Mieti sitä: WTF?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Andy sanoi:
Kaiken lisäksi noilla nuorilla kolleilla tuntuu pysyvän homma edes jotenkin räpylässä, mutta Poserin mopo on karannut jonnekin helvetin kauas. Ei kukaan muu oo tuolla koko ajan löllyttelemässä ja puristelemassa jonkun läskitissejä kameralle, kuten Poser on.
Aika tekopyhää paskaa ku jokanen sinkkujätkä täällä tekis ihan samoin.

frs sanoi:
Tekiskö?

Aika tylsäks menny hommat ekan illan jälkeen. Tai sitten oon vaan seurannu kameroita väärään aikaan.

frs sanoi:

Tuskinpa vaan. Mun mielestä on aika lapsellista olla ottamassa pyyhkettä pois, räplätä koko ajan tissejä, heilua ilman paitaa, yrittää pillua jokaiselta naaraspuoliselta. Ihan ku pikkulapsi karkkikaupassa.
Ymmärtääkseni naiset eivät hirveästi arvosta sellaista ittensä tyrkyttämistä ja se myös näyttää helvetin dorkalta.

J_mp sanoi:
Keittiössä tissit!!

Edit: Varmaan puoliminuuttia näky tissiä, ilmaseks....
Repesin :D

Tonne pitäs saada pari pulsua hirveessä kännissä, kuolat poskella ja niin et hiuksista hyppis kirppuja jo sisään astuessa. Sitten häädettäisiin talon muut miespuoliset uroot pois ja jätettäisiin naiset. Siitä se riemu vasta ratkeaisi kun Senni juoksisi tissit paljaana pakoon Jormaa ja Erkkiä jotka jölkyttäis perässä kaljamahat hyllyen.

frs sanoi:

Mitä sä nyt höpötät? Juuri meinasin, että mökin MUUT pojat ei tee samanlailla kameralle koko ajan. Totuus on, että Poser tunkee nolaamaan itsensä kameran eteen keskimäärin enemmän tuolla kuin muut osanottajakundit. Sä voit mun puolesta puristella jonkun nahkalapasia just niin paljon kuin haluat ja mä kans, mutta ei me sitä koko kansan edessä tehtäis ja varsinkaan, jos sitä ei vierustoveritkaan tekisi, right?

missä ne kaikki on nyt? päivällä katteli telkkaria, mutta talo on nyt tyhjä????

Andy sanoi:
Mitä sä nyt höpötät? Juuri meinasin, että mökin MUUT pojat ei tee samanlailla kameralle koko ajan. Totuus on, että Poser tunkee nolaamaan itsensä kameran eteen keskimäärin enemmän tuolla kuin muut osanottajakundit. Sä voit mun puolesta puristella jonkun nahkalapasia just niin paljon kuin haluat ja mä kans, mutta ei me sitä koko kansan edessä tehtäis ja varsinkaan, jos sitä ei vierustoveritkaan tekisi, right?
Eniten minä ihmettelen, että minkä ihmeen takia puristella tuon Even rintoja. On nimittäin suoraan sanottuna aivan vitun ruma ja aivan vitun rumat tissit ja muutenkin karsea ilmestys. Luulis nyt että poseri sais parempiakin, tai no ei varmaan tuolla käytöksellä.

Johtusko tuo siitä että Eve on ainut joka niitä tissejä näyttää, muut tytöt on jo kauhuissaan jos T-paita kastuu.

Tuo Evehän on ihan perus-pokemuija. Sille on varmaan maksettu tuosta keikasta erikseen. Kyllähän tuo asiansa ajaa, tuntuu viihdyttävän ihmisiä ruudun kummallakin puolen.

Mulle tuli kanssa mieleen, että ko neito on sinne otettu vain yhtä tarkoitusta varten. Sen verran halukkaasti avujaan on esittelemässä.

modified sanoi:
Mulle tuli kanssa mieleen, että ko neito on sinne otettu vain yhtä tarkoitusta varten. Sen verran halukkaasti avujaan on esittelemässä.

Mitä väliä miksi se siellä on? Tarkoitus on saavutettu kun porukka katsoo ja toitottaa tuosta showsta.

Ei kai tuollaisen ohjelman ole edes tarkoitus olla mitenkään sivistynyt tai hyvää makua edustava. Pääasia, että jengi katsoo.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom