Mieti sitä: WTF?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hohoo poutsi ois muuten pitädy saada tuonne. Ois voinu näyttää malliesimerkin siideridietistä. :D Kun noi ei tuolla taida syödä oikein ollenkaan vaan juovat pelkästään. Vaikka eikös se podekin sanonu jotenkin about tähän tyyliin että "mä en kato sillälailla et otanko mä kaloreita proteiinista hiilihydraateista vai rasvasta.. mä katon vaan et mä otan kaloreita" joten ei sillä niin väliä ottaako ne päivän cälörit syömällä vai juomalla. ;)

Merica sanoi:
Prostituoidut on sitten asia erikseen, mutta mielestäni sana "huora" kuvaa melko hyvin muijaa, joka heiluttelee estottomasti paljasta persettään kameran edessä ja vonkaa munaa jokaiselta lähietäisyydellä olevalta mieheltä...

Se on horo. Huorat on niitä jotka pakottaa ostamaan ruokaa ravintoloissa, maksamaan leffat, tai yleensäkin vaativat jonkinnäköistä korvausta muodossa tai toisessa. Horo ei pyydä mitään, vaan on kuin äiti Teresa! Huorat on siitä hyviä että ne on osin lojaaleja sille joka maksaa eniten. Horot on lojaaleja vaan itelleen, siksi ne on enimmäkseen sinkkuja.

Tis is hjuumor. :evil:

J_mp sanoi:
Pieni hinku kaverilla päästä julkisuuteen. Ensin ne missinkisat nyt tämä, ihan salettiin kaveri on hakenut bigbrotheriin. Ehkä huonoin turhinjulkkistyrkky. Ja mitä vittua jätkähän on 30v, noi muuthan on parikymppisiä! Kyllä ton touhun ehkä sulattaa vielä noilta, mutta kertoo kaverista aika paljon kun kolmekymppisenä on aikaa "bilettää" 5 päivää 10vuotta nuorempien kanssa samalla tasolla....

Ei eikeen muhunkaan uppoa, tää tämmönen viihde. Hävettää oikein noiden puolesta. Ihan selvästi näkee, että ne yrittää olla ihan yli "häröjä" tms.

nyt on jätkä sekasin. mitä helvettiä se ikä siihen bilettämiseen liittyy?
jos haluaa bailata niin bailaa.

jos mulle joku tulee sanomaan, että "et sä voi olla tollei radalla kun oot jo 33v", ni pakkohan sille on avokas antaa.

total13 sanoi:

jos mulle joku tulee sanomaan, että "et sä voi olla tollei radalla kun oot jo 33v", ni pakkohan sille on avokas antaa.

Jep. "Aikuisuudesta" on ihme kuva teineillä yleisesti. Kyllä sen sitten ite tajuaa kun huomaa että 20. ikävuoden jälkeen mikään ei muutu - enää koskaan. Voi vaan käyttää sen mitä omaa siihen mistä pitää. Ja jotkut pitää hauskaa ja bilettää. Mikäs siinä.

~Voimariini ~ sanoi:
Sanokaapa joku viisas, että mitenkä noi kamerat saa toimimaan? Mulla ei näy yhdessäkään mitään. "HUOM! Kameran lataaminen voi kestää hetken..." ja sitten pelkkä musta ruutu. Haluan osani tästä paskaviihteestä.
Itselläni ainakin toimi vain niin, että kävin poimimassa noiden streamien suorat osoitteet tuolta lähdekoodin seasta. Tässäpä nämä, jos näistä vaikka olisi apua.

Keittiö
Olohuone
Makuuhuone2
Makuuhuone1
Handycam

Tuo handycam ei nyt jostain syystä inahdakaan, mutta se voi johtua siitä, että nuo ovat kaikki tuolla kämpällä tällä hetkellä.

total13 sanoi:

No HEI!! En tarkottanut, että ei sais bilettää enää 30vuotiaana, mutta tarkotin, että mitä vittua se jätkä tekee 20 vuotiaden kanssa ja käyttäytyy vielä samallalailla kuin ne.

Kyllä helvetissä meikäläinenkin meinaa vielä 30 vuotiaana bilettää ja kovaa, mutta teen sen ikästeni kavereiden kanssa ilman missään perhanan teinihelvetissä kameroiden keskellä.

SIC- sanoi:
No kyllä sen huomaa että henkinen kasvu on kesken jos vielä 30v eletään ja biletetään kuin 20 kesäset.

