Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mihin lihaksiin selän liikkeet pitäisi tuntua?
Komppaan.No selkään.
Mihin lihaksiin selän liikkeet pitäisi tuntua? Olen veivaillut selkää , vähän laitteessa kuin laitteessa saamatta oikein tuntua , mihkään kohtaan. Liekö sitten vedän käsillä liikaa? mutta mihin yleensä selkälihasten pitäisi tuntua?
Joo olen katsellut videoita ja jopa kuvannut tekniikan.. vertaillu sitä videon tekniikoihin mutten saa mitään tuntoa selkään..
Vaikea sitten sanoa mikä mättää pitäisi itse päästä katsomaan kun teet kyseistä/kyseisiä liikkeitä.
esim alataljassa kapeella kahvalla väsyy kädet ennemmin kuin selkään tulee mitään tuntoa. venytys tuntuu muttei vedon lopussa vaikka loppuun asti vedän....
jos kyseessä on video, missä hartiat pidetään takana koko ajan ja kerrotaan ryhtiä pidettävän yllä lihaksilla, kannattaa katella toinen video. jos haluaa selkään tuntumaa, kannattaa keskittyä nimenomaan hartioiden eteen-taakse- tai ylös-alas -liikkeisiin liikkeestä riippuen. leuoissakin siis hartiat on korvissa ensin ja liike lähtee niiden vedolla alas. vasta sitten seuraa käsiveto. alataljoissa jne sama eli hartiat eteen hartiat taakse ja vasta sitten käsillä.
leuoissakin siis hartiat on korvissa ensin ja liike lähtee niiden vedolla alas.