- reiden lähentäjä- ja loitontajalaitteet, ja oletus, että olen oikea ihminen neuvomaan niiden käyttöä. (Miksei ihmiset viitsi tehdä jotain oikeita jalkaliikkeitä, kuten kyykkyä tai mavea?)
- keski-ikäiset miehet, kun tuijottaa, ja toteaa lopuksi juuri kun olet saanut raskaan kyykkysarjan loppuun. "Sä treenaatkin ihan tosissaan!" (Ei, tulin salille vaan näyttäytymään..)
- kyyläävät naiset. Tai yleensä kyylät. Kyylään varmaan itsekin, koska olen ärsyttävä :D
- salilla toisiaan halailevat, äänekkäät intialaiset äijälaumat, jotka ovat keksineet ainakin 30 eri tapaa treenata hauista ja vievät samalla tätä tarkoitusta varten muun muassa minun penkkipainoni, kun lepään sarjojeni välissä.
- montaa eri laitetta samaan aikaan varaavat huitojat
- ihmiset jotka laittaa liikaa painoa penkkiin ja antaa varmistajan nostaa painon puolestaan, vaan että voisi sitten kehuskella kevereille jälkikäteen, kuinka paljon sitä rautaa nousee
- kaverin huono salipäivä ja hänen äänekäs valituksensa siitä (Oma reeni voisi mennä hyvin, mutta vaikea keskittyä, kun kaveri valittaa. Eihän aina voi mennä hyvin!)
- se että joku valittaa kolinasta