sanoa harrastavansa salilla käymistä. Lähtevät salilta saman näköisinä (laittautuneina) kuin tulivatkin, vievät laitteet jutellen / tekstaten niissä ja katsovat niitä naisia kuin hulluja, jotka ovat aivan hiessä ja rähjääntyneitä kun poistuvat salilta.. No kaikki reenaa tyylillään, mutta peilissä on vika jos ei tulosta tule..

- reiden lähentäjä- ja loitontajalaitteet, ja oletus, että olen oikea ihminen neuvomaan niiden käyttöä. (Miksei ihmiset viitsi tehdä jotain oikeita jalkaliikkeitä, kuten kyykkyä tai mavea?)
- keski-ikäiset miehet, kun tuijottaa, ja toteaa lopuksi juuri kun olet saanut raskaan kyykkysarjan loppuun. "Sä treenaatkin ihan tosissaan!" (Ei, tulin salille vaan näyttäytymään..)
- kyyläävät naiset. Tai yleensä kyylät. Kyylään varmaan itsekin, koska olen ärsyttävä :D
- salilla toisiaan halailevat, äänekkäät intialaiset äijälaumat, jotka ovat keksineet ainakin 30 eri tapaa treenata hauista ja vievät samalla tätä tarkoitusta varten muun muassa minun penkkipainoni, kun lepään sarjojeni välissä.
- montaa eri laitetta samaan aikaan varaavat huitojat
- ihmiset jotka laittaa liikaa painoa penkkiin ja antaa varmistajan nostaa painon puolestaan, vaan että voisi sitten kehuskella kevereille jälkikäteen, kuinka paljon sitä rautaa nousee
- kaverin huono salipäivä ja hänen äänekäs valituksensa siitä (Oma reeni voisi mennä hyvin, mutta vaikea keskittyä, kun kaveri valittaa. Eihän aina voi mennä hyvin!)
- se että joku valittaa kolinasta

mua ärsyttää salilla eniten tuijottavat miehet. harvemmin kiinnitän huomiota muihin kun olen salilla mutta avoimen tuijotuksen yksinkertaisesti tuntee. mikä helvatin oikeus niillä on tuijottaa ja pilata treeni. tässä pari esimerkkiä: krossarilla oleva mies tuijottaa etumusta peilin kautta ja takamusta sillä välin kun kumarrun maveen. tulee kiusallinen olo. ja eräs toinen kerta kun naama punaisena huhkin pystypunnerruksia ja vieressä olevan miehen katse on kiinnittynyt peilin kautta rintoihini eikä edes katso muualle kun huomaan sen... -.-

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pahoittelen jo etukäteen kirjoittamista Punttimimmien puolelle. Sattumalta lukaisin muutaman sivun tästä ketjusta.

Jotenkin vain tuntuu kurjalta, että niin moni kokee ahdistavana, jos mies erehtyy katsomaan viehättävää kanssa treenaajaa "sillä silmällä". Tietysti en osaa nyt asettua naisen asemaan, koska jotkut miehet varmasti tuijottavat todella häpeilemättä. Toivottavasti en ole itse kenenkään treeniä pilannut vilkaistessani.

Mutta tänäänkin kyllä lämmitti sydäntä turkulaisella salilla muutama lyhyt katseiden vaihto aivan taivaallisen hyvännäköisen punttimimmin kanssa. Salilta lähtiessään vielä moikkaili mietteliäälle treenaajalle. Kahville tai elokuviinhan tuota kaunista olentoa pitäisi pyytää... mutta mitäpä tässä kiirettä... valmiissa maailmassa katsotaan miten tilanne kehittyy...

Arrrg!

Pakko purkaa tänne, kun tosiaan näin vuoden vaihteen jälkeen muutamakin asia ärsyttää salilla.

Kaikkein eniten nämä "jee nyt lähtee läskin uuden vuoden lupaukseksi" ja näitä näkee sen kaksi viikkoa salilla. Siinä menee itselläki fiilikset, kun porukka ei tiedä miten salilla käyttäydytään vaan tekee mitä lystää. Juuri tälläisiä että olet laittamassa painoja tankoon niin kaveri tulee toiselle puolelle laittamaan ja ottaa tangon ihan tosta noin vaan, sanomatta mitään.:jahas:

Mua häiritsee ehkä eniten salilla se, että painot ja muut treenivälineet jätetään hujan hajan mihin sattuu. Ja sali ei myöskään mielestäni ole lasten paikka - ainakaan sellaisten, jotka sotkevat koko salin, josta päästäänkin tuohon eniten ärsyttävään juttuun. :D

Muuten mua ei juurikaan mikään häiritse salilla. Treenaan kuulokkeet korvilla omassa maailmassani, joten en juuri kiinnitä huomiota siihen, mitä ympärillä tapahtuu. Ruuhkat kiristäisi hermoja, jos joutuisin ruuhka-aikaan treenaamaan.

Heh, päivästä riippuen lista ärsytyksistä saattaa olla pidempikin :D

- Ruuhkat! Ärsyttää jos jo pukkarissa on porukkaa tungokseksi asti, saatika jos salin puolella joutuu odottelemaan laitteita. Sattuneesta syystä tykkään käydä salilla ennen aamukasia.
- Toisena nämä laitteilla istujat. Kumpa kaikki tajuaisivat nostaa sen perseen penkistä jos näkee salilla kaverin tai tuntee pakonomaista tarvetta räpeltää kännykkää.
- Oletus, että salilla pitäisi olla kuin kirjastossa. Heti paheksuvia mulkaisuja jos painot yhtään päästävät ääntä.
- Monta laitetta yhtä aikaa varaajat.