Tätä just tarkotin, tämä on se suuri 15-20 ikävuoden tuoma viisaus vähän sen jälkeen kun ei enää haluakkaan isona palomieheksi; kuva siitä millaista elämä on 25-30 v ja siitä eteenpäin. Maaginen henkinen kasvu. Mihin se oikein perustuu? Kyllähän jotkin asiat pitemmän päälle alkaa vituttamaan ja kaikelle on aikansa, mutta ei ole mitään valmiita muotteja mihin pitää mahtua tietyssä iässä. Ja miksi korjata jotain mikä ei ole rikki. Jos teinien kanssa bilettäminen on kivaa ja se tuottaa henkilökohtaista hyvää, kellään ei pitäis olla mitään sanottavaa. Minä en ainakaan kattele kenen kanssa vedän viinaa tai valikoi kavereita tms. sen mukaan minkä ikäisiä ne on. Ja niin se vaan näyttää olevan että päädyn aina vällyjen väliin 19-24 vuotiaiden naisten kanssa. Kerran oli samanikäinen kuin minä, mutta ne on pelottavia. Ne haluaa lyödä palloa jalkaan, maksaa jo asuntolainaa, autolainaa ja syöttää kultakaloja.

Kaminari sanoi:
Tätä just tarkotin, tämä on se suuri 15-20 ikävuoden tuoma viisaus vähän sen jälkeen kun ei enää haluakkaan isona palomieheksi; kuva siitä millaista elämä on 25-30 v ja siitä eteenpäin. Maaginen henkinen kasvu. Mihin se oikein perustuu? Kyllähän jotkin asiat pitemmän päälle alkaa vituttamaan ja kaikelle on aikansa, mutta ei ole mitään valmiita muotteja mihin pitää mahtua tietyssä iässä. Ja miksi korjata jotain mikä ei ole rikki. Jos teinien kanssa bilettäminen on kivaa ja se tuottaa henkilökohtaista hyvää, kellään ei pitäis olla mitään sanottavaa. Minä en ainakaan kattele kenen kanssa vedän viinaa tai valikoi kavereita tms. sen mukaan minkä ikäisiä ne on. Ja niin se vaan näyttää olevan että päädyn aina vällyjen väliin 19-24 vuotiaiden naisten kanssa. Kerran oli samanikäinen kuin minä, mutta ne on pelottavia. Ne haluaa lyödä palloa jalkaan, maksaa jo asuntolainaa, autolainaa ja syöttää kultakaloja.

Onkohan tässä nyt samasta asiasta edes kyse. En ole jokaista viestiä lukenut, mutta kävi kyllä itsellänikin mielessä notta mitkä ovat kaverin motiivit kun pitää hankkia naistenmiehenmainetta käymällä jonkun liikaa televisiota katsoneen teinilumpun jälkiliukkailla.

Ei ole tarkoitus arvioida poserin tekemisten etiikkaa, mutta jos tarkoituksena on joskus hankkiutua ns. vakavaan ihmissuhteeseen vakavastiotettavan naisen kanssa, voi olla että se "ai sä oot se julkisuustyrkky" -maine ei auta asiaa. Ainakaan jos "se oli silloin nuorempana" -korttia ei oikein pysty pelaamaan. Voi olla että itse kullakin on takana suhteita joista ei välttämättä kannata liiemmin huudella, mutta se että nöyryyttää itseään "julkisesti" menee hiukan meikäläiseltä yli.

Crusader sanoi:
Onkohan tässä nyt samasta asiasta edes kyse. En ole jokaista viestiä lukenut, mutta kävi kyllä itsellänikin mielessä notta mitkä ovat kaverin motiivit kun pitää hankkia naistenmiehenmainetta käymällä jonkun liikaa televisiota katsoneen teinilumpun jälkiliukkailla.

Ei ole tarkoitus arvioida poserin tekemisten etiikkaa, mutta jos tarkoituksena on joskus hankkiutua ns. vakavaan ihmissuhteeseen vakavastiotettavan naisen kanssa, voi olla että se "ai sä oot se julkisuustyrkky" -maine ei auta asiaa. Ainakaan jos "se oli silloin nuorempana" -korttia ei oikein pysty pelaamaan. Voi olla että itse kullakin on takana suhteita joista ei välttämättä kannata liiemmin huudella, mutta se että nöyryyttää itseään "julkisesti" menee hiukan meikäläiseltä yli.

Joo, en tiedä tuosta. Tartuin vaan tuohon asennoitumiseen missä katellaan asiaa niinkun kaikilta pitäis kysellä henkkarit ennen päivän tapahtumien julkistamista. Ei kiinnosta Poserin edesottamukset -menneet tai tulevat- eikä tuo tirkistelysysteemiwebcam minkään vertaa. Kukin tekee niinkun haluaa, mutta jos henkilökohtaisia kaunoja lähetään purkamaan yleistämällä, menee naisten hommiksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom