- Ikä
- 37
azurah sanoi:
Busted. :D Voi kiesus miten nolaavat ittesä. Hyvä ku pouserille kohta oottas muksua tuo poke eve. Siitä se riemu vasta ratkeiskin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
azurah sanoi:
Aika tekopyhää paskaa ku jokanen sinkkujätkä täällä tekis ihan samoin.Andy sanoi:Kaiken lisäksi noilla nuorilla kolleilla tuntuu pysyvän homma edes jotenkin räpylässä, mutta Poserin mopo on karannut jonnekin helvetin kauas. Ei kukaan muu oo tuolla koko ajan löllyttelemässä ja puristelemassa jonkun läskitissejä kameralle, kuten Poser on.
Tekiskö?frs sanoi:Aika tekopyhää paskaa ku jokanen sinkkujätkä täällä tekis ihan samoin.
frs sanoi:Aika tekopyhää paskaa ku jokanen sinkkujätkä täällä tekis ihan samoin.
frs sanoi:Aika tekopyhää paskaa ku jokanen sinkkujätkä täällä tekis ihan samoin.
suortti sanoi:Tekiskö?
Aika tylsäks menny hommat ekan illan jälkeen. Tai sitten oon vaan seurannu kameroita väärään aikaan.
Näyttää mun mielestä järjestetyltä jutulta...ZweCCo sanoi:Busted. :D Voi kiesus miten nolaavat ittesä. Hyvä ku pouserille kohta oottas muksua tuo poke eve. Siitä se riemu vasta ratkeiskin.
Janne22 sanoi:Näyttää mun mielestä järjestetyltä jutulta...
Repesin :DJ_mp sanoi:Keittiössä tissit!!
Edit: Varmaan puoliminuuttia näky tissiä, ilmaseks....
Eniten minä ihmettelen, että minkä ihmeen takia puristella tuon Even rintoja. On nimittäin suoraan sanottuna aivan vitun ruma ja aivan vitun rumat tissit ja muutenkin karsea ilmestys. Luulis nyt että poseri sais parempiakin, tai no ei varmaan tuolla käytöksellä.Andy sanoi:Mitä sä nyt höpötät? Juuri meinasin, että mökin MUUT pojat ei tee samanlailla kameralle koko ajan. Totuus on, että Poser tunkee nolaamaan itsensä kameran eteen keskimäärin enemmän tuolla kuin muut osanottajakundit. Sä voit mun puolesta puristella jonkun nahkalapasia just niin paljon kuin haluat ja mä kans, mutta ei me sitä koko kansan edessä tehtäis ja varsinkaan, jos sitä ei vierustoveritkaan tekisi, right?
Örkki sanoi:Vittu, mitä paskaa!! Kuinka kukaan itseään kunnioittava ihminen voi vajota julkisuuden takia noin alas... :curs:
modified sanoi:Mulle tuli kanssa mieleen, että ko neito on sinne otettu vain yhtä tarkoitusta varten. Sen verran halukkaasti avujaan on esittelemässä.
tommih sanoi:Ai ei porukka muka haluis tollasissa kemuissa olla?!:D