Pakko purkaa tänne, kun tosiaan näin vuoden vaihteen jälkeen muutamakin asia ärsyttää salilla.

Kaikkein eniten nämä "jee nyt lähtee läskin uuden vuoden lupaukseksi" ja näitä näkee sen kaksi viikkoa salilla. Siinä menee itselläki fiilikset, kun porukka ei tiedä miten salilla käyttäydytään vaan tekee mitä lystää. Juuri tälläisiä että olet laittamassa painoja tankoon niin kaveri tulee toiselle puolelle laittamaan ja ottaa tangon ihan tosta noin vaan, sanomatta mitään.:jahas:

Iso komp. Onneksi teen vuorotyötä, eli kaksi viikkoa kolmesta käyn salilla aamuisin, mutta se kolmas viikko kun sinne täytyy itsensä tunkea 15-19 välillä nii avot kun alkaa vannetta pään ympärillä kiristämään. Esim. nyt perjantaina kulutin salilla aikaa 1,5h enkä saanut juuri mitään tehtyä. Keskivartalolihavat mammat olivat tehneet joukkoryntäyksen. Samoin pyylevät nuoret naiset. Innolla oikein odotan ensi viikkoa, kun joudun taas kerran käymään 15-19 välillä ainakin sen 3 kertaa. Huoh.

Pahanhajuiset ihmiset on myös yksi ärsytys. Tulee helposti huono olo, jos joku haisee tosi pahalle.

Sitten ärsyttää myös sellaiset, jotka koko ajan sinkoilevat ympäri salia. Eli tekevät samaan aikaan salin eri puolilla olevilla laitteilla ja hyppivät niiden välillä kauheaa vauhtia.

Minua ei kauheasti haittaa miespuoliset kyttääjät, etenkin jos sattuvat olemaan ihan katseltavan näköisiä :D Saatan itse tehdä aivan samaa, tosin katselen siis miehiä ;)

Mua taas ärsyttää kun yritän tehdä supersarjaa ja olen raahannut penkit sopivasti varatakseni molemmat vempeleet, niin eiköhän joku urpo ala vaihtelemaan tankoja tms. taljassa kun teen sitä ensimmäistä liikesarjaa. Sit katsotaan pahalla silmällä kun sanon, että mulla ois siinä kesken... Tana.

Minäkin muuten varaan välillä useampaa laitetta/penkkiä/mitä tahansa, mutta pidän kyllä huolen että ne ovat lähekkäin, ettei sinkoilua synny. Mutta sitä en käsitä että joku viitsii loukkaantua, jos menen esim. ristikkäistaljaan tekemään jotain, kun ketään ei näy 5 minuuttiin siinä. Sit tullaan kihisemään siihen sieltä useamman metrin päästä, kun ollaan oltu _juttelemassa_ jonkun kaverin kanssa. Vitustako minä voisin tietää että siinä on joku kesken kun ei siinä ketään näy. Tuppaan useimmiten keskittymään omaan treeniin enkä seuraamaan mitä muut on tekemässä.

Zone-sarja -42%
- Ruuhkat! Ärsyttää jos jo pukkarissa on porukkaa tungokseksi asti, saatika jos salin puolella joutuu odottelemaan laitteita. Sattuneesta syystä tykkään käydä salilla ennen aamukasia.
KYLLÄ!! (tosin itse en ikinä sais itteeni salille ennen aamukasia...:D)

kun esim penkkitreenin jälkeen kävin hakemassa 3 metrin päästä juotavaa (pullo) ja palasin takaisin niin siinä oli joku homppeli jo repimässä painoja poies. ja se pistävä hien haju jos ei ole mitää kemikaaleja kainalossa taikka edes suihkussa käynyt.

Mua häiritsee ehkä eniten salilla se, että painot ja muut treenivälineet jätetään hujan hajan mihin sattuu. Ja sali ei myöskään mielestäni ole lasten paikka - ainakaan sellaisten, jotka sotkevat koko salin, josta päästäänkin tuohon eniten ärsyttävään juttuun. :D

Todellakin tämä! Mikä v*ttu siinä on, ettei voida olla siistejä ja viedä/laittaa tavarat paikoilleen, niin kaikilla olisi kivempaa treenata. Mikään tanko tai paino EI voi UNOHTUA sarjan jälkeen, tai siten on helvetin lyhyt muisti, kun just on liikkeen lopettanut. Prkl, että nostaa verenpainetta tuo.

Yhdellä urheiluseuran pikkusalilla, jossa joskus käyn, eka 10min. menee yleensä siihen, että siivoan paikat (laitan tavarat paikoilleen ja jopa lakaisen lattiaa). Se siivoaminen ei sinällään ärsytä, koska teen sen vapaaehtoisesti, vaan tavarat hujanhajan jättäneiden ajattelemattomuus ja tyhmyys. Isommilla saleilla ei viitsi omaa aikaani käyttää muiden jälkien siivoamiseen, mutta tuo pikkusali toimii talkoovoimin, niin siellä tulee tehtyä enemmän kuin tarvitsisi.

Back
Ylös Bottom