Mihin aikaan treenaatte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peetu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä kävin tänään eka kertaa aamulla noin 6.30 ja treeni meni ihan hyvin. Joten jos nukkuu kunnolla niin pystyy käymään aamulla.

Monelta salille?

Mikä olisi optimaalisin ajankohta päivästä mennä salille? Midän salilla isot pojat käyvät iltaisin, mutta itse olen kyllä saanut hyviä tuloksia aamutreeneilläkin. Harvassa kirjassa neuvotaan käymään salilla jonain tiettynä ajankohtana.

Tokihan salille kannattaa menää silloin kun itselle parhaiten ohjelman ja olon mukaan sopii. Mulle käy parhaiten iltatreenit jo senkin vuoksi, että päivällä on töitä (paitsi nyt olen viikon lomaillut). Aamutreeneistä ei mun kohdalla tule mitään, en vain saa itsestäni mitään irti.

Kun cuttailen, niin käyn salilla aamulla n. 30min heräämisen jälkeen. Aamupalaksi pelkästään puoli litraa vettä.

Bulkatessa taas salilla tulee käytyä alkuillasta, siinä 17-19 aikoihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt treenaan aamulla tyhjällä vatsalla tai vaihtoehtoisesti kolme tuntia aamucardion jälkeisen aamupalan jälkeen.

Illemmalla ei enää jaksa, kun alkaa väsyttää ja on laiskempi olo kuin aamulla.

Talvella, kun en ota aamucardiota, treenaan noin klo.11-12, tai siis aloittelen suurinpiirtein tuolla välillä. Sitten tietysti tulee muutosta, jos pääsee töihin tai kouluun... :whip:

Noin puoli tuntia heräämisen jälkeen. Protsku+rypsäri+rasvanpolttaja naamaan, ja 20-30min päästä salille. Vireystaso on huipussaan ja esim. prässissä tullu sarjaenkat aamutreenissä. Ja rasva tietysti palaa normaalia paremmin... täytyy syödä hiilaria tarpeeks että maksan glykogeenivarastot täyttyis. Treenien kesto on tosin normaalia lyhyempi kuin iltatreeneissä, mutta vaihtelu virkistää.

Pakkis-neitsyys lähti... :)

Nyt kesällä kun olen ollut aika paljon iltasin töissä 16->, niin on tullu treenattua n. klo 12. Yleensä kympiltä ylös aamianen naamariin ja klo 12 repii painoja.

Tänään kuitenkin heräsin ysiltä -> aamiainen -> takas nukkumaan -> ylös 11.00 -> kofeiinia koneeseen -> puntille ja ennätyssarjapainoilla rautaa ylös! Eli toimi hyvin mun kohdalla ja taidan jatkaa samaan tyyliin.

No ylees tulee treenattua pienessä sievässä kello 4 jälkeen ku oon tullu baarista. Jos jostain syystä en pääse baariin niin sitten treenaan illalla klo 18 tai 21.00:kippis1: :kippis1: :kippis1:

Originally posted by rsturbo
No ylees tulee treenattua pienessä sievässä kello 4 jälkeen ku oon tullu baarista. Jos jostain syystä en pääse baariin niin sitten treenaan illalla klo 18 tai 21.00:kippis1: :kippis1: :kippis1:

Heh. Taitaa turpo tänä yönä kirjotella pienessä sievässä?

:kippis1:

Vähän millon sattuu, yleensä joskus iltapäivällä/illalla, tosin nyt kesällä vapaapäivinä yleensä puolenpäivän aikoihin välttääkseni ruuhkaa.

Back
Ylös Bottom