Mihin aikaan treenaatte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peetu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nostetaan melkein 10 vuoden takaista ketjua ylöspäin.

Itse olen käynyt treenailemassa aamusin, päivällä ja iltaisin.
Kaikissa on hyvät ja huonot puolet.

Aamu:
+ Ei melkein ketään salilla
+ Saa rauhassa treenata
+ Saunassakin saa yksin mietiskellä

- Väsymys meinaa vaan painaa aamuisin

Iltapäivä/Ilta
+ Paljon tuttuja salilla
+ Meno on parempaa

- Tungosta
- Ei jaksa jonotella jokaiseen tarvittavaan laitteesee, jos on ruuhkaa
- Sauna on aina täynnä

Salitreenin vedän aina kun on mahdollista, aamuisin. Itse tykkään käydä heti aamusta, kunhan on saanut silmät auki ja kahvia koneeseen. Päivän toinen reeni sitten illalla.

Riippuen aivan täysin muusta elämästä. Jos on opiskelua tai töitä, niin n. 5 aikoihin. Nyt kun on lomaa, niin tykkään mennä 12-2 maissa. Näihin aikoihin saa välillä olla jopa yksin, mikä tarkoittaa vapaata musiikkivalintaa :)

Arkisin lähes poikkeuksetta aamulla klo. 5:00 --> ja viikonloppuisin ehkä vähän myöhemmin (6:00 - 7:00 -->). Treenannut jo jonkin aikaa näin aamusta ja vaikeaa olisi kuvitella enää treenin siirtämistä esim. iltapäivälle. Havaittuja hyötyjä: Vireystila itselläni aamuisin parempi, joten treeni kulkee heti alusta asti hyvin. Salilla usein aika vähän muita, joten ei tarvitse odotella/jonottaa, että pääsee tekemään.

Riippuen aivan täysin muusta elämästä. Jos on opiskelua tai töitä, niin n. 5 aikoihin. Nyt kun on lomaa, niin tykkään mennä 12-2 maissa. Näihin aikoihin saa välillä olla jopa yksin, mikä tarkoittaa vapaata musiikkivalintaa :)

Tismalleen näin. Paitsi että musiikiksi painan aina vaan random-nappulaa, jos täytyy käydä sitä levysoitinta näpräämässä.

Työpäivinä tavoite on olla salilla suoraan töistä, viimeistään klo 17. Aamutreeniä olen kaksi kertaa testannut, ei ole mun hommaa. Vapaapäivinäkin pitää olla ainakin 3 tuntia hereillä ennen kuin tulee mentyä, jotenkin ei vaan muuten suju. Sitten taas ilta 19 -> ei mielellään varsinkaan viikolla, haittaa itselläni unensaantia jos tavoite olisi päästä "ajoissa" nukkumaan.

itse tykkään 2. aamupalan jälkeen parhaiten, tai no oikeestaan melkein ekan aamupalan jälkee viel parempi. mun mielest mukavint tehdä treeni silloin kun on eniten viel energiaa ja sit saa chillata koko loppupäivän. jos treenaan illal, ni sit tavallaan ootan koko päivän treenaamist, eikä se tunnu mukavalt :)

17 jälkeen useinmiten, koulun/työn jälkeen iltapäivällä. viikonloppusin 12-15 aikoihin. illasta jos ei ole ehtinyt aiemmin päivällä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Työt rytmittää. Iltavuoro- ja yövuoropäivinä menen salilta suoraan töihin, aamuvuoropäivinä taas treenaan töiden jälkeen. Vapaat yms, niin pyrin treenaamaan iltaisin seiskan tai kasin jälkeen, ei ole salilla ruuhkaa.

Iltaisin lähes poikkeuksetta, myös kun olen lomalla. Pienestä pitäen ollu yökukkuja, ei tulisi mieleenkään heti heräämisen jälkeen lähteä puntille. 18-21 aikaan on eniten energiaa treenailla.

Viikolla 2-3x 1h treeni klo.4:45 ja sieltä suoraan töihin. Viikonloppuna molempina päivinä n.1,5h treeni klo.8. Etuina on ettei ole ruuhkaa, eikä tarvitse töiden/ylitöiden jälkeen arpoa riittääkö paukut enää hyviin treeneihin.

8 jälkeen illalla yleensä. Joskus päivemmällä, mutta jaksaa parhaiten tehdä yleensä illalla. Aamulla ei kyllä jaksa yhtään tehdä, kerran tein aamupalan jälkeen ja jäi viimeseks kerraksi. Helvetin heikko olo tuli treenin aikana eikä jaksanut yhtään tehdä.

17:00. Mahdollisuus olisi treenata oikeestaan mihin aikaan tahansa, mutta jotenkin toi aika vaan tuntuu parhaimmalta. Tosin viiden aikaan siellä on aina ihan järjetön ruuhka. Voisi kyllä harkita aamulla käymistä, saisi olla kaikessa rauhassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom