Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Merica sanoi:Prostituoidut on sitten asia erikseen, mutta mielestäni sana "huora" kuvaa melko hyvin muijaa, joka heiluttelee estottomasti paljasta persettään kameran edessä ja vonkaa munaa jokaiselta lähietäisyydellä olevalta mieheltä...
J_mp sanoi:Pieni hinku kaverilla päästä julkisuuteen. Ensin ne missinkisat nyt tämä, ihan salettiin kaveri on hakenut bigbrotheriin. Ehkä huonoin turhinjulkkistyrkky. Ja mitä vittua jätkähän on 30v, noi muuthan on parikymppisiä! Kyllä ton touhun ehkä sulattaa vielä noilta, mutta kertoo kaverista aika paljon kun kolmekymppisenä on aikaa "bilettää" 5 päivää 10vuotta nuorempien kanssa samalla tasolla....
Ei eikeen muhunkaan uppoa, tää tämmönen viihde. Hävettää oikein noiden puolesta. Ihan selvästi näkee, että ne yrittää olla ihan yli "häröjä" tms.
total13 sanoi:nyt on jätkä sekasin. mitä helvettiä se ikä siihen bilettämiseen liittyy?
jos haluaa bailata niin bailaa.
jos mulle joku tulee sanomaan, että "et sä voi olla tollei radalla kun oot jo 33v", ni pakkohan sille on avokas antaa.
Itselläni ainakin toimi vain niin, että kävin poimimassa noiden streamien suorat osoitteet tuolta lähdekoodin seasta. Tässäpä nämä, jos näistä vaikka olisi apua.~Voimariini ~ sanoi:Sanokaapa joku viisas, että mitenkä noi kamerat saa toimimaan? Mulla ei näy yhdessäkään mitään. "HUOM! Kameran lataaminen voi kestää hetken..." ja sitten pelkkä musta ruutu. Haluan osani tästä paskaviihteestä.
total13 sanoi:nyt on jätkä sekasin. mitä helvettiä se ikä siihen bilettämiseen liittyy?
jos haluaa bailata niin bailaa.
jos mulle joku tulee sanomaan, että "et sä voi olla tollei radalla kun oot jo 33v", ni pakkohan sille on avokas antaa.
SIC- sanoi:No kyllä sen huomaa että henkinen kasvu on kesken jos vielä 30v eletään ja biletetään kuin 20 kesäset.
Kaminari sanoi:Tätä just tarkotin, tämä on se suuri 15-20 ikävuoden tuoma viisaus vähän sen jälkeen kun ei enää haluakkaan isona palomieheksi; kuva siitä millaista elämä on 25-30 v ja siitä eteenpäin. Maaginen henkinen kasvu. Mihin se oikein perustuu? Kyllähän jotkin asiat pitemmän päälle alkaa vituttamaan ja kaikelle on aikansa, mutta ei ole mitään valmiita muotteja mihin pitää mahtua tietyssä iässä. Ja miksi korjata jotain mikä ei ole rikki. Jos teinien kanssa bilettäminen on kivaa ja se tuottaa henkilökohtaista hyvää, kellään ei pitäis olla mitään sanottavaa. Minä en ainakaan kattele kenen kanssa vedän viinaa tai valikoi kavereita tms. sen mukaan minkä ikäisiä ne on. Ja niin se vaan näyttää olevan että päädyn aina vällyjen väliin 19-24 vuotiaiden naisten kanssa. Kerran oli samanikäinen kuin minä, mutta ne on pelottavia. Ne haluaa lyödä palloa jalkaan, maksaa jo asuntolainaa, autolainaa ja syöttää kultakaloja.
Crusader sanoi:Onkohan tässä nyt samasta asiasta edes kyse. En ole jokaista viestiä lukenut, mutta kävi kyllä itsellänikin mielessä notta mitkä ovat kaverin motiivit kun pitää hankkia naistenmiehenmainetta käymällä jonkun liikaa televisiota katsoneen teinilumpun jälkiliukkailla.
Ei ole tarkoitus arvioida poserin tekemisten etiikkaa, mutta jos tarkoituksena on joskus hankkiutua ns. vakavaan ihmissuhteeseen vakavastiotettavan naisen kanssa, voi olla että se "ai sä oot se julkisuustyrkky" -maine ei auta asiaa. Ainakaan jos "se oli silloin nuorempana" -korttia ei oikein pysty pelaamaan. Voi olla että itse kullakin on takana suhteita joista ei välttämättä kannata liiemmin huudella, mutta se että nöyryyttää itseään "julkisesti" menee hiukan meikäläiseltä yli.
Halffi- sanoi:h0h0, suihinottoa saunaosastolla.
Ps. en myönnä tilanneeni kameraa.
ZweCCo sanoi:Oisit silti niitä screenshotteja voinu ottaa. :D
Tai sitten et. :jahas